Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egy elvesztett baráthoz szóló levél

Sokszor gondoltam hogy írok neked egy levelet… Talán, azért hogy érezzem tettem valamit, hogy a barátságunk ne szűnjön meg, de nem így volt. Nem tudtam, hogyan írjam meg neked, hogy hiányzol, hogy sokat gondolok rád.
Tudod az évek gyorsan teltek és hamar felnőttünk, de én még emlékszem a gyerekkoromra, és rád is. Tudom rég volt, sokan azt mondják, hogy nem is emlékszem rá, de szinte minden egyes találkozásunkat vissza tudom magamban idézni.
Sokat gondolkoztam, mit is írhatnék, eldöntöttem, hogy ha megírom neked most, erre a honlapra, amit nem hiszem, hogy látogatnál, így végre megnyugszom, és nem fogok ezen rágódni.
Sokat gondolkodtam, vajon hogyan alakult az életed? Hallottam rólad ezt-azt, de biztosat sosem tudtam… hiányzol, nem is tudod mennyire…
Azóta hogy nem találkoztunk, úgy érzem, mintha kitéptek volna egy darabot a szívemből. Fáj, és egyedül érzem magam nélküled. Az egyik legjobb barátom voltál, és fáj a tudatlanság, hogy nem tudom, mi van veled, hogy nem tudom, mit csinálsz ebben a pillanatban, hogy nem ismerem a barátaidat, és hogy én, már nem vagyok a barátod.
Ha egyszer találkozunk, nem tudom, mit mondhatnék neked, hogyan köszönnék, hogyan viselkednék. Várom és félek attól, hogy újra lássalak.
Sokat változtunk az évek alatt, felnőttünk és mind a kettőnknek kialakult a saját egyénisége, saját világa, de az én világomon egy rés tátong, amit csak te zárhatsz be, csak Te tudod befoltozni… Félek ez nem fog megtörténni, félek, nem látlak téged újra, félek… és nem tudom mit kéne tennem… hiányzol, szavakkal nem tudom kifejezni mennyire. Néha úgy felhívnálak… a számod megszereztem, de mit mondhatnék neked? Talán már nem is emlékszel rám… félek, letennéd a kagylót, vagy én lennék az, aki megfutamodik, nem tudom…
Hiányzol, nélküled az életem, szinte élettelen… amikor veled álmodom, olyan boldog vagyok, hiszen ott vagy mellettem, mint régi jó barát, aki megért engem, aki meghallgatja bajom, akire mindig… mindig számíthatok… de mikor kinyitom szemem, rá kell jönnöm, hogy ez csak egy álom, és nem valóság. Ó, bárcsak, bárcsak valóság lenne! Bárcsak… bárcsak… bár…
Reménykedem, talán egyszer újra láthatlak, újra találkozhatunk, s örökké barátok maradunk…
Hasonló történetek
26044
Azonnal a számba vettem előszőr csak a makkját, és azt kezdtem el nyalogatni. Partnerem szemei már fennakadtak az élvezettől, hangosan nyögött a kéjtől. Én pedig már a golyócskáit vettem a számba, szopogattam, nyalogattam élvezettel. Ő egyre erősebben nyomta a számba ágaskodó szerszámát, melyet amilyen mélyen csak lehet bevettem a számba, és teljes erőbedobással szívtam, szoptam, már néha úgy éreztem, hogy megfulladok a hatalmas fasztól a számban...
30291
Mikor már teljesen megmerett, kigomboltam a nadrágját és elővettem az óriási farkát! Nyengéden elkezdtem a nyelvemmel dédelgetni. Ő közben a melleimet kezdte simogatni. Majd a makkjához érintettem a mellbimbóimat és a faszát kezdtem dögönyözni a melleim között, úgy, hogy még a golyói is összezsugorodtak a kéjtől...
Hozzászólások
További hozzászólások »
kevin3 ·
Szép és teccik az amit írtál. De szerintem az igaz barátság sose szűnik meg. Bár lehet, hogy erről majd eccer nekem is megváltozik a véleményem. „Artemyss”- neked csak annyit, hogy egy igaz szerelmet elveszíteni, sokkal rosszabb. 10,10

isor2 ·
Köszönöm szépen a hozzászólásotokat! :)
artemyss: elolvastam a vereset, nagyon szép!!Hát igen a barátság sosem múlik el...

Tűzmadár ·
Igazán nem akartam hozzászólni, most mégis megteszem.

Katonakoromban ismerkedtem meg egy sráccal. Leszerelés után nem igazán leveleztünk, mégis mikor találkoztunk, alig társalogtunk. Időnként meglátogattam a szüleinél néha ott is aludtam. Aztán messze, sokat tanult, évekig nem láttam. Bíró lett belőle, én melós. Aztán újra összefutottunk, s alig beszéltünk pár szót. Csak ültünk egymás mellett a presszóban, s nézelődve nagyokat hallgattunk. Valamikor szükségem volt a segítségére, segített. Újra elszakadtunk egymástól, nem volt ott az esküvőmön, én se az övén. Mikor találkoztunk, alig beszélgettünk, nagyokat hallgatva éreztük egymás jelenlétét. Meghalt az édesapja, a népes rokonság ellenére az anyukáját én tartottam a másik oldalról, - mert engem akart, - hogy össze ne rogyjon a temetésen. Újra elszakadtunk egymástól, más-más városban éltünk, nem leveleztünk. Új lakást kaptam, eljött segíteni parkettázni. Közben nem igen társalogtunk. Megszületett a kislányom, elhozta az övéi szinte használatlan, kinőtt ruháját. Festeni kellett a lakását, elmentem segíteni. Már egy városban lakunk, mégis kb. fél évente találkozunk, s alig beszélgetünk.
A barátom?
Remélem, igen.
Tűzmadár ·
Bocs, kifelejtettem, 1977 tavasza óta ismerjük egymást.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: