Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egy fura látogató ...

Feleségem és én 18 éve vagyunk házasok, 40-38 évesek vagyunk, de már gyerekként is ismertük egymást. Mind a hétköznapokban, mind a sexben stb jól kijövünk egymással.


 


Történt tavaly, hogy egy sosem látott rokona /ilyen, anyja féltestvére féleség/ bukkant fel a semmiből és mivel nálunk van csak hely, kérte, hogy hadd szálljon meg pár napra. Én dolgoztam 10-18,20 óráig. Párom is, de ő 6 órában 6-12 ig. Vagy is minden délután otthon volt. Morgott is érte, amikor jött, mert ő nem igen szereti a házunkban a "szálló vendégeket".


 


Első este haza mentem, mindig megkajálok olyankor mindegy hány óra. Eresztettem is pocakot rendesen utóbbi időkben. "nagybácsi" féleség, a neve legyen csak Rokon, egy 190 cm, 95 kg sportos 50 éves. Sokat bolondoztunk, beszélgettünk késő estig, majd elmentünk lefeküdni. Páromnak mondtam kúrjunk egy gyorsat, szereti a gyors vad partikat. De olyat tett amit sosem...azt mondta : ma ne szivem, nagyon fáradt vagyok, alig látok stb../sosem mondott ilyet, amióta ismerem. Egész idő alatt elég feszkósan viselkedett. Másnap ugyan ez történt. Mivel én hobbi szinten foglalkozok számítástechnikai dolgokkal éjjel felkeltem és a szobában a szekrényben, és a konyhán elhelyeztem 1-1 kamerát. /volt, mert szoktuk magunkat kamerázni sex közben, különböző helyekről, aztán vissza nézzük.


 


Vissza néztem: reggel korán nejem elment melóba, aztán én is..ezt a részt eltekertem... majd 10 óra körül én is leléptem. 11 körül úgy nevezett kedves "Rokon" meztelenül járkál a lakásban... dél körül megérkezik a nejem, akinek a Rokon meztelenül nyit ajtót. Az meg: öltözz már fel...normális vagy! Az meg: minek, úgy is vetkőzni fogsz mindjárt te is... erre nejem: azt nem éred el ma. Erre ő: akkor a férjed megfogja tudni a sötét titkaid velem, de egészen 15 éves korodtól kezdve. Erre nejem: nem érdekel, nem fogsz ezzel zsarolni, akkor tudja meg. -na most van egy dolog sajna vagy nem sajna nem tudom... nejem egy dolognak nem tud ellenállni...ha ruha nélkül leülök és elkezdem verni előtte... mindegy hol vagyunk és a többi... ha ezt csinálom vele, tuti megfogom dugni... de ezt a Rokon is tudta... le is ült és azt mondta neki..ezt nézd Maja/nejem beceneve/. És először lassan, majd őrült gyors faszverésbe kezdett... ekkor nejem elkezdett lassan vetkőzni... és mondja neki: ez az utolsó ilyen, de ha befejeztük felöltözöl és el hagyod a házam. Rokon: rendben, de előbb benned hagyok még egy kis gecit búcsúzóul. Nejem egy igazi bomba csajszi. A pasik megfordulnak utána az utcán...örült jó segge van. Rokonnak kisportolt teste, és olyan farka, amiről én álmodhatok csak. -Megszólal a Rokon: na tudtam én hogy egy kis kurva vagy, már gyerekként sem tudtál nekem ellenállni, én tanítottalak be és basztalak szét elsőnek, és ezt az érzést senki nem veheti el tőlem. Rokon: ugye nem csak a férjeddel baszol? Nejem: de, amióta össze költöztünk nekem csak ő van, ezért is fura a dolog, de ugyan akkor izgató is, hisz te tanítottál meg mindenre, amit tudok. És ekkor lebukott és olyan hévvel szopta, ahogy csak ritkán szokott. Rokon csak nyeldesett. Majd megszólalt: ma nagyon megfoglak baszni, sokkal jobban, mint tegnap. Nejem: húú de megijedtem, már 15 évesen sem tudtál lenyomni. Erre a rokon megfogta a fejét és teljesen a farkára nyomta, tövig, két kézzel nyomta. Nejem ellenkezett próbált szabadulni de nem tudott, majd amikor felengedte egy nagy hörgés és egy marék nyál lett az eredménye és könnyes szemek. Majd megint akarta, de nejem kivédte és nagyot csapott a farkára... erre a rokon felnyögött és mondta,,,ettől csak még nagyobb és keményebb lesz...de a nejem csak pofozta, hogy már nekem is fájt. Majd feldobta a konyha asztalra és elkezdte vadul nyalni, erre nejem: tépd ki a csiklómat... tépd ki..és nyüszített... majd abba maradt... Rokon fel állt és azt mondta neki: na jó, most végeztünk, menj a dolgodra. Erre nejem: ezt nem teheted, folytatnod kell. Erre Rokon: akkor könyörögj. Nejem letérdelt és olyan esedezésbe kezdett, amin igen meglepődtem. / kérlek szépen, könyörgök, add meg nekem, ami jár, baszd szét a puncim úgy, ahogy csak te tudod szétbaszni és senki más e földön, érezni akarom, ahogy a kilövellő gecid neki csapódik a manduláimnak-vagy a méhecskémnek, és elönti a belső szerveim stb/. Erre rokon: na ez az aminek meg én nem tudok ellentmondani. Felé fordul, és egy nagy pofonnal illette. Nejem nem szólt csak vissza fordult,,,erre a másik oldalára is kapott egy nagyot... Rokon: na lássuk mit vagy képes elviselni, hogy megkapd, amit akarsz.. és csak ütötte... majd amikor már megalázottságában sírt...felemelte az ölébe vette nejem a nyakába kapaszkodott és egy hirtelen mozdulattal egyszerre fellökte bele a farkát... sosem hallottam tőle olyan hangokat, amit kiadott... Rokon: ezt akartad, baszni megakartad magad baszatni, megaláztatod magad a faszomért, most úgy megbaszlak beledöglesz. Ezek után amit láttam, olyat előtte csak pornó filmekben... minden pozícióban baszta, olyan erővel, hogy talán felére sem lennék képes. Nejem pedig észen kívüli mámorban úszva élvezte és csak fogadta magába a farkát... 12:20-15:12 ig baszta. /videó mutatja az időt/majd nem 3 órás akció alatt legalább 6-8 orgazmusa volt. Olyan hangokat adott ki, amit sosem hallottam nőtől. Amikor abba hagyta a Rokon már szinte félájult volt a nejem. A Rokonnak meg 2x ment el , tuti bevett valamit, készült rá. Egyel a száját, egyel a punciját töltötte meg. Majd felállt ránézett és azt mondta: nem változtál semmit, most is az a befolyásolható kis lány vagy, akit kihasználtam 15 évesen hónapokig. Ami meglepő, hogy még mindig ugyan olyan finom vagy. Meglökte lábbal a földön fekvő nejem és azt mondta neki: élsz még? Az meg csak a fejével bólogatott és ennyit nyögött, ki: ühüm, félig... Rokon: öltözz fel én pakolok és megyek, de még lesz folytatás...erre a nejem: inkább meghalok, soha többet nem fogsz megkapni rohad szemét.


 


........................


A történet további része magán ügy ;)
Hozzászólások
További hozzászólások »
Marokfegyver ·
"Vissza néztem", "megfogom dugni" és még sok-sok helyesírási hiba rontja az összképet, ami kedvező lenne.

szaaAa ·
Röviden: ha folytatni akarod az írást, olvass is! Látszik, hogy még életedben nem olvastál egy könyvet... Bocsi, de tényleg így van. Nem csak a helyesírás miatt, meg hogy a kettőspontok helyett / jelet használsz, hanem még lehetetlen nagy marhaságokat is írsz mellé. Nem akkor lesz jó egy erotikus írás, ha telenyomod ilyesmivel...

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: