Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
lalityi9346: Várom nagyon a folytatást!
2024-03-26 17:27
kaliban: Hát ez q..va gyenge, a helyesí...
2024-03-24 15:19
golyó56: Tetszett. Folytatás?
2024-03-22 11:42
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egy gonosz lány naplója

És kergetem… kergetem… kétségbeesetten menekül a sötétben, sikolyával elárulja, merre jár. Utolértem…

Felébredtem, hajnali 4:30, Hétfő van. Nulladik órára kell mennem. De előtte van egy kis elintéznivalóm. A Szokásos pink és kiscicás ruhák helyett mostmár talpig feketében léptem ki az utcára, ahol még csak csak a lámpák halvány fénye világította be a szűk járdát... Eszembe jutott hogy nincs nálam az iskolatáskám. Nem is kell. Amire szükségem van azt eltettem.
Első úticélom az iskola volt. Be kellett másznom, mert 5 órakor még nem nyitják ki. Aza alagsorba az öltözőkhöz könnyen eljutottam. A Lépcső alá elrejtettem a holmiaimat. Akire vártam itt lesz 5 percen belül… Hisz így beszéltük meg! A néma csendben ajtócsapódást hallottam. Jön…Lejött a lépcsőn, de engem nem lát. A nevemet suttogja. Előbújtam rejtekemből, de nem láthatott, mert előttem állt, és nekem háttal. Nem, húzhatom tovább az időt. Egy ugrással majdnem elkaptam de elvétettem, mert meghallott.
- Adery! Ne szórakozz velem! Hallod?!
- Nincs esélyed a meneküléshez, gyere ide!
- Mivan??? KÉS VAN NÁLA…

De egy szúrással beléfojtottam a szót… Egy második szúrást a nyakába irányítottam, ezúttal már sikerrel. Megöltem, megöltem egy osztálytársamat.
Nem szórakoztam a Hulla elrejtésével, sietnem kellett. Folytatni a bosszú hadjáratomat.
Mosolyogva kimásztam az iskola alacsony kőfalán.
Következő úticélon a barátnőmhöz vezetett. Meglepően könnyű volt bejutni hozzá, nyitva volt az ablakja. Fölé hajoltam, a késemet magasba emeltem amikor…Megszólalt az ébrsztőóra. Ő kinyitotta szemét észrevett, de nem volt ideje szólni.
Ideje volt visszaindulni az iskolába.

Amikor leértem az alagsorba nem csak a halott osztálytársamat találtam ott, hanem a szerelmemet is. Ő még nem vette észre a hullát, de meglátta a vérben úszó kabátomat, és kezemben megcsillanó kés élén a vért. Okos, intelligens, széparcú srác. Követte tekintetemet, és észrevette a tetemet. Odarohantam hozzá, a fülébe suttogtam: Bocsáss meg.
Megcsókoltam, és leszúrtam. Egy pillanatra megmerevedett, majd összecsuklott és a lábam elé dőlt.

Ekkor megnéztem az órámat, 6:30 perc volt. Indulni akartam, amikor az alagsori folyosót fény öntötte el. A lépcső felé pillantottam ahol megláttam a testnevelő tanárom, és osztálytársaim, rémült, tekintetét. Vagy nem is rémült volt???
Kihasználva az ijedtségüket, felkaptam zsákomat, és félrelökve pár embert, rohantam…
Még én sem tudom hova… Csak annyit tudtam hogy gonosz vagyok. És csak úgy tudom megnyugtatni dühödt, ijedt lelkemet, ha ölök.
Hasonló történetek
6366
Fejük egyre közelebb került egymáshoz. Az angyal név szerint Cerbeusz kezét Zita arcára tette és megcsókolta a lányt. Csókjuk tiszta volt, fölemelő és szenvedélyes. Érezni lehetett benne a szerelmet. Gyengéden csókolták egymást...
7081
Az angyalok városa előtt a hegy lábánál egy apró tó volt, amelyből folyók áramlottak ki és vezették le a vizét a tengerbe vagy éppen egy másik tóba. Itt állították fel a különítmény vízi erejének központját. Ez csupán egy-két fa mólóból és dokkból állt. A vízi erő pedig csupán ötven-száz kajakból és kisebb csónakokból.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Reactor ·
Rendben van. Ritkán vagyok MSN-en, de délutánonként néha megtalálhatsz.
Édes vagy! :heart_eyes:

ordogXL ·
Nem vagyok valami nagy szakertoje az irasnak :wink: , de erdekesnek tartom az iranyod az irasban :wink: . Ha van kedved, keress meg ! Minden jot neked :wink:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: