Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egy este

Dani óriási farka elmerült a húgom lucskosra dugott puncijában,és iszonyatos hévvel baszni kezdte őt.Kriszti sikongatott a gyönyörtől,ahogy Dani farka cuppogva ki-be járt a szűk puncijába.Én engedelmes csajként ott térdeltem a szőnyegen,meztelenül,magam alatt összenedvezve azt,várva a soromat.

Egyszercsak Dani egy hatalmas cuppanással kihúzta a farkát a húgomból,és a nedvtől még csillogó,hatalmas falloszával hozzám lépett.Megfogta az állam és a tarkóm,és a számba tette a farkát.
Ütemesen baszni kezdte a torkom.

-Remélem ízlik a húgod!

Válaszként csak nyögni tudtam,mert továbbra is ütemesen kefélte a szám.
Egy pár perc múlva kivette a számból,megpofozgatta az arcom ,és visszatért a húgomra.
Nem tudtam mit tenni,bár már remegett a combom és bizseregtem,de várnom kellett .
Persze,Kriszti még csak 16 éves volt,sokkal feszesebb seggel,vékonyabb lábakkal,bár a melleim sokkal nagyobbak voltak,és az én derekam is egész szép karcsú volt.

Megfordította Dani a húgom,és kíméletlenül baszni kezdte a seggét.Kriszti hangosan sikongatott,ő is imádta Dani óriási,kőmerev farkát.

még vagy egy 20 percig baszta a húgomat Dani,és a pózok közti váltásban tisztára szopatta velem magát.

Amikor a húgom remegő combbal,5 orgazmus után már csak feküdt,Dani kihúzta belőle a változatlanul is kőkemény farkát.

-Hajolj előre!

Én előredőltem,a fenekem az égnek,ahogy térdeltem,összezárt lábbal,arcal a szőnyegnek.
Dani végighúzta az ujját a puncimon.

-Te aztán felizgultál,ribanc!-nevetett Dani.
-Hátulról jövök.
Én erre jól szét tettem a lábam,hogy befogadjam lüktető férfiasságát.

-A lábad tartsd összezárva,úgy szűkebb vagy.A húgod után alapból túl tág a pinád.

Megalázó volt,de izgatott.Engedelmeskedtem.

-Beléd fogok élvezni.Neked nem jár annyi idő mint a húgodnak.Rajad áll te is elmész-e.

Lassan a puncimhoz helyezte a farkát.Bizseregtem.
Egy erős lökéssel tövig bennem volt.
Elakadt a levegőm,aztán hangosan felnyögtem.
Imádtam ahogy az óriási fallosz szinte kitölti a bensőmet.
Dani kefélni kezdett,egyre gyorsabban baszva a puncim,én extázisban szinte fennakadt szemmel nyögtem alatta.
A seggemre csapott és belemarkolt,így kapaszkodva még keményebben kúrta a puncim,amiből ki-ki fröccsent a nedv a szőnyegre.
Egyszercsak megfeszült,és tiszta erőből tövig tolta belém.
A farka hármat lüktetett,és a pinámba lövellő forró sperma szinte megemelt.
Elélveztem.
Dani kihúzta belőlem,megpaskola a seggem.

-Jövő héten is jövök,úgy készüljetek!
Hozzászólások
További hozzászólások »
Andreas69 ·
Ez egy ritkaság! Mármint ritka ócska, ritka igénytelen és ritka összecsapott.

Marokfegyver ·
Végtelenül gyenge, primitív és igénytelen. Kimaradt néhány lépcsőfok, ami a szexeléshez elég, de erotikát írni kevés.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: