Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egy fiu álmainak beteljesülése 4

4.    Az első szoptatásom
Péntek este volt. Elmentünk bulizni a csajommal, Anikóval. Nem ittunk alkoholt, mert szülőkkel voltunk egy bár megnyitóján. Nagyon jól éreztük magunkat. Apa szólt, hogy otthon hagyta a váltóingjét. Mi ezzel nem foglalkoztunk, táncoltunk tovább. Mikor mind a ketten nagyon leizzadtunk odamentünk a bárpulthoz. Apám volt a pincér mivel miénk a hely. Azt mondta, hogy haza kellene mennünk átöltözni, mert még 11 óra sincs és mi is és ő is le van már nagyon izzadva. Mivel a mi ruhánk a kocsiba volt kimentünk és átöltöztünk. táncoltunk tovább. jól esett volna egy kis frissítő, de mivel alkoholt nem ihattunk úgy, hogy az apám adja ki így bementem a pultba tölteni egy kis bort abba az egészségtelen kólába. Apa ezt meglátta és azonnal hazaküldött minket az ingéért, mert azt mondta, ha nem megyünk haza érte, akkor elmondja anyámnak és akkor nagy cirkusz lett volna belőle. Én és Anikó hazamentünk érte. Kéz a kézbe sétáltunk hazafele, mivel nem messze laktunk a bártól, jogosítványom pedig még nincs. Amúgy is így sokkal romantikusabb volt. Az ajtóban szenvedélyesen megcsókolt. Megint felállt a farkam. Ösztönösen levettem a pólómat, után a csajét is. Erre a csaj elkezd puszilgatni. Egyre lentebb. Már a hasamat puszilgatja. Még jó, hogy leborotváltam a pihéket, mert kinevetett volna, ha látja, hogy még csak pihésedik. Eloldozta az övemet. Benyúlt a farmerom alá. Simogatta a hancurlécemet egyre jobban és egyre profibban. Én is simogatnám az övét, de szól, hogy megvan neki. A hálószoba ajtóban letolta a nadrágomat. Elkezdi verni a farkamat. Megnyalja, majd a makkot bekapja. Épphogy sikerült kihúznom a szájából mielőtt elmentem arra, hogy megcsörrent a telefonom. Apám volt az. Kérdezte, hogy mi tart ilyen sokáig nagyon kéne már az ing. Tehát így sikerült az első szoptatásom.
Előző részek
Hozzászólások
AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: