Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egy forró hétvége 2

Főszereplők:
- Zoltán : a férj
- Évi : a feleség
- Móni : a barátnő

Szombat reggel volt. Épp túl voltunk egy fergeteges orgazmuson és a reggelihez készülődtünk. A kedvesem összeszedte a földre hullott dolgokat, amit lesepertem és én addig készítettem a pirítóst meg a lágytojást.
Leültünk enni és megbeszéltük, hogy jó lenne ebben a nagy melegben kimenni, fürdeni a Velencei-tóra.
Évi felhívta a legjobb barátnőjét, Mónit, aki örömmel fogadta a fürdődésről az ötletet. Felvettem az egyik bermuda nadrágom, alsónadrágot ilyenkor nem szoktam felvenni, és a párom az új fürdőruháját, amit tőlem kapott 2 napja. Gyönyörűen nézett ki benne, mert a hófehér melltartón átlátszott a keményen feszülő bimbói, és a fehér tangája csak úgy belevágott a fenekébe.

Összeszedtük a törülközőt, üdítőt, néhány szendvicset csomagoltunk és irány Móniért. Nagyon tűzött a nap, és ezért a nyitott tetejű sportkocsival mentünk. Móni már nagy izgalommal várt minket, és a meleg miatt rajta is csak fürdőruha volt, semmi más. Beszállt a kocsiba, és elindultunk a tóhoz. Az asszonykám hátra ült, mert ott szeret utazni, ezért Móni elöl ült mellettem.

Egész úton izgatta a fantáziám, hogy milyen lenne, ha Mónival szeretkeznék, mint az álmomban. Az autóban elviselhető volt az idő, ahogy lobogott a hajunk a szélben. Nagyon sokat tekintgettem Móni melleire, ahogy kidudorodnak feszes mellbimbói tűzpiros melltartója alatt. Megérkeztünk és lepakoltunk a homokos parton egy nagy fa árnyékába. Mindhárman bementünk fürdeni a hűsítő vízbe, és úszkáltunk az emberek között. Első pillanatban fel sem tűnt, de mégis jól láttam. Móni levette a fürdőruhája felső részét, és csak a tangás alsó volt rajta. Úgy néztem őt, ahogy beleveti magát a vízbe, mint a kisgyerek, mikor az anyja közeledik felé a reggelivel. Nagyon megkívántam, és ágaskodni kezdett a farkam. Nem mertem kimenni a vízből, mert nagyon látszódott az égnek álló farok a nadrágban, mert mint mondtam fürdőzéskor, nem szoktam felvenni alsónadrágot.

A vízben lubickoltam és próbáltam nem gondolni arra, amit láttam. De nem sikerült. Évi kikölcsönzött egy vízbiciklit, és elment tekerni egyet a vízen. Móni odaúszott hozzám és beszélgettünk a munkáról, ételekről és a végén a szex jött szóba. Ahogy a szex jött szóba, olyan volt mintha megállt volna az idő. Észrevette, hogy zavarban vagyok előtte és csak annyit mondott:
-Lazíts!

A következő pillanatban lemerült a víz alá és csak azt éreztem, ahogy a törékeny ujjai letolják nadrágom, és forró szájában jár a farkam. Hirtelen feljött a víz alól és csókolózni kezdtünk. Olyanok voltunk, mint egy szerelmespár, akik nemrég jöttek össze, és forró szenvedéllyel kényeztetik egymást. Abban a pillanatban megszűnt körülöttünk a világ, csak egymásra gondoltunk és arra, hogy elégítsük ki egymás vágyait. Kimentünk a vízből, én felkaptam és elvittem a fa alá, ahol letáboroztunk. Óvatosan letettem a kiterített pokrócra és szenvedélyesen csókoltam, mit sem törődve a többi emberrel körülöttünk. Móni nagy élvezettel csókolt vissza, és lassú mozdulattal letolta a nadrágom, majd nyalta és szopta a farkam. Én teljesen elengedtem magam, és csak az élvezetnek éltem abban a pillanatban. Móni a 69-es pózban állt fel, és ahogy szopott, én úgy nyaltam a pináját és csak nyeltem a forró puncikája nedűjét.
Felgyorsította a tempót, majd lassított és ez így ment pár percen keresztül, amíg ellőttem forró magvaim kiéhezett szájába. Ezután fényesre nyalta makkosom, és lepihentünk a pléden mindketten és elaludtunk.

Arra ébredtem fel, hogy Évi is ott volt mellettem és forrón csókolóznak Mónival, és már nagyon későre járt. A látvány önmagáért beszélt. Csak figyeltem őket, ahogy kényeztetik egymást, majd Móni lassan a nadrágomból kivette a farkam, és szopni kezdte, miközben Évi a pináját nyalta. Nagyon felizgatott és ezután Évi ráült a makkomra, majd lovagolni kezdett rajta és csak vágtatott-vágtatott. Móni nyalta Évi punciját, miközben lovagolt és néha kivette belőle a farkam és leszopta róla Évi nedűjét, majd ismét bedugta a punciba. Móni simogatta, majd ujjazta magát, miközben mi forrón szeretkeztünk. Évi ekkor átadta a helyét Móninak, majd Móni ült rá a farkamra és csak lovagolt rajta, mintha mindig ezt csinálná. Olyan iramban kezdett el lovagolni, hogy én csak a forró puncijának nedűjét éreztem, ahogy folyik a lábamon, majd egy fergeteges tempó közben elélvezek benne, és egymásba borulunk felajzott testünkkel.

Kicsit pihentünk, majd összeszedtük holmijainkat és elindultunk haza. Egész úton egy szó sem hangzott el, csak mosolyogtunk mindhárman. Mónit hazavittük és csak annyit mondtunk neki:
- Legközelebb is hívunk!
Ezután hazamentünk és lefekvés előtt még lemostuk magunkról a homokot. Ágyba bújtunk és csak annyit mondtunk egymásnak:
- Nagyon jó nap volt !
Hozzászólások
További hozzászólások »
zorgo ·

Ezen a részen nagyon röhögtem:

"Úgy néztem őt, ahogy beleveti magát a vízbe, mint a kisgyerek, mikor az anyja közeledik felé a reggelivel."

Mit jelenthet? :smile:
libido ·
Ez a hasonlat elég Breton-i :smile: Én is jót pusztultam rajta, jól kezdődöttt a napom. Ennek, no meg annak, hogy ez alkalommal elmaradt a punci-segg-száj körforgás, kedvem támadt felpontozni ezt az írást.

Charlotte Moonshine ·
Nem rossz. Itt is elég rendesen szárnyakra kapott a képzeleted és végül is ez a lényag, ha az ember sztorit alkot. Én is tudok egy-két lehetetlen pózt. :stuck_out_tongue: :yum: :smile:
álmaidpasija ·
:heart_eyes: Látom ,hogy olvastad a kis történetemet és ha akarsz levelezni velem akkor add meg az e-mailod és ott több mindent is megdumálhatunk.
szia.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: