Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
Friss hozzászólások
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
terelek: Igazán izgalmas történet volt....
2024-04-15 08:43
terelek: Seggből szájba egyből?? Ilyen...
2024-04-15 08:26
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egy fáradt, magányos este

A lány a hétvégén is egész nap dolgozott, délutánra már nagyon elfáradt az egész heti hajtásban és a gyerekekkel való küzdelemben. Magánéleti gondjait nem akarja kiteregetni senki felé sem, kavarognak a gondolatok a fejében. Most egyedül van otthon.  Nehéz egyedül, de Ő erős, megoldja a problémákat. Gyermekeinek az apja elhagyta és Ő nem érti, miért? Szerették egymást, összezördüléseik, mint megannyi „normális” családban.  De az igazi ok/okok talán soha nem derülnek ki. Nem fogja senkinek sem mutatni kifelé, hogy mennyi küzdelem, szenvedés van benne, de belül egy fáradt nap után összegyűlnek az érzések és amikor ráesteledik, csak arra tud gondolni, hogy egy forró fürdőt készítsen magának és az illatos, meleg párával talán a gondjainak egy része is tovaszáll, legalább egy este erejéig. Merengve engedi meg a vizet a kádba, jó sok habfürdőt nyomva bele, hogy a keletkező nagy habban elmerülhessen és eltűnhessen egy pillanatra a világ szeme elől. Nem szokott inni, de most egy kupica jófajta pálinkát lehajt, míg a kád telik, és lassan, szinte lebegve megindul vissza a fürdőszobába, miközben a jófajta ital kellemes melegséggel tölti el, miközben szétárad benne, minden porcikájában érzi már. Gyorsan megszabadul ruháitól, egy gyors pillantást vet meztelen testére a fürdőszobai nagytükörben, és elégedetten állapítja meg, hogy 2 gyerek után is még jól néz ki.  Formás mellei még mindig hetykén állnak, igaz egy pici pocakja van, de ez szinte természetes, fazonra igazított punciján selymes szőrszálak göndörödnek. Önmaga mustrálgatása után, mely megelégedettséggel tölti el elmerül a jó meleg vízben a habok közé. Szemét behunyja, megpróbálja átadni magát a semmittevés érzésének és közben elmélkedik. A víz jólesően öleli körbe a testét, megnyugvással tölti el. Talán egy pár percre el is szunnyad, a már hűlő víz téríti magához, így gyorsan nekiáll tisztálkodni. Nyom még egy adag tusfürdőt tenyerébe és alaposan bekeni magát mindenhol jól felhabosítva azt. A hűvös víz és a tusfürdő habja kellemes borzongatással töltik el, miközben testének minden szegletét bejárja keze. A vizet kiereszti a kádból, miközben kellemes melegre állítja a zuhanyt, hogy lemossa magát.  Talán az alkohol hatására, talán az elmúlt hetek szexmentessége miatt is,de érdekes érzések rohanják meg, miközben a melleinél jár, mellbimbói hegyesen állnak a simogatástól és a ráfolyó melegvíz sugarától. Ahogy a szemérméhez ér a meleg vízsugár, lába hirtelen megbicsaklik a rátörő kéjtől, amit a vízsugár csiklandozás okoz. Gyorsan befejezi a zuhanyzást és a kádból kilépve csak magára teríti a törölközőt, majd bemegy a jó meleg szobájába, ahol a már meggyújtott gyertyák fényének hangulata csak tovább fokozza a feltörő érzéseit. Elnyúlik az ágyon meztelenül, bőrén még ott csillognak a vízcseppek, teste libabőrös lesz a hűvöstől és a vágytól. Szemét behunyja, és izgalomtól meredő mellbimbóit kezdi el simogatni. Először csak lágyan kényezteti magát, körkörösen simogatva és átgyúrva gyönyörű melleit,majd bal kezének ujjait megnyálazva visszatér megnedvesíteni bimbóit.  Pulzusa megemelkedik, melegség tölti el, majd simogató jobb kezével lejjebb csúszik és a hasát, majd a szeméremdombját kezdi el kényeztetni. Ujjai a nedvességtől gyöngyöző selymes szőrszálak mentén elkalandoznak lefelé, és nagyajkaihoz érve meglepetten veszi észre, hogy ott lent már nem csak a törölközés hiánya miatt nedves. Mutatóujjával finoman megérinti már borsószemnyi csiklóját, amitől teste ívben megrándul, mintha áramütés érte volna. Ujjai finoman lecsúsznak nedves vágatába, másik kezével egyre feszülő melleit gyúrogatja, teste az ismerős, jólleső kéjtől meg-megemelkedik, arca kipirul, homloka gyöngyözni kezd. Ujjai egyre gyorsabb tempóban simogatják, gyűrik nagyajkait, nedvei már a gátján csordogálnak lefelé, titkos rózsájának irányába. Középső ujját betolja forró, sikamlós ölébe és ujjbegyével megpróbál rátapintani arra az apró kis redős pontra, mely a kéjutazásban elrepítheti a cél felé. Mély levegőt vesz, ahogy rátalál testének titkos örömforrására és határozott, de finom mozdulatokkal ingerli, miközben másik keze melleiről átvándorol combjai belső felére, és azt kezdi simogatni. Egyre szaporábban veszi a levegőt, érzi, már nincs messze attól, hogy egy mindent elsöprő orgazmust éljen át. Combjának simogató ujjai véletlenül megérintik kéjnedveiben úszó hátsó bejáratának nyílását. Mutatóujjával finoman körözget a mindeddig háborítatlan lyuk körül, és ahogy gátlásait levetve kíváncsiságtól hajtva megpróbál beljebb kerülni, testét ismeretlen érzések rohanják meg. A kezdeti idegenkedés után a szoros zárógyűrűjén áthatolva ujja besiklik hátsójába, ezzel egyidőben másik kezének ujjai rányomódnak G-pontjára, és ez a kettősség, eddig nem tapasztalt érzés megindítja benne a visszafordíthatatlant. Ujjainak heves mozgása kitölti mindkét lyukát, teste a rátörő orgazmustól megremeg, apró sikkantások hagyják el kicserepesedett ajkait. Nem tudja meddig tart testének heves rázkódása, de úgy érzi megállt az idő körülötte. Az érzés, amit magának okozott, kikapcsolta a jelenből, a gondokból, egy másik, megnyugtató dimenzióba sodorta. Nedvei már combjának belső felén csordogálnak lefelé, jókora foltot hagyva a lepedőn, de ezzel már nem foglalkozik. Magára húzza a takarót, és még saját nedveitől ragacsos kezével melleit simogatva a fáradságtól, és az átélt nagyszerű kéjtől gyorsan mély  álomba merül. Arcán földöntúli nyugalom terül el, ajkát még egy piciny, öntudatlan mosoly hagyja el, és szép álma lesz. Hogy mi? Ha érdekel, egy másik történetben szívesen elmesélem….
Hozzászólások
Bánkbán ·
Két néven küldted be, két kategóriába ugyanazt. Annyira nem jó a sablonos történeted.Még küldd be pár kategóriába, hátha sztár lesz belőled, meg hátha nagyon sok olvasót hozol a lapra.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: