Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egy disco utáni eset...

Van itt nálunk egy király disco. A mi osztályunkból rendszeresen járnak csajok. Össze szoktunk jönni fiúk és lányok, együtt iszogatunk és táncolunk. Az eset 2 hete történt. Én és egy másik osztálytársam egy kicsit beszívtunk, és összejöttünk két osztálytársunkkal. Egy jót táncoltunk, utána az volt a kérésük, menjünk el sétálni.

Mi összenéztünk, és azt mondtuk mért is ne! A lányok igen tüzes hangulatukba voltak. Sétálgattunk... Közbe kiderült, hogy fél éve nem voltak fiúval. Egy sötét, hangulatos, kihalt parkhoz értünk. Leültünk így négyesben egy padra. A haverom egy barna bombázóval elkezdett smacizni, rövid idő után mindkettőjük keze elindult a másik testének rejtett zugait felfedezni. Én ezen nem lepődtem meg, szóltam a vörösesbarna lánynak, mit szólna, ha mi is a tettek mezejére lépnénk.

Egyszerre kapott a felkínált lehetőségen. Elkezdtem levetkőztetni, előkerültek szépséges, formás mellei. Elkezdtem szopogatni, nyalogatni a melleit. Közbe a haveromékra néztem, és ők már rég a sűrűjébe vágtak. A szöszke már rég kezelésbe vette a srác brokiját, veszettül szopta. A haverom addig meg a punciját szopogatta. Nekem se kellett több, a csaj punciját kezdtem el ujjazni. Kéjesen nyögdécselt közben. Én ezt meguntam, Ő ezt észrevette és elkezdte szopni ágaskodó faszomat.

Ezt viszont már nagyon élveztem. Ilyen jó szopó csajjal meg nem találkoztam, még nem tapasztaltam ilyen vákumot... Már majdnem elélveztem, majd beraktam a kéjtől nedves barlangjába. Megint ránéztem a haveromra, és örömmel konstatáltam, hogy ők is már dugnak. Én és a barátom ültünk a padon, míg a két lány lovagolt. Mind a négyen hatalmasat élveztünk. Big nagy orgazmus orgia volt.

Megegyeztünk abban, hogy ez köztünk marad, nehogy a suliban megint menjen a pletyka, hogy a harmadikos évfolyam már megint mekkorát alkotott... De viszont azt is megbeszéltük, hogy ennek lesz még folytatása.
Hasonló történetek
29456
A barátom aludt, mi csendben bevonultunk a kisszobába. Ott végre levetkőztük a maradék gátlásunkat és a ruháinkat is. Elővettem a vibrátoromat. A formás kerek mellek látványára a puncim egyre jobban nedvesedett. Meztelenül lefeküdtünk az ágyra és ő csókolgatni kezdte a testem. Mindenhol. Kezdte a nyakamnál és egyre lejjebb haladt...
26042
Azonnal a számba vettem előszőr csak a makkját, és azt kezdtem el nyalogatni. Partnerem szemei már fennakadtak az élvezettől, hangosan nyögött a kéjtől. Én pedig már a golyócskáit vettem a számba, szopogattam, nyalogattam élvezettel. Ő egyre erősebben nyomta a számba ágaskodó szerszámát, melyet amilyen mélyen csak lehet bevettem a számba, és teljes erőbedobással szívtam, szoptam, már néha úgy éreztem, hogy megfulladok a hatalmas fasztól a számban...
Hozzászólások
További hozzászólások »
AnDrOiD ·
Kedves Író Páros!



A "Big nagy orgazmus orgia volt." kifejezés jogdíjjas, vagy szabadon használható?! Egy órája ezen röhögök!! Légyszi ne legyetek kemény szívúek!



Üdv.



AnDrOiD

HarcI@Kakas ·
Király sztori! :sleeping:

steven king ·
Az egészben az a poén, hogy ezt a történetet (amikor ujra kumonikatív állapotban voltam, és nem röhögtem el a mondandómat) megmutattam az öcsémnek.. az öcsém átolvasta és azt mondta, hogy az egész értelmetlen és szart sem ér... megjegyzem az öcsém tizenkét éves... És ha már egy gyere mondja ezt... gyereke és részeg emberek őszinték... szerintem inkább menj el festőnek... :smile:

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: