Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egy Ember Napja VI.

Az Éjlovas

Lassan a Nap a hegyek tetejére szállt, s én csak álltam. Szívem melengette a fény, arcom melengette az élet. Éltem, s éreztem, s vágytam, s szerettem, s szerettek. A Nap lassan a hegyekre szállt, s gondtalanul nézett végig hosszú majd végtelennek tetsző útján. Mosolyogva nézett szét, s emberek elgondolkozva néztek fel rá. Vágyták, hogy örökké ott ragyogjon, gyönyörszép piroslón, sugározva, melengetve az élet apró magvait, s felszárítva a fájdalom örök könnyeit. Álltam, és csak néztem. Lágy volt a béke, s örök a nyugalom. Elgondolkozva állottam, halk szellem-hangokon szólt hozzám az este, s nem értettem mit mond, felnéztem, s a fák lombja között már a szürkeség szaladt, nevetve játszott a levelek között, kergetőzött a széllel, de a Nap még fenn ragyogott. S néztem, hallgattam az éj furcsa szavát. Elfeküdt a fű, elhasadt a szára… Forró volt a tenyerem a szemem előtt… Hangos dobogás, és az éj szaladt a szemem előtt… Térdre rogytam, behunytam a szemem… Süvítő szél, éjhideg lélegzet… Jeges csontkezek, markoló rideg szemek…

Vágtázott már, láttam, ahogy rohant. Nem, kiáltottam! Nem még nem, nem lehet! És elmúlt az árny, nevetve szaladt a hegyek ormán a keleti ég messzi sarkába, ahová a Nap meleg sugara már nem jutott el. Gyengült ő is, egyre gyengült, nem ragyoghatott már annyira. S az éjszaka árnya egyre csak jött előre, nyomulva, mint a hóförgeteg, mindent elsöpört mi fény volt, mi meleg volt, mi szerelem volt. Kacagva nézte a Hold, s tudta már, másra néz aki a nappal hál, s mást suttog az éjszaka ura is, Ő, a Hold. Én nem értettem, hisz még fény volt. Egy pillanatra megállt minden, ahogy a fény s a sötétség örök tusra kelt, és fájón küzdöttek, a fény erős volt, s a sötétség gyenge. Gondoltam én, botor gondolattal, mert a fény gyengült, Ő volt valami, míg a sötétség erősödött, Ő nem volt semmi, hát nem is kellett hozzá semmi, a fény szülte a sötétséget, de a sötétségből sosem lesz fény? Vagy talán fordítva?

A Nap szülte az édes szerelmemet, és a sötétség elfordítja tőlem a nevető zöld szemeket? A lágy bőr illatát? A haj kavargó áradatát? De hát, eddig az enyém volt, s most elment, s helyette mi lett? Fagyos, jeges áradat, s a szív, mely eddig büszkén, boldogan, túláradóan dobogott, most hirtelen megmerevedett, egy pillanatra dobbanni is elfeledett. Ah, máris itt a lovas? Dehát, még süt a nap! S ő hol van? Hol ragyog két szeme? Ki fogja most két kezét? Ki hallja szép szavát? Hát tényleg elveszett? S nem szólt egy szót sem, csak haloványon mosolygott, s messze szaladt? De szólnia kell! Hisz most szívem rettegés üli meg, hogy talán már nem is vagy itt, talán már valaki mást ölelsz, engem meg csak a bú ölel, s csak a bánat nem feled? Nem, nem lehet, hogy egy ily szép nap ilyen sötéten múljon ki! Sötétben kezdődött, s sötétben kell végződnie? Itt van hát az éjszaka már végleg?
Hasonló történetek
4422
Éhséggel merült álomba ismét.
Képekért könyörgött, útért – bár imája névtelen volt, s valahogy olyan, mint a fel nem adott fenyegető levelek.
Mindaz, ami ébredéskor megmaradt, forró benyomások izzadtsága volt csupán. Képek, melyek eleve a fikció részei. Olvasta tán őket...
3629
Felnéztem, ott ültek, csalódottan egy felhőn és engem néztek. Én meg a tájat. Ameddig elláttam, csodálatos rét terült el. Semmi más nem volt látható csak a tiszta és makulátlan égbolt és a ringatózó zöld fű tengere. Meztelen talpamat nyaldosták a fűszálak, melye felkúsztak lábamon és körbeöleltek gyengéden. Én sétáltam tovább, mit sem törődve semmivel, csak a látványra koncentráltam...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: