Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egy furcsa románc

Előzmények
- Megvannak a hamis személyik és útlevelek!- Diana robbant be az ajtón.
Leültem a konyhában és próbáltam visszaemlékezni, hogyan is jutottunk ide.
- Di, Beth, gyertek egy pillanatra.- Egy három órás edzésen voltunk túl. Sam, a tánctanárunk hívatott.- Rossz hírem van lányok. Tudjátok, hogy ismét megrendezik az IDO-t, ezúttal Franciaországban. Most nem tudtok menni, mert a junior csapatból kinőttetek, a felnőtt korosztályhoz viszont még nem vagytok eléggé tapasztaltak. Bocsi, majd jövőre.- Azzal faképnél hagyott minket.
Egymásra néztünk Dianával és láttam rajta, hogy ugyanarra gondol, mint én.
Jól el voltunk engedve anyagilag, minden meg tudtunk szervezni. Három hónap szállás Párizsban, hamis útlevél és személyi. Elmosolyodtam. Muszáj volt csináltatni, nem mehettünk oda magunkként; féltünk, hogy ismerősökkel is találkoznánk. Túl sok helyen versenyeztünk már.
És most itt vagyunk.- Nyitottam ki a szemem,- hogy holnap útnak indulunk.
- Szóval, mostantól Susan Craft vagy, én pedig Jane Wilson. De csak a versenyen, nem vagyok hajlandó téged Susannak szólítani.
- Ez kölcsönös- morogtam az álmosságtól, ami hirtelen rám telepedett.
- Gyere- nyúlt a hónom alá Diana és felállított.- Túlhajtottad magad. Elküldted a jelentkezést?
- Duóra is, szólóra is. Remélem nem találkozunk ismerősökkel.
- Nem találkozunk majd Vele, ugye? Na, gyere.- Mosolyogva karolta át a derekam és betuszkolt az ágyamba.
Megsuhintottam az arcát.
- Köszi.
- Ez a barátok dolga, nem?- Takart be és halkan magamra hagyott.
Örültem, hogy nem beszéltünk többet Róla. Ismét eszembe jutott tengerkék szeme, mosolygó, dús ajka és hollófekete haja.
Hannah-val két és fél éve nem találkoztam. Az egyik versenyem alkalmával ismerkedtünk meg. Ő volt az egyik zsűri. Sok időt töltöttünk együtt, hamarosan ráeszméltem, hogy nagyon erős vonzalmat érzek iránta, mégsem tudtam eldönteni, hogy pontosan mit is. Ő azonban abban a hónapban férjhez ment és többet nem találkoztunk. Di tudta, hogy mi történt, de biztatott, hogy próbáljak meg fiúkkal is randizni, ne csak lányokkal.
Ezekkel a gondolatokkal aludtam el nagy nehezen, remélve a legjobbakat.
Hasonló történetek
7769
Eva boldogan nyugtázta az üzenetet. Hát nem hiába jött ide. Felment a lakosztályba, beült egy kád, forró vízbe, majd mikor már teljesen átjárta a jótékony meleg, felfrissülve ült le a fésülködő asztalhoz, hogy végre ismét igazi nőt varázsoljon magából...
4612
Ezután jelentéseket kellett olvasnia és kiszúrni az árulókat. Sok kettős ügynököt lebuktatott, többek között azt a nagy medvét is, aki költöztette. Teljesen nem lehetett rábizonyítani, hogy kettős ügynök, de azon túl csak apró - seprő ügyeket bíztak rá...
Hozzászólások
bemba100 ·
Hello,
How are you today? My name is Penda
I saw your profile on my search for a nice and trusted person so i decided to write to you, I will like you to write and tell me more about yourself direct to my email.( pendabemba) (@) (yahoo.com )
from there i will reply you with more of my details and pictures,
I will be waiting to receive your email,
Have a nice day.
miss Penda

thanks

aaaaa

Helló,
Hogy van ma? A nevem Penda
Láttam a profilt keresni egy szép és megbízható ember, így úgy döntöttem, hogy írok neked, én szeretném, ha írni és mesélj még magadról közvetlenül az e-mail címemet. (Pendabemba) (@) (yahoo.com)
Onnan fog válaszolni neked több az én részletek és képek,
Én is arra vár, hogy megkapja az e-mail,
Have a nice day.
miss Penda

köszönöm

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: