Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egy jótevő

Csak álltam a kifagyott buszmegállóban a távolban kutya ugatott és nem tudtam hallok e még újra emberi hangot. Kiderengtem. Minden sivár volt sötét .. távolról a tó fényei villóztak. Kitettem a kezem. A hüvelyk ujjamat felfelé fordítottam és neki vágtam az útnak. Úgy 40km re lehettem az otthonomtól. Mi lesz velem?! Aztán autóneszt hallok a távolból. Elsuhan. Senki sem vesz fel? Aztán látom, hogy ott az a roma srác, aki szintén leszáll, talán nem kellett volna elfordítanom a fejem, mikor rámnézett. Talán, ha kedvesebb lennék.. de nem megy.. Utánaloholok. Megszólítom, de már érzem, nem segít rajtam.
- Nem tudok neked segíteni! - hangzott a válasz. - Mert nem is akarsz komám.. - gondoltam magamba. Aztán elmegy. Ott állok egyedül. A szavai a fülemben vannak. Visszhangzanak. Menj a kocsmába. Van ott egy telefon, a falu végén. Kocsmába mondom én? Mire ő hát.. -és hátat fordít. Segítőkészek manapság az emberek. Aztán elindulok. Mindenki elhúz mellettem. Nagy kocsi kiskocsi, bicikli, nagykamion kiskamion. Feladom. Nem tudom mi lesz. Megyek, és a lábam érzem már kővé dermedt, fázik. Január közepe van. Nem csoda. A fejemben a sofőr hangja hallatszik:
- Leszállítjuk a kis hölgyet. Na és persze az én előző mondataim: -Hagyjon engem a francba békén! Hát igen.. Mindenki dermedten rámnéz. Ha kedvesebb lennék.. Csak már addigra túl voltam egy 3 órás hosszú informatika vizsgán. Egyszercsak megáll egy autó. Lesötétített ablakok, fekete csillog, villog. Nem értek a kocsikhoz, de nem egy két filléres járgány. Megállok, visszanézek. Tényleg nekem ált meg? Vagy csak leállt valamiért és ott hagy? Most jön, vagy marad? -erre ő. - Megyek, megyek.
Egészen haza fele beszélgettünk már 3 unokája van. Egész kedves fickó. Lassan lemegy a kétségbeesés az arcomról. Felolvad a rajt egy mosoly akár egy páracsepp az autó üvegén. Most már minden rendben lesz. Valamit bekapcsol.. Micsoda berendezés.. Milyen műszerek ezek? Nézi a Barátok közt? - kérdi ő.
– Nézzem, nézzem - nézek rá én megszeppent arccal. -Anyuékkal is szoktuk nézni - teszem még hozzá.
Ismét mosoly ül ki az arcára.
- Meghálálhatom a kedvességét? -kérdem. Egy széles mosoly és egy enyhe legyintés. Látszik nincs rá szorulva. A hálámat úgysem tudnám kifejezni pénzben.
- Nagyon köszönöm - kiáltottam vissza, amikor kiszálltam.
- Mégegyszer mondom, nincs mit - válaszolja ő, egy enyhén monoton kevés hangsúllyal.
- Cicukám, hát megjöttél? - kérdi anya, amikor elémszalad. - Úgy éreztem valami baj van, nem tudom miért - mondja kicsit riadtan.
A szemébe nézek, megnyugszom, itt az én kis anyukám ez a kis mosolygós szemű. Várja a válaszom... -Anyu, nem is fogod elhinni mi történt...
Hasonló történetek
5399
Ez a lány az egész életét maga irányította, olyan magabiztosnak tűnt, hogy azt bármelyik férfi elirigyelhette volna. Most mégis éreztem benne valami bizonytalanságot. Egy pillanatra megálltam és éreztem, hogy remeg alattam. Megsejtettem, hogy ez nem csak a szeretkezésünknek szól. Tartott valamitől. Elemeltem a fejem és az arcára néztem. Már csak egy fiatal lány volt, pont olyan, mint bármelyik...
4232
Elkezdtünk beszélgetni, kiderült hogy a neve Laci, és hogy 21 éves. Nagyon megtetszett nekem, és úgy éreztem, hogy én is neki. Ahogy beszélgettünk, egyszer csak a keze a lábamon volt, és simogatott, nagyon jól esett, már akkor éreztem, hogy köztünk nem lehet csak egy kaland, ennél több kell nekünk...
Hozzászólások
További hozzászólások »
moon-sun ·
Szerintem nem lett rossz!

gyémánt ·
Az alaptörténet nem rossz, de nem volt elég kontraszt a kétségbeesés, és a megkönnyebbülés között. Mert ha jól sejtem, erre építetted volna ki a történetedet. Próbálkozz még....

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: