Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egy fiu álmainak beteljesülése 5

Az első szex
Telt-múlt az idő eltelt 2 év. Addig csak pettingeztünk, amit ebben a korban általában a kamaszok szoktak. Anyáék kicsit engedékenyebbek lettek az enyémek is, az övé is. Hétköznap mindig ő jött át nálunk tanulni hétvégén, pedig én mentem át náluk tanulni. Ez nem volt nehéz, mert én az utca egyik végén, ő meg a másik végén lakik. A 17. szülinapja közeledtél el kezdtem gondolkodni, hogy mit vegyek neki. Semmi értelmes nem jutott az eszembe. Végül egy ezüst nyaklánc mellett döntöttem, amin van egy fél szív. A szív másik fele az én nyakláncomra tetettem. Mivel ez volt az egyik olyan születésnapja, amin bulit szeretett volna rendezni, én is besegítettem neki. Ő megkérdezte a szüleit, hogy nem e aludhatnák ott náluk. Az ő szülei nagy nehezen, de beleegyeztek. Mivel ha akartunk volna szexelni, akkor azt a közös délutáni tanulások alatt is nyugodtan megtehettük volna. Na, ekkor gondolkodtam el, hogy lehet felesleges volt megvenni a nyakláncot, mert lehet, azt szeretné tőlem ajándékba kapni, hogy együtt veszítjük el a szüzességünket. Sokat gondolkodtam ezen és arra az elhatározásra jutottam, hogy ha ő azt akarja, hogy a bulija után megtörténjen akkor se fog megtörténni, mert azt én nem akkor akarom, hanem spontán. Eljött a buli estélye. Én délután elvonultam a WC-be leborotválni a fanszőrzetemet, hogy ha este lenne valami, akkor ne szúrjon. Én voltam az első vendég, aki átért, valószínűleg azért, mert 7-re volt mindenki hivatalos, de én már fél hatkor ott voltam. Amikor át-adtam neki az ajándékot nagyon tetszett neki bele is tettem a nyakába. Sietett megmutatni az anyjának a nyakláncot. Az anyukájának is tetszett és odahívott engem is. Az anyja azt mondta, hogy ha nagyon szeretnénk ma együtt aludni,  úgyis ketten leszünk a házba. A kezembe nyomott egy doboz óvszert, melyet Anikó vissza is adott neki azzal az indokkal, hogy nem lesz rá szükség, mert mi tényleg csak aludni akarunk. Ekkor lépett be Anikó egyik barátnője B.
Ezzel a téma le is volt zárva.
A buli pörgött. Jó buli volt, mert rajtunk kívül még két srác volt és 14 lány.
Amikor hazamentek mi is bevonultunk a szobájába Anikónak. Mivel csak mi ketten voltunk a házba így nem kellet csöndbe maradni. Úgy tépte el rólam a ruhámat, mint ha egy vadállat lenne. Ez volt az első alkalom, hogy mondtam neki, hogy most azt csinál velem, amit akar erre megsértődött kicsit legalább is úgy vetem ki. Ekkor megfordultunk és én kerültem felülre. Szenvedélyesen levettem róla a ruháit millió csók közepette a testéről, amit szétszórtam. Addig nyaltam, míg kétszer egymás után el nem élvezett akkor már nagyon fájt a nyelvem és ő is már nagyon le volt izzadva így azt mondta, hogy cseréljünk. És cseréltünk is . A farkamat olyan erővel kezdte el verni és szopni, hogy nem telt bele egy perc és már el is élveztem. De ezt most én is ki akartam élvezni, úgyhogy nem a szájába, hanem a hasára és a melleire élveztem, amit ő szívesen szét is kenegetett. Miután nem vagyok egy finnyás és három napja éjjel-nappal ananászt ettem gondoltam, hogy nyalom az ondómat a hasáról és a melléről. Ez így is történt, mert meglepően édes volt. Miután ezzel végeztem azt kérdezte, hogy jöhet e még egy menet. Én mondtam, hogy igen, de azt nem én fogom felnyalni. Azt mondta, hogy oké, de akkor a szájába élvezzek, majd mert egy kicsit meg akarja ezt a szopásomat ízesíteni. Ekkor előkapott egy orvosi kesztyűt. Felhúzta a kezére és már támadott is a segg lyukamnak, de mivel a szülinapja volt és sajnos tettem egy olyan kijelentést az elején hogy azt csinál velem, amit akar így most ebbe is belementem. Ő bekente valamilyen olajjal a kesztyűt és lassan felcsúsztatta egy ujját a fenekembe, miközben szopott ez olyan intenzíven hatott rám, hogy az első pár mozdulatnál a szájába élveztem. Ő megkérdezte, hogy mehet e még egy ilyen menet. Én beleegyeztem, mert kíváncsi voltam, hogy ez a menet is olyan intenzíven hat - e majd rám, mint az előző. Ezerszer jobb volt így elélvezni, mintha csak cumizott volna. Ezen az estén 3-szor mentem el úgy a szájába, hogy nem engedte ki a farkamat a szájából. Miután megvolt a harmadik elélvezésem is cserélni akartam, de ő nem engedte. Azt mondta, hogy maradjak én alul és úgy próbáljam meg kielégíteni a vágyait. Ekkor előkapott egy óvszert. Én erre levettem magamról Anikót. Emlékszel mit mondtál anyukádnak?? Na, azt be is tartjuk! Erre ő megsértődött és hazaküldött. Mivel nem volt nálam lakáskulcs, így haza nem mehettem. Bementek az anyja szobájába és onnan figyeltem. Egész éjjel sírt. Másnap reggel meglepődött, amikor ágyba vittem neki a reggelit egy csokor rózsa kíséretében. Tetszett neki az ajándék, de azt mondta, hogy jobban tetszene, ha meg akarnám dugni. A válaszom erre az volt, hogy majd ha én is betöltöm a 16 –ot és akkor is szeretnénk, majd akkor megpróbálhatjuk. Ebbe már beleegyezett, hisz két hónap múlva lesz az én szülinapom. Nagyon gyorsan el is telt az a két hónap. Begyakoroltam az óvszer felhúzását, hogy ne bénázzak majd Anikó előtt vele. A szülinapomat egy közeli bárban tartottam, mert a szüleim féltek, hogy otthon összetörünk valamit. Nagyon jó volt a bárban, de reggel 5 körül már hazaindultunk. Mind a ketten ittunk egy kicsikét így megadta az egésznek az alaphangulatát, de egyikőnk se volt berúgva annyira, hogy ne tudjon magáról. Hazaértünk. Felkaptam az ölembe Anikót és bevittem a szobámba. A ruháit szinte letéptem róla, ahogy ő is énrólam. Mikor mind ketten meztelenek voltunk egymásnak estünk. Nem sokáig smároltunk, mert egyre jobban állt a farkam egyre jobban be akart hatolni abba a nedves barlangba. Én letérdeltem Anikó elé és el kezdtem izgatni. Mikor már 3 ujjam járt-kelt benne akkor elővettem az óvszert. A nyelvemmel izgattam addig, míg az óvszert felhúztam. Ekkor megkérdeztem, hogy milyen pózba szeretné elveszíteni, ő erre azt mondta, hogy úgy hogy az ölembe van és ő ráül a farkamra. Teljesítettem a kívánságát, bár egy kicsit kényelmetlen volt. Mikor először lassan rácsúszott nyavalygott egy kicsikét. Végighúztam a kezemet a nunijánál és éreztem, hogy ez nem a megszokott nedvesség. Gyorsan megfogtam a pólómat és odatettem neki hisz fehér szőnyegem van. Ahogy ott voltunk, úgy elindultam a fürdőszoba felé. A tervem az volt, hogy majd ott fojtatjuk. Amikor kiléptünk a szobámból becsuktuk az ajtót és anyám ott termett mellettünk. Nagyon megijedtünk mind a hárman.
-    Hova indultok így? Tedd már le szegény lányt!! Nem látod, hogy fáj neki??- mondta anya.
-    A fürdőbe indultunk lezuhanyozni- mondta Anikó.
-     De miért az ölébe visz?- kérdi Anikótól anya.
-    Azért, hogy ne vérezzek össze mindent - válaszolta Anikó.
-    Ja, oké bocsi nem tudtam, hogy megjött neked. Ha kell, betét vagy tampon akkor szólj??- mondta anya .
-    Nem kell, van nálam, csak a fürdőbe vannak az ilyen jellegű dolgaim. -válaszolta Anikó.
-    Oké, akkor menjetek nem is zavarok. - válaszolta anya.
Úgy paráztam, hogy lebukunk. De hála istennek, Anikónak jól vág az esze így kimentet minket. Bár lehet, hogy tudta anya hogy ez most nem menstruációs vér, na de mindegy nem firtatta. Kiértünk a fürdőbe végre ott letettem Anikót és kifojt belőle a vér. Én lehúztam az óvszert, mert nem szerettem volna azzal fojtatnia dolgot. Lezuhanyoztunk mind a ketten. Anikó azt mondta, ha nem baj, akkor mára elég volt ennyi szex. Én megértettem, hisz látszott rajta, hogy nagyon fáj neki. A pólómat beáztattam, ő pedig felhelyezett magának egy tampont, hogy visszafele se legyen véres semmi se. Mikor visszaértünk anya ott ült az ágyamon és a kibontott óvszeres tasak volt a kezébe. Ideadta nekem és mondta, hogy ha felkeltek várlak titeket a konyhába egy kis beszélgetésre. Reggel, amikor felkeltünk, Anikó azt mondta, hogy amit tegnap este elkezdtünk be kellene fejezni. Megkerestem a maradék óvszeremet. Anikó szexin leöltözött levette a bugyiját és meg az alsógatyámat. El kezdet cumizni, hogy álljon fel a farkam. Miután felállt, én is elkezdtem őt izgatni. Benedvesedett és mondta, hogy hadd húzza ő fel nekem a gumit. Megengedtem neki és sikeresen fel is helyezte. Utána, lassan de biztosan behelyeztem neki állva a farkamat. Lassan csináltam, mert fájt neki és még nagyon szűk volt, így én nekem nagyon intenzív volt a szeretkezés. Nagyon rövid idő alatt mentem el. Beleélveztem a gumiba. Sajnos nem volt több gumim, így kénytelen voltam ugyanazzal fojtatni. Hála istennek, nem sokkal később ő is átélte élete első szeretkezés közbeni orgazmusát, így én már ki-húztam, nem mertem tovább kockáztatni és inkább a másodikat már a szájába élveztem. Miután elmentem én is, utána elmentünk lezuhanyozni. Ott fürdés közbe smároltunk és élvezkedtünk de csak kézzel játszottunk egymással. Miután felöltözünk kimentünk a konyhába.
Előző részek
Hozzászólások
AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: