Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egy "forró" nyár Szegeden

A történetem tavaly nyáron esett meg.
18 évesen friss érettségivel a kezembe vártam az egyetemi éveket, bulik, csajok, haverok, már nagyon be voltam sózva, de mindezek előtt még várt ránk egy nyár, egy tikkasztó forró nyár, június közepén már 35 fok felett volt a nappali hőmérséklet elviselhetetlen volt, bár egy jó volt benne, a csajokon alig volt ruha.
Egyébként Patrik vagyok, és Budapesten élek apámmal egy újépítésű társasházban.
2 éve költöztünk ide a szüleim válása után, a szüleim fiatalon házasodtak, mivel anyám terhes lett, így a nagyszülők ráparancsolták őket a házasságra, viszont a szerelem hamar elmúlt, és bár még több mint 15 évig együtt éltek, de csak megszokásból.
2 éve mikor kiderült a válás, én határozottan kijelentettem, hogy apámmal maradnék.
1. Nem volt kedvem Szegedre költözni ( anyám egész odáig menekült a válás után) meg talán haragból is, hogy én nem maradtam vele.
2. Itt voltak a barátok, és a barátnőm Noémi is.
Anyám kiakadt, hogy nekem nála van a helyem, mert ő az anyám meg bla bla, de aztán nagy nehezen belement, de a kikötés az volt, hogy minden iskolai szünetben nála leszek.
Így történt ez az érettségi után is, 1 teljes hónap anyámnál, de velem tartott Noémi is, anyukámmal nagyon bírták egymást, úgyhogy 2 hétre lejött velem ő is .
Az indulás egy forró vasárnapi napra esett:
- Bepakoltál mindent? - kérdezte apám
-Ja - dunnyogtam neki.
Miután Noémi megérkezett elindultunk, apám vitt le kocsival, ragaszkodott hozzá, én nem szerettem ha ő vitt le, mert ilyenkor mindig veszekedtek anyámmal, mintha még mindig házasok lennének.
Apám jó sofőr volt, biztonságosan vezetett, másnak talán idegesítően is.
Mi Noémival hátul ültünk, ő el is aludt út közben, hozzám bújt, éreztem a fantasztikus illatát.
3 éve ismertem meg őt, én akkor fociztam a Fradi U15-ös csapatában, a meccsekre egy tucat csajkoszorú járt, megtetszett, elhívtam moziba, a többi pedig már történelem.
Nagyjából 2 óra után leértünk Szegedre, anyám nemrég megismerkedett egy hapsival aki 7 évvel fiatalabb volt nála, bár anyám is csak 37 volt, így annyira nem volt  
furcsa.
2 hónapi ismeretség után összeköltöztek, így nem anyámékhoz mentünk, hanem a hapsi lakására, aki Szeged külső részén lakott egy kertvárosban.
Apámnak nem is nagyon tetszett, hogy egy vadidegenhez kell mennünk, akit nem is ismer, kb. 1 hete elcsíptem egy telefonbeszélgetést amikor apám szinte üvöltött anyámmal, hogy mért kéne engem egy idegen pali lakására vinnie, hiszen ki tudja miféle ember.
Engem ez nem zavart, mert tudtam hogy anyám előbb-utóbb bepasizik (állítólag a válásban szerepet játszott, hogy megcsalta apámat, bár ezt apám mondta a válás után), lehet hogy csak haragból mondta, én nem igazán foglalkoztam vele.
Mikor a GPS már közölte velünk, hogy érkezés a célhoz, rácsörögtem anyámra, ez volt a jelzés, hogy megérkeztünk.
-Fiam !! -szinte száguldozott anyám énfelém, ilyenkor kb. 2 percig csókolgatott, én meg tűrtem jó kisfiú módjára :))
-Szia Noémi -köszönt oda a barátnőmnek is.
-Hello -odaköszönt apámnak is, bár ez a hello, ez olyan "na meddig maradsz még " hello volt.
Apámtól elköszöntem, jó utat kívántam, és jó nyarat kívántunk egymásnak.
- Annyira örülök hogy itt vagytok -mondta anyám
- Már Máté is vár titeket
-Aha, tehát így hívják -mondtam anyámnak.
Annyit tudtunk Mátéról hogy jómenő vállalkozó, amolyan üzletkötő féle, tehát van pénz dögivel.
Amikor beértünk Máté már ott várt minket a nappaliban, épp telefonált ( egy magas  kigyúrt hapsi volt), ilyen szeretnék lenni én is majd .
- Figyelj majd később visszahívlak - mondta telefonpartnerének.
Miután lerakta a telefont, illedelmesen bemutatkoztunk egymásnak, megdicsérte Noémit, hogy milyen csinos, én meg büszkén kihúztam magam, hogy ha neki is tetszik, akkor tényleg jó csajom van.
Gyorsan eljött az este, végigbeszéltük szinte a napot, közben anyám vacsorát is csinált.
Mátét kb. 10 percenként hívogatták, látszott fontos ember.
Anyám rá is szólt, úgy a 10. telefon után.
- Édesem, most már kapcsold ki azt a telefont, vasárnap van.
- Lenémítom, ok? -mondta mosolyogva Máté.
A vacsora nagyon finom volt, ha valami hiányzott anyámból az a főztje.
Vacsora után hamar elálmosodtunk Noémivel, az út, az izgalmak, meg a tegnapi focit a haverokkal nem pihentem ki.
Elköszöntünk, de anyám még így szólt
- Fiam, ha van kedved holnap kimehetnénk a strandra, pár nap szabit kivettem, hogy tudjunk többet lenni együtt.
-Szuper, az jó lesz -mondtam neki.
Miután visszavonultunk a szobánkba, lezuhanyoztunk, és már bevágtuk magunkat az ágyba, tudtam hogy még valami hiányzik a napból, hát egy jó kis szex a csajommal.
Elkezdtem csókolgatni, ő már szinte várta, éreztem a teste remegését, hogy ő is kíván engem, a csajom nem volt egy prűd típus, és szerette a szexet, sose fájt a feje :))
Egy laza 5 perc után mikor mindketten a mennyekbe voltunk, csókkal elköszöntünk egymástól, és összebújva elaludtunk.
Másnap reggel arra ébredtem hogy Noémi ébresztget
-Patrik, Patrik- szólongatott kitartóan
- Figyelj, elmegyünk anyukáddal a piacra, meg a boltba, aludj még ha akarsz.
- Naná -mondtam, talán kicsit érthetetlenül
- Anyukád úgy tervezi hogy dél körül indulunk a strandra
-Jó, jó -mondtam, de azzal félig szinte vissza aludtam.
Valamennyit még aludtam, de aztán a besütő nap, nem hagyott tovább aludni.
Én hülye, nem húztam le a redőnyt este, így meg hogy 2 szer is felébredtem, már nem ment az alvás.
Reggel  ahogy minden egészséges férfi, én is álló cerkával ébredtem, ilyenkor az első utam a WC, hogy kiengedjem a fáradt gőzt.
Magamra húztam a bokszert, ( meztelenül alszom) és kimentem a wc-re.
Miután elvégeztem kis dolgomat, a fürdő fele vettem az irányt, amíg nem mosom meg az arcom addig félig alva járok, így nem láttam hogy a fürdőbe ég a villany, benyitottam és....
Ott állt Máté anyaszült meztelenül, és épp törölgette magát zuhanyzás után.
Ebben a pillanatban mint aki lefagyott, ott álltam, legalább 10 másodpercig némán álltam, igazából a látvány taglózott le Máté óriási férfiassággal rendelkezik ( én se panaszkodhatok) de Máté, legalább 22 cm, és elképesztően vastag fallosza volt.
Álltam ott, és meg se tudtam szólalni, végül Máté volt aki ezt megtette.
- Bocsi Patrik, de kimennél, amint látod épp zuhanyoztam, és szeretnék felöltözni.
- Óóóóóó, te jó ég, ne haragudj.
Életem egyik leglátványosabb hátraarcát bemutatva kimentem a fürdőből,d e a jobb könyökömet úgy beütöttem, hogy csak sajgott.
Nem elég hogy anyám pasiját meztelenül láttam, még be is égtem...
Amikor visszaértem a szobába megrémültem, ugyanis miután magamhoz tértem, észrevettem, hogy a gatyám majd szétszakadt, a farkam olyan szinten állt, mint a győzelmi zászló..
- Te jó ég, mi ez?? -nem értettem,mért állt fel a farkam ?!
Megrémültem, hogy felizgultam egy srácra, visszafeküdtem az ágyba magamra húztam a takarót, legszívesebben elsüllyedtem volna.
Kb. félóra kellett mire magamhoz tértem, halottam ahogy Máté elindult otthonról, és gyorsan kimentem megmosakodtam, és felöltöztem a strandra készen.
A strandon próbáltam kitörölni a fejemből a reggeli dolgokat, és amit utána tapasztaltam, de ez elég nehéz volt.
Próbáltam kifárasztani magam, úsztunk, strandröplabdáztunk, a kifáradás sikerült, de a fejembe ott motoszkált, mért állt fel a cerkám egy férfira?
Próbáltam azzal magyarázni, hogy csak szimplán tettszett amit láttam.
Az esti vacsoránál csak 3-an voltunk, mert Máté későn jött haza.
Az esti lefekvés után Noémi szeretkezni akart, de egyszerűen nem voltam képes rá.
- Ne haragudj Baby, elfáradtam, meg ez a meleg kikészített.- próbáltam magyarázkodni.
- Még ilyen se volt, hogy neked nincs kedved. -hallottam a meglepődést Noémi szavaiból.
- Ne haragudj. -mondtam
- Semmi baj, szeretlek, jó éjt.
- Ja, holnaptól minden reggel elmegyünk anyukáddal aerobicra, elfelejtettük mondani. -mondta lelkesen Noémi.
-Mettől-meddig? -kérdeztem
- 7-9 -ig, utána még egy kicsit levezetünk, kardión is.
-Ok, jó éjt, zártam le a társalgást.
Másnap reggel hallottam amikor elmentek , egész éjjel nem aludtam,nem tudtam,járt az agyam,és közbe Noémit néztem.
Aztán erőt vettem magamon, és kimentem a szokásos rituálémra, a mosdóba mielőtt benyitottam, meggyőződtem hogy nincs bent " senki" .
Mikor kijöttem a fürdőből Máté ott állt félmeztelenül, egy rövidnaci volt rajta csak.
- Jaj, de megijedtem. -mondtam kissé felháborodottan.
- Ne haragudj, de meg kell itt beszélnünk valamit
- Mért kéne?- kérdeztem
- Figyelmetlen voltam, ne haragudj
Menekültem volna de Máté megragadta a karomat.
- Figyelj,csak akarom hogy tudd, nincs semmi baj, előfordul az ilyen. -mondta nyugodtan Máté.
-Sőt, ha van kedved, én benne vagyok lightos dolgokba.- mondta cinikus mosollyal
- Mivan????? -fejeztem ki felháborodottságomat
-Mit képzelsz?? -kérdeztem
- Én nem vagyok olyan,már ne is haragudj
Próbáltam elindulni a szoba felé, de nem engedte
-Figyelj, az életben vannak dolgok, amiket kikel próbálni. -mondta már majdnem meggyőzően
-Na idefigyelj,ezt meg se hallottam, és most eressz.
Kiszabadulván a karjaiból, beviharoztam a szobába, de még odaszóltam neki.
- Ezt anyám megtudja, légy nyugodt.- morogtam
Nem reagált semmit, ez meglepett, sőt kicsit fel is háborított.
Szépen kivártam, míg hazaértek anyuék, mikor meghallottam a kocsit, elindultam kifelé.
Ám a nappaliba ott várt Máté.
-Ne csinálj butaságot, anyád jól megvan mellettem, szép ruhái vannak, megvan mindene, és szeretjük egymást.- mondta Máté határozottan.
Ez a mondat lefagyasztott.
Tényleg, nem láttam még ilyen boldognak anyut, most rontsam el ezt az egészet?
- Jól van, nem mondok semmit, de innentől próbáljunk keveset kommunikálni. -mondtam elég nyersen.
Azzal a lendülettel beviharoztam a szobába.
Aztán teltek a napok, próbáltam jól érezni magam, voltunk strandon, kirándulni, illetve Ópusztaszeren is, ahova Máté is velünk tartott, kivett egy napot, és eljött velünk.
Egész nap éreztem a vibrálást, az autóba a tükörbe nézve szemeztünk időnként, tudtam, és éreztem hogy valami itt nem stimmel velem, nem akartam Mátéra gondolni, de ahogy teltek a napok, csak az óriási falloszára gondoltam.
Másnap szombaton reggel, Noémi és anyám a szokásos fitnesz terembe mentek, majd utána piac, és bevásárlás.
Este volt anyámnak egy próbálkozása velünk
- Fiúk, nincs kedvetek holnap jönni bevásárolni velünk, ti is jöhetnétek, és kitalálhatnánk a hétvégi menüt is- mondta anyám.
Ekkor viszont szinte egyszerre mondtuk
- Neeem
Anyám, és Noémi nevettek.
-De egy hullámhosszon vagytok. -mondta anyám hangosan nevetve.
Szóval szombat reggel, a szokásos dolgok után jöttem ki a mosdóból, és ahogy visszatértem a szobámba nem mindennapi látvány fogadott.
Máté ott állt egy szál boxerbe, én meg leizzadtam, és lefagytam.
-Már vártalak. -mondta Máté, és azzal a mozdulattal letolta a boxert.
-Odajött hozzám, és szó nélkül elkezdett csókolni, én meg mint egy szolga tűrtem, és utána próbáltam ellökni magamtól, de nem hagyta, és ahogy csókolt, a farkam elkezdett egyre keményebbé válni, és Máté miután megtapizott, így szólt.
- Te is akarod, látom,és érzem
-De én nem, nem vagyok olyan.-dünnyögtem érthetetlenül.
Máté átvette a kezdeményezést,és gyorsan megszabadított a boxer alsómtól.
Hátra lökött az ágyra, és letérdelt, és pillanatok alatt a szájába vette a cerkát.
Ahogy mondtam, én se panaszkodhatok, meg is jegyezte Máté.
- Hm, de szép példány, és milyen finom.
Ahogy szopta a farkamat, minden eddigi tiltakozásom elfogyott, bár a szívem azt mondta, ezt nem szabad, de olyan élvezettel szopott, ahogy még soha senki.
Látszott, hogy nem először csinálja, és ahogy szopott simogatta a golyóimat, és pillanatok alatt durranásra készen voltam.
-Szádba élvezhetek?-kérdeztem
De mint aki meg se hallotta, még intenzívebben szopott, a másik kezével meg a combomat simogatta.
Nem bírtam tovább, és tele lőttem a száját, ő pedig csak nyelte, és nyelte, éreztem hogy jött anyag bőven, hiszen ilyen élvezetben még nem volt részem.
- Na, megbántad? -kérdezett Máté
Nem tudtam mondani semmit, csak mosolyogtam, és azzal a lendülettel felhúzott, és tudtam, hogy én következek.
Hatalmas farkát szinte a számba lökte, és mivel jó vastag a farka, kicsit felköhögtem, de annyira jó érzés volt a számba tartani a farkát, hogy szoptam tovább, hamar elfáradt a szám, és próbáltam kicsit kézzel is rásegíteni, de ezt nem nagyon engedte, és vissza irányította a számba a farkát.
Közben simogattam a hatalmas golyóit, és megnyalogattam azokat is, ez nagyon tetszett Máténak, hangos nyögésekkel jelezte hogy jó az amit csinálok.
Ahogy szoptam a farkát a fejemet lökdöste, és éreztem ahogy a hatalmas farka egyre jobban dagad, amikor éreztem hogy élvez kivettem a számból, de ez őt nem zavarta, hátra lökött és a hasamra, és a mellkasomra lőtte a teljes tárát.
Elképesztő mennyiséget engedett ki magából, miután lenyugodott,r ám feküdt, és csókolóztunk szenvedélyesen.
Miután kissé ellazultunk megszólalt.
-Akarlak, megakarlak dugni.-mondta kéjesen Máté.
Én nem akartam viszont, de abban a helyzetben nem tudtam nemet mondani, annyira elvarázsolt, hogy igent mondtam.
Nem kellett kétszer mondani neki, egy mozdulattal megfordított és csodás hátsóm tárult elé.
Nem finnyáskodott, elkezdett olyan intenzitással nyalni, hogy pillanatok alatt
a mennybe éreztem magam, olyan csodásul nyalt, hogy a nemrég kielégült farkam elkezdett újra keményedni.
Elég alaposan benyálazta a lyukamat és  tudtam, hogy fájdalmas dolog elébe nézek.
-Lazulj el, légy nyugodt. - mondta Máté.
Aztán egy mozdulattal a végbélnyílásomhoz rakta a falloszát, és elkezdte finoman csapkodni, és még kicsit meg ujjazott, aztán nem volt kegyelem, belém rakta a 22 cm kőkemény eres farkát, én a fájdalomtól felkiabáltam, de próbáltam halkabban nyögni, de egy jó ideig csillagokat láttam.
Eszembe jutott az a "benne vagyok lightos dolgokban" mondata
Máté eleinte finoman dugott, de aztán ahogy érezte hogy jobban élvezem, intenzívebben kezdett dugni, közbe mint a filmekben csapkodta a fenekem, a farkamból pedig kisebb cseppek távoztak, egyre jobban élveztem, és bár eléggé fájt, a szenvedély csillapított a fájdalmakon, én pedig elkezdtem a farkam fogdosni, és lassan verni.
Elképesztő érzések kavarogtak bennem, azon az ágyon ahol valamelyik este hatalmasat szeretkeztem Noémival,most engem dugnak,és ez még jobban felizgatott.
Máté viszont rutinos volt, és pózt váltottunk, megkért hogy üljek bele a farkába.
Hátrafeküdt, én pedig kicsit bizonytalanul, de annál szenvedélyesebben bele ültem a gyönyörű falloszába.
-Gyerünk Baby,  mozogj, lovagolj, te csődör. -mondta Máté, amitől teljesen beindultam, a fájdalom amit éreztem már nem is érdekelt, a farkamat egyre keményebben vertem közben, és éreztem hogy hatalmasat fogok élvezni.
Mátéval közben szemeztem, és láttam a szemében az elképesztő élvezetet, és ahogy rám nézett teljesen bevadított, és még intenzívebben lovagoltam, a farkam pedig nem bírta tovább, és elélveztem, mégpedig olyan gyönyörben volt részem, amilyenben soha, és azt kívántam hogy mindig ilyenben legyen részem.
A spermáim szanaszét hevertek, Máté arcára, és hajára is jutott, több  irányban spricceltem.
A kielégüléstől Mátéra feküdtem, abban a percben úgy éreztem, kész vége meghaltam, elfogyott minden energiám.
- Azt akarom hogy a számba élvezz. -mondtam Máténak, el se hiszem hogy ezt én mondtam.
Leszálltam csodás falloszáról,és elkezdtem szopni olyan hevesen mint akinek ez az egyetlen tápláléka.
Nem is bírta sokáig, és tele lőtte a számat, a spermája ízét élveztem, nem tudnám mihez hasonlítani, de hatalmas élvezettel nyeltem le.
-Csodálatos voltál, -mondta Máté.
Én viszont nem tudtam megszólalni, nagy kéjesen ráfeküdtem, és azt kívántam hogy bárcsak megállna az idő.
Nos abban a maradék 3 hétben, még sokszor egymáséi lettünk, főleg hogy Noémi hazament 2 hét után, anyám meg visszament dolgozni, délelőtt mindig kettesben voltunk, ezek voltak a lopott óráink, én pedig ráébredtem arra a tényre hogy biszexuális vagyok.
Ez a nyár sok mindent megváltoztatott, ez után mindig vártam hogy lemenjek Szegedre, és szerettem a vakációkat :)))
Hozzászólások
bobi66 ·
Nagyon tetszett az írásod,és várom a többit!!!
petike19840226 ·
Köszönöm,tervben van :)

Adamszeged ·
?

Adamszeged ·
Mi az email cimed?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: