Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egy jugó kaland!

Az egész két éve kezdődött Jugoszláviában. Egy tánctáborban voltam a barátnőmmel meg a húgommal. A próbákon észrevettem, hogy az egyik lány folyamatosan engem bámul. Jól nézett ki, ki is kezdtem volna vele, de a barátnőm...

Úgyhogy csak messziről szemezgettünk. A tábor utolsó estéjén azonban olyan dolog történt, amire senki sem számított: az egész társaság bepiázott, és mindenki mindenkivel csókolózott. Én is megragadtam az alkalmat, és odaléptem ahhoz a lányhoz (Lili). Elcsattant a csók, majd a fülembe súgta a sátorának számát, és hogy vár 10 perc múlva. Meg is találtam a sátort, jó nagy, 4 személyes volt. Persze csak egyedül volt bent, anyaszült meztelenül a takarója alatt. Meg sem szólalt, rögtön elkezdte tépni rólam az inget és a nadrágot. A kisfőnök persze már vigyázban állva várta, hogy kiszabaduljon...

Először csak verni kezdte, aztán a szájába vette és őrült mód szopni kezdett. Persze én sem voltam rest, aláfordultam, és kedvenc pózomba helyezkedtem, ama "franciába". Én nyaltam a már így is tocsogó punciját, ő pedig ügyesen szopta az én szerszámomat. Megkérdeztem, melyik az ő kedvenc póza, mire a "lovagló" választ kaptam. Megfordultunk hát, és lassan beleereszkedett. Mennyei érzés töltött el, mikor elkezdett mozogni, hangosan lihegni. A vége az lett, hogy belé eresztettem egy jókora dózist, aztán még egyet csókolóztunk, majd felöltöztem, és sietve elhagytam a sátort.

Két hét múlva jön egy levél, hogy októberben fönt lesz Pesten egy hétig, nem akarnék-e találkozni vele? Persze, hogy igen volt a válaszom. Mikor Pesten először találkoztunk, még csak puszival köszöntöttük egymást, de már csókkal búcsúztunk. Megbeszéltük, hogy mivel egyedül van a szobájában, ott "alszok" nála. Csakhogy mire a sörözőből beértünk hozzájuk, már nem volt egyedül. Az asztalon egy levél várta, hogy bocs, de az öreg házaspárnak nem találtak máshol helyet. Így aztán a 3 ágyból 1 maradt nekünk, de elég is volt.

Nem zavartatva magunkat oldalra fordulva kezdtünk az akcióba, persze teljes csöndben (eléggé nyekergett az ágy a mi hangunk nélkül is). Előkerültek a régi pózok, újak születtek. De amikor széttártam a szeméremajkakat, és belenyaltam a puncijába, felsikoltott! A mellettünk fekvő öreg házaspár majdnem felébredt, de szerencsénk volt. Szóval nyaltam, nyaltam, ő meg szopott rendületlenül. Egyszer csak azt mondta, forduljunk meg, és hátulról is tegyem be neki. Tudtam, hogy szex őrült, de azt nem gondoltam volna, hogy ennyire. Betettem neki hátulról, és itt is elélvezett kétszer egymás után. Nekem is sikerült elmenni egy párszor, de e tekintetben ő nyert, ami nekem nagyon tetszett.

Másnap reggel, mikor fölébredtünk, a házaspár már nem volt bent. Egy gyors menet tehát reggel is összejött, ami másfél órára sikeredett. Lilivel azóta nem találkoztam, most egy másik jugoszláviai barátnőm van, akivel rendszeresen találkozom, és hosszú-hosszú éjszakákat töltünk el egymás kielégítésével.

De ha Lilivel még egy éjszakát együtt tölthetnék, a kezemet odaadnám érte!
Hasonló történetek
29935
Bezárta az ajtót és a kis polóját már vette is le, de már azon keresztül is jól látszott a melle, mert melltartó nem volt rajta. Olyan édes feszes mellei voltak, kis barna mellbimbói, csak az ölembe ült és már a nyelve a számba volt, ahogy elkezdtem masszírozni a kis mellet, a kis bimbója már olyan kemény volt, hogy már szúrt, hehe.
22537
Olyan őrült szenvedély lett rajtunk urrá, hogy letéptük egymásról a ruhát, és vadul csókolgattuk a másik testét. Becsúszott a lábaim közé, és a forró lucskos kis szűk puncimat csókolgatta. Nagyon imádom a fürge nyelvét. Jól megszopogatta a csiklómat majd ügyesen dugdosta a nyelvét a szűk kis lyukamba. Ezt addig csinálta míg a kélytől szédülve megnem feszült mindem izmom...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történetröl?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: