Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
Friss hozzászólások
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
terelek: Igazán izgalmas történet volt....
2024-04-15 08:43
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egy esős nap éjszakája.

Azon a napon senki nem gondolta volna, hogy ilyen meleg ,fülledt lesz az este ,hiszen egész nap esett az eső. Bent kucorogtam a szobámban, és mérhetetlenül unatkoztam. Csak én tudok ilyen nagyon ,szinte fájdalmasan unatkozni. Sajnáltam magam. Rettenetesen sajnáltam. Elképzeltem magamban, hogy így látna egy lány!! Szakadt koszos gatya rajtam, kócos kissé göndör szőke , inkább fehér haj... hajjjjh..., vastag szemüveg, FOGSZABÁLYZÓ!! Telerakták vassal a pofám. A kurva életbe pedig most vagyok a legszebb férfikoromban! Persze leszámítva azt, hogy kissé későn vették észre, (na jó szóval elhúztam ameddig lehetett) a fitymaszűkületem. Minden mozdulatom éreztem, és a hirtelen mozdulatot nagyon éreztem. Határozottan hatványozottan!! Persze semmi az ahhoz, amit most érzek, ez iszonyú fájdalom, de mégis mosolygok, mosolygok mert boldog vagyok! BOLDOG!! De ne szaladjunk előre.

Szóval, elállt az eső, és pillanatok alatt felszáradt az aszfalt, pedig már kellemesen hűvös volt. Az addigi szél elállt, és valami sűrű, fojtogató kulimászba keveredett a város, kitártam az ablakokat, és akkor megláttam. Megláttam a világos ablakot, és elfelejtkeztem a fájó fütyimről, a fogszabályzóról, és a forróságról, és megjelent a kép az agyamban A Szomszéd Lány. Már két éve ismerem, kívülről-belülről ismerem minden hajlatát, minden titkát, minden szokását. A teste mint rózsaszín hab, a haja mint fekete hab, a szája mint piros izé, szóval puncija sűrű fekete bozont között nyíló vérszínű rés, hófehér lábak közt. Hhhh!!! Persze rohantam apám szobájába a látcsőért. A múltkor visszakérte, remélem nem szúrta ki ő is a kis ribanc szobáját. Mit is gondolok!!
- Bocsáss meg nekem Dóri, többet nem mondok ilyet, fogadkoztam. Dórának hívják. - És most mosolyog . Kicsit kajánul, de a fene bánja.

Folyt köv.:)
Hasonló történetek
24264
Már lassan közel voltam hogy elélvezzek, ekkor ő hatalmasokat kezdett el szívní a makkomon, én azonnal elélveztem, bele a szájába, a kis édes annyira szívta a farkam hogy jó sokat kiszivott belőle. A kis szája tele volt a fehér nedüvel, majd lenyelte, és azt mondta hogy isteni volt, még soha nem élveztek a szájába...
30283
Mikor már teljesen megmerett, kigomboltam a nadrágját és elővettem az óriási farkát! Nyengéden elkezdtem a nyelvemmel dédelgetni. Ő közben a melleimet kezdte simogatni. Majd a makkjához érintettem a mellbimbóimat és a faszát kezdtem dögönyözni a melleim között, úgy, hogy még a golyói is összezsugorodtak a kéjtől...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történeröl?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: