Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
lalityi9346: Várom nagyon a folytatást!
2024-03-26 17:27
kaliban: Hát ez q..va gyenge, a helyesí...
2024-03-24 15:19
golyó56: Tetszett. Folytatás?
2024-03-22 11:42
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egy délután

Az egész egy nyári délután történt. A szüleim meg a tesóm nem voltak otthon, ezért felhívtam Balázst, hogy jöjjön át, mert unatkozom. Balázs csak a barátom, mert bár nekem tetszett, neki volt barátnője. Kiültünk a teraszra beszélgetni. Aztán bementünk a szobámba, mert meg akartam neki mutatni egy új CD-t. Amikor beindítottam az 1. számot, éreztem, hogy Balázs hátulról átölel és a nyakamba csókol. Egy kicsit meglepődtem, de az arcomat hátrahajtva visszacsókoltam. Nagyon gyorsan feléledt bennem a vágy, és ez őt is felizgatta. Megfordultam és átöleltem. Felvett és felültetett az asztalra. Így át tudtam ölelni a derekát a lábammal és éreztem kemény farkát.

Levette rólam a felsőmet majd a melltartómat. A szájába vette a mellbimbómat, és miközben hátrahajolva elélveztem, keményen harapdálta. Aztán felemelt és odavitt az ágyhoz lefektetett majd levette mindenét aztán rólam is levette a nadrágot és a bugyit, amiből már csavarni lehetett volna a nedvet. Nem volt lassú, egyből lehajolt a puncimhoz, szétnyitotta majd a nyelvével belém hatolt. Egy ideig puszilgatta, nyalogatta és szívta. Ezzel újra elélveztem, majd rámhajolt és keményen belém hatolt. Egyszerre mozogtunk, majd egyszerre élveztünk is el. Éreztem a forró magját. Majd amikor lecsillapodtunk, megfordultam, hogy én legyek rajta. Lassan pusziltam a farkát majd elkezdtem neki húzogatni. Amikor éreztem, hogy mindjárt elmegy ráültem és lovagolni kezdtem rajta. Akkorát élveztem, mint még soha.
- Mi lenne ha holnap átjönnél? Anyáék elmennek és egyedül leszek...
Hasonló történetek
25029
Norbi látva kiéhezett puncimat, magára rántott és megkeményedett bimbóimat kezdte csókolgatni. Én pedig megleptem őt azonnal, hogy a farkára csúsztattam vágytól izzó puncimat. Gyönyörű nagy farka volt és mélyen belémhatolt. Ekkor Roland mögém helyezkedett és lassan elbarangolt csodálatos popsimban...
24235
Már lassan közel voltam hogy elélvezzek, ekkor ő hatalmasokat kezdett el szívní a makkomon, én azonnal elélveztem, bele a szájába, a kis édes annyira szívta a farkam hogy jó sokat kiszivott belőle. A kis szája tele volt a fehér nedüvel, majd lenyelte, és azt mondta hogy isteni volt, még soha nem élveztek a szájába...
Hozzászólások
További hozzászólások »
leticia_63 ·
Rövid, és velötlen.

SlipKnot 666 ·
SlipKnot a király várom már az uj albumukat!!!

SlipKnot 666 ·
jah ez nam az a forum! bocsi :)

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: