Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egy Ember Napja VI.

Este

A Szó

„Nem” mondta. „Nem” hallottam, és megállt köröttem az idő. „Nem”, és koppant a szó. Nem szárnyalt, nem csengett, nem dalolt. Koppant. Mélyen lenn, nagyon lenn koppant és egy húr megpattant, lágyan pendülőn, végtelen fájdalom szakadt ki mindenből. De „nem” és koppant, mint a magas sziklaorom, százezer éves magas, büszke orom, lágy sóhajjal búcsút véve életétől, és a sóhaj messze szaladt, eget földet megrengetett, majd elcsitult. Lágyan csúszott meg, hang nem hallatszott. Az ég visszafojtotta lélegzetét, az örök Idő egy pillanatra megtorpant, és nézték, ahogy a lélek a mélybe hull. Megcsikordult, mélyen, sötét völgy kitárta ölét, bánat, magány nézett fel a lehulló büszke oromra. És lehullt. Lágyan szárnyalt, a Szél még alákapott, de felemelni nem tudta, talán nem is akarta. A Nap még beragyogta sima felszínét, de megszínesíteni nem tudta, talán nem is akarta. Zuhant, egyre csak zuhant, nézte őt az Ég, simogatta őt a Szél, sütötte a Nap, és csak zuhant.

Körbeölelte a sötétség, az örök Bánat fölsóhajtott, sóhaja ezeréveket múlatott el, másodpercek szaladtak el néma lábakon. Bánat ölelte, keserűség cirógatta, és csak feküdt lenn, a Nap elfeledte, a Szél elfeledte, az Ég letekintett, de őt nem érdekelte. Oldalán gyökeret vert a Kétségbeesés szürke virága, és kihajtott rajta hamu-szín leveleivel, halál-fekete virágjával. Forró könnyek öntözték, zokogó sóhajok legyezték, és nőtt, egyre nőtt a virág. Nem látta a Nap, nem figyelte a Szél. Látta az Ég, de őt nem érdekelte. Látta a Vándor a sötét kő örök bánat-virágát, látta, leült messze a mélyben, messze a sötétségben. Halk szó hagyta el száját, szó, ezer közül a legkeserűbb, ezer közül a legfájóbb. Nem. Suttogta halkan az ítéletét, suttogta halkan, hogy nem hallotta őt az Nap, nem hallotta őt a Szél. Hallotta az Ég, és értette. Nem, mondta a Föld, és örök búcsút vettek. Vágyakozik az Ég a Földért, de a Föld oly messze, elérni talán sosem fogja. Nem, suttogta a Vándor, nem szeret. Halkan koppant a szó, mélyen, lenn a sötétségben.

Érezte a kő, áthasadt rajta a fájdalom, egy messzi, messzi Idő, mikor még magas volt, mikor még tisztelte a Nap, tisztelte a Szél, és nyújtózott az Ég felé. Koppant a szó, és a magas orom messze esett, magas égből leesett. Most itt fekszik, egyedül, magányosan, hosszú, hosszú ideje fény be nem ragyogta. Itt ül a Vándor, arcán keserű könny ragyog, és halk nevet suttog. Nézi a bánat virágát, levelet szakít belőle, keserű illata belengi a tompa homályt. Élni kéne, néz az égre, de a Nap nem süt be, a Szél messze járt, szavai lehulltak a porba. És csak nézte a homályt, nézte, egyre nézte. Halk szavak visszhangzottak fejében, halkan, mélán, talán kicsit lágyan is. Képek villantak, melyekért talán érdemes volt élni, és képek, melyek helyett az üresség is szebb lehet. Talán… Csak egy szó, és minden messze ment, zuhant mélybe, örök sötétségbe a Vándor… „Nem”…
Hasonló történetek
26042
Azonnal a számba vettem előszőr csak a makkját, és azt kezdtem el nyalogatni. Partnerem szemei már fennakadtak az élvezettől, hangosan nyögött a kéjtől. Én pedig már a golyócskáit vettem a számba, szopogattam, nyalogattam élvezettel. Ő egyre erősebben nyomta a számba ágaskodó szerszámát, melyet amilyen mélyen csak lehet bevettem a számba, és teljes erőbedobással szívtam, szoptam, már néha úgy éreztem, hogy megfulladok a hatalmas fasztól a számban...
18037
Először csak verni kezdte, aztán a szájába vette és őrült mód szopni kezdett. Persze én sem voltam rest, aláfordultam, és kedvenc pózomba helyezkedtem, ama "franciába". Én nyaltam a már így is tocsogó punciját, ő pedig ügyesen szopta az én szerszámomat. Megkérdeztem, melyik az ő kedvenc póza, mire a "lovagló" választ kaptam...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Lisbeth ·
Csak gratulálni tudok..nagyon jó a stílusod

poison_girl266 ·
Nem tudok, nem hozzászólni.És még mindig csak azt irhatom, hogy gyönyörű. :wink: Tényleg nagyon jó a stilosod, és nekem a hasonlataid tetszenek a legjobb, az utalások..meg egyszóval minden. Ha igy folytatod, kötetet adhatsz majd ki az Egy ember napjabol

Sir Butcher ·
És sikerült kétszer ugyanazt felraknom :( Ennek a résznek az a címe, hogy "Az Éjlovas" és remélem hamarost feltöltik...

A cím ugyanez: Egy Ember Napja VI.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: