Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egy elképzelt randevú

Semmi másra nem tudtam gondolni csak a holnapi randevúra, amikor végre újra látom őt és a karjaiba zuhanhatok. Férfi még nem volt rám így hatással, mint ő a pillantása gyilkos volt, mely oly tüzet gyújtott bennem, hogy szinte egész testem porig égett...
Eljött a reggel, s végre itt állok az ajtajában, lábaim remegnek, s kezem is félve nyomja meg a csengőt, de mikor nyílik az ajtó már nem is félek, csak a csodára gondolok, ami történni fog. Ajtót nyit, csodás mosolya már most elvarázsol, forró csókot lehel ajkamra, s kedvesen beinvitál a szerelmi fészekbe. Lesegítette a kabát rólam, nem sejtvén hogy én is készültem némi meglepetéssel, itt már nyugalomban éreztem magam, csupán a vágy tombolt a testemben, hogy végre a magáévá tegyen, de várnom kellett, tudtam még nincs itt az ideje. Kérdezte kéjes hangon szomjazol-e kedvesem, válaszom mi más is lehetett volna, hogy a gyönyörre szomjazom, mit veled élhetek át kedvesem, mikor a karodban tartasz..De vártam, türelmesen, tőlem nem meg szokott módon,de hagytam, hogy ma ő legyen aki irányít, és tesz velem csodát. Mellém ült az ágyon, finoman nyakam kezdte csókolni, éreztem remegő ajkait, hogy már kívánja testem, s legszívesebben rám vetné magát, de finom volt, érzéki...
Csak sóhajtozni tudtam, mikor keze elindul, a melleim felé lassan cirógatva mint egy pihe, úgy ért testemhez az ujjaival, s arra kért csukjam be szemem, és élvezzem. Mi mást tehettem volna, hiszen már nem voltam önmagam, olyan vágy uralkodott bennem, hogy nem érzékeltem a külvilágot, csupán az érzékeimre hagyatkoztam. Éreztem hogy lekerül az ing rólam, s melleim akarja kiszabadítani, csókolgatta finoman a mellbimbóm, úgy éreztem rögtön meghalok, de csak vonaglottam…Ezek utána tovább indult lefelé, finom csókokkal halmozta el vágytól remegő testemet, melynek minden porcikája megfeszült..majd hasra fektetett.. és önkéntelen nyitottam szét lábaimat, felkínálva vele vágyam kapuját, de ő a gerincem simogatta végig, először ujjával, majd a forró ajkaival…
Éreztem, hogy nincs menekvés, s közel sincs még itt a vég. Fölém hajolt, s lágyan suttogott a fülembe, hogy kívánlak kedvesem…Nem tudtam mit tenni, hiszen szinte megfagytam csupán halk sóhajok szakították  fel torkom csendjét. Majd megfordított, s immár szemtől szemben az ajkam csókolta remegő ajkaival, éreztem hogy ő is az őrület határán van, de a ma éjjel a gyönyör jegyében telik, finom csókot lehelt ajkaimra, s rámkacsintott, mely számomra halálos vágyat gyújtott, hiszen ezzel azt kívánta közölni, hogy az enyém vagy... Én persze nem szabtam gátat semminek sem csupán élveztem, hogy kezeim a fejem fölé teszi s nem enged magához közel, percekig így kényezteti ajkaim, s nyakam... A testem húrjai pattanásig feszülnek mikor érzem, hogy elindul egyre lejjebb, hogy felfedezze testem minden centijét, már a testem is remeg, de ő csak tör előre és már a pocakom csókolgatja, érzem hamar eléri vágyam kapuját...
Mikor odaér végre és finom csókot lehet, a már vágyban izzó puncimra, felsikítok, mert olyan finom, hogy szinte halálos. Amikor finoman a nyelvével kezdi kényeztetni, amúgy is igencsak érzékeny puncimat, a hajába kapaszkodom, jelezve, hogy igen ezt akarom, és ne hagyja abba, de ő lassít mert érzi hogy közel a vég, s még közel sincs vége, hisz ez csak a kezdet. Ekkor mit sem sejtve ujját finoman bedugja, egyre mélyebbre, keresve azt a pontot, ahol nekem a legjobb és a legélvezetesebb, nyelvével is besegít. Szabadulnék mert már a vágy oly annyira erős bennem, de ő nem enged, kezével szorítja le finoman testemet, hogy még várjak…Teljesen rá vagyok utalva, s kiszolgáltatva, vagy kiszolgálva? már szinte meg is szűnt a valóság, s a félhomályban, csak a hangok adnak némi tájékoztatást, hogy igen még észnél vagyok, de nem lennék azt sem bánnám… S végre elenged, fölém hajol s lágyan megcsókol, olyan érzékien, hogy szinte csontig hatol az érzés, és egész testem átjárja a vágy.. Ekkor már én sem vagyok tétlen hiszen már a tűz ami ég benne, szinte perzsel, s kell hogy valami csillapítsa vágyamat...
Fölé kerekedem s most én kérem csukja be szemét, és hallgasson az érzékire.. Finom csókokkal próbálom a teste tüzét oltani, mely szinte égeti az ajkam, de nem bánom, mert ez a gyönyör számomra is csodálatos. Kívánom, minden apró porcikáját finoman csókolgatom a testét szinte érzem ahogy a szíve hevesen ver, a pocaknál kicsit megállok, nem sietek, de lejjebb érve, egy ágaskodó szerszám, mely csak arra vár hogy megkóstolják, mint egy érett gyümölcs a fán, olyan hívogató. Leszek hát bűnös, mint Éva a paradicsomban, s leszakítom az vágy gyümölcsét, muszáj, hogy érezzem ajkaim között a vágytól duzzadó gyümölcsét. Először finoman megpuszilgatom, érzékien, hogy érezzem édes ízét, és ahogy az első finom harapástól szinte lüktet, érzem, hogy kívánja, és akarja, hogy még egyek belőle. Én mint mohó gyermek, csak úgy falom a gyümölcsöt, és ő finoman húzza rá fejem, hogy igen, élvezd minden apró falatját, majd lassít jelezve, hogy közel a vég s még nem szeretne túl lenni rajta.. ekkor határozott mozdulattal maga alá gyűr, látom szemében a szenvedélyt, és azt a tüzet amit gyújott egymás iránti vágyunk. Igen, itt már érzem hogy itt a vég, a szemembe néz, és oly finoman hatol belém, hogy egész testem megfeszül a vágytól.. csókol és finoman harapdálja ajkaim… Érzem már közel a vég, fenekét magamhoz húzom, kérve hogy amennyire csak lehet, hatoljon belém... És igen, ő szavak nélkül érzi mi kell nekem, még egy két határozott mozdulat, és igen mindketten eljutottunk az élvezet mezejére, vonaglunk, s nyögünk egymás testéhez símulva... ilyen érzéki szeretkezés még talán életemben nem volt részem… Köszönöm kedvesem!
Hozzászólások
Marokfegyver ·
Sima pornó. De mielőtt valaki megjegyezné, hogy pornó-forgatókönyv: Ebből sajnos 3 mondat születne forgatókönyv gyanánt: A lány belép az ajtón. Szex. A végén megköszöni.
Lehet, hogy az "elképzelt" címnek megfelel, de nem találtam elég beleélhetőnek.

bemba100 ·
Hello,
How are you today? My name is Penda
I saw your profile on my search for a nice and trusted person so i decided to write to you, I will like you to write and tell me more about yourself direct to my email.( pendabemba) (@) (yahoo.com )
from there i will reply you with more of my details and pictures,
I will be waiting to receive your email,
Have a nice day.
miss Penda

thanks

aaaaa

Helló,
Hogy van ma? A nevem Penda
Láttam a profilt keresni egy szép és megbízható ember, így úgy döntöttem, hogy írok neked, én szeretném, ha írni és mesélj még magadról közvetlenül az e-mail címemet. (Pendabemba) (@) (yahoo.com)
Onnan fog válaszolni neked több az én részletek és képek,
Én is arra vár, hogy megkapja az e-mail,
Have a nice day.
miss Penda

köszönöm

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: