Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egy Ember Napja I.

Éjfél után

Egy öreg este

Halkan ragyogtak fent a csillagok, valahol fent, a messzi sötétségben, lágyan, halványan, messze, nagyon-nagyon messze. Feküdtem az éjszakában, s néztem a messzi fényeket, és hallgattam a szél szavát. Ragyogtak rám a csillagok apró fényei, s nem történt semmi, lágyan, elgondolkodva folyt az élet, a maga furcsa, talán parttalan medrében, valahol máshol most kelt a Nap, elkezdődött egy újabb, szürke nap, és valahol messze egy ember talán vakon s süketen aludt, egy szebb álomvilágban járt, ahol nem fájt a lét, nem fájt a szív, szerették, s engedték, hogy szeressen, talán barátok vették körbe, talán nem fázott, s talán élni is szeretett, az álom megadta életének azt, amire mindig is vágyott, s ő ragaszkodott az apró szappan-buborékhoz, egy apró örömhöz a lét fájdalmas tengerén, egy apró pillanatért, mikor úgy gondolta, élni mégis szép. S a pillanatnak hamarost vége, s szeme feltárul egy üres, egy szürke világra... De még éjjel van, s ő még szereti az életét.

S megint máshol, valaki végre leteszi a fejét kemény ágyára, s arra gondol, hogy még egy nappal kevesebb ebből a szenvedésből, könny lepi el a szemét, de tudja, bármily szürke is egy pillanat, egy nap, mely a végtelen időben csak egy apró homokszem, jön majd egy másik, egy szebb másik, mikor majd jó lesz, mikor majd meleg lesz, mikor majd szerethet. S őt is elringatja az álom, örökkévalónak tetsző messzi földre, s vágyik rá, hogy maradjon ott örökre...

Én csak fekszem kint a hideg sötétkék ég alatt, és nem vágyom másra, csak hogy az apró pillanat örökké tartson, hogy legyen egy másik pillanat is, mely megmutatja, hogy igen van miért élni, s nem csak a messzi csillagok távoli fényét lehet nézni, hanem a zöld szemek örök varázsát is lehet csodálni. De most csak a szél suttog, s mintha szellem alakok varázshangján szólna, apró hárfaszólamok futnak szerte-széjjel minden fűszálról, és zengik a szürkeség örök dicséretét. Vagy csak az örök igazságét, az időt megállítani nem lehet... Mennie kell, s megy is, nem gondolkozik olyasmin, hogy élni minek is, hiszen ő mindig is volt, s mindig is lesz. És csak nézem, hogy sziporkáznak az apró fények ott, ahová kezem sosem érhet el, nézem az öreg, végtelen-vén csillagok fényét, mint apró, fényes bogarak szemét, akik nem vágynak másra, csak örök hunyorgásra, s örök éjszakára. És érzem, az életem lassan elpereg, pillanat múlik pillanat múlva, nem tart örökké ez sem, s nézem az ezüst éj tovaúszó végtelen egét, s arra gondolok, élni miért is jó? Szép a hajnal, talán nincs is szebb nála, csak az arc ragyogása...

Szép a szél szava, ha a fák között szalad, talán nincs is szebb nála, csak a hang mikor a haja között futkos... Szép a madárdal, talán nincs is szebb nála, csak egy halk hang, mikor suttogja a szót, melyért élni s halni is készek... Szép a kék ég, talán nincs is szebb nála, csak egy örökzöld szempár mélységes varázsa... Szép az alkony is, szebb talán mindennél, ahogy a hegyek között a Nap pihenőre tér, de mégis, Ő szebb mindennél, s élni nélküle minek is? ’Minek is?’ suttogják a csillagok, s fényük éppúgy ragyog mint tegnap, mikor még voltak álmok, mikor még szép volt a sors, s szép volt a mosolya, ami nekem szólt, mikor meleg volt a keze, mivel a kezemet fogta, mikor orromat megragadta az örök illata, mikor szerettem, s talán ő is szeretett. És most csak fekszem a mezőn, szemem előtt az álom örök szépsége dalol, fejem felett a halk csillagok fénye ragyog, a fák között a szél öreg hangja dalol, s valahol messze egy másik ember szemén a Nap örök fénye átragyog...
Hasonló történetek
4295
New Yorkban éjjel lehetett úgy közlekedni autóval, mint egy európai városban, a délutáni csúcsforgalomban. A mozielőadások most értek véget, és az emberek sorra fogták a taxikat. Hatalmas tülekedés folyt, ha megállt egy- egy. Kifestett kurvák kínálták nem is olyan olcsó bájaikat, majd beültek a pasasok kocsijába, vagy felmentek velük a garniszállókba...
4480
Most zuhanyozzál le, aztán irány a szülői ház. Utólagos engedelmeddel haza telefonáltam, hogy előkészítsem a terepet. Csak azt mondtam, hogy összevesztetek Adammal és te, ott hagytad...
Hozzászólások
További hozzászólások »
poison_girl266 ·
Nem szoktam elolvasni a történeteket, de a tiédnek az egyszerű cime megfogott. Kivéncsi lettem rá és nem bánom, hogy elolvastam, mert tetszettek a különleges és eredeti hasonlatok, a fokozatosság. Egyszóval, csak gratulálhatok!!!

Sir Butcher ·
Köszi szépen! Jól esik hallani egy pártatlan véleményt. Nyolc fejezet van összesen, egészen éjfélig. Egy teljes nap :)

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: