Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egy csodálatos nővérke

Furcsa módon át kellett élnem életem legrosszabb élményét, hogy bekerülhessek a mennyország kéjtől túlfűtött világába. Szombaton napi motorozásomra mentem. A szokásos útvonalon haladtam, amikor hirtelen egy mellékutcából kivágódott egy gépkocsi és oldalról telibe talált. Az ütközés következményeként leszakadt a fél vádli izmom, ezért azonnal kórházba kellett szállítani. Pár órával később már toltak is ki a műtőből, ahol helyrehozták a sérülést. Mondták, hogy legalább 2 hétig bent kell maradnom, mivel folyamatos felügyeletre szorulok. Az volt a szerencsém, hogy anyukám a kórházban dolgozik, és így bizonyos kedvezményekben részesültem, többek között magánszobát kaptam, ahol csak én voltam. Betoltak a szobámba, beszélgettem anyummal. Mondta, hogy az éjszakás nővér gyakran rám fog nézni. Titokban reménykedtem, hogy nem valami bányarém fog rám vigyázni, hanem egy kedves fiatal nővér.

Anyum hazament mivel már későre járt. Pár perccel ezek után bejött a szobámba Ő. Bemutatkozott. Mónikának hívták, mondta, hogy ha kell valami szóljak nyugodtan, de gyakran benéz majd. Hangja bársonyosan hagyta el ajkait, gyönyörűséget okozva nekem minden szóval. Miközben rendezgette a holmiaimat megcsodálhattam törékeny, feszes, fiatalos testét. Fenekén feszülős fehér nadrág, alatta csodálatos kerek popsi, a gerezdek közül elővillant a tanga vonala. Egyből jobb kedvem lett. Amúgy is sokat fantáziáltam a beteg és ápolónő kapcsolatáról. Ráadásul a fehér feszülős ruha, a kedvenceim közé tartozik. Egyből jelzett férfiasságom, hogy bevetésre kész, de szerencsére a sátortábort nem vette észre Móni, mivel már kifele tartott. Kiment az ajtón, néztem ringatózó fenekét és egyre jobban belebolondultam a lányba.

A fütykösöm inger hiányában lassan lecsillapodott, ám ekkor belibbent az ajtón egy infúziós tasakkal a kezében. Kék szemeivel rám nézett, és elmosolyodott. Odalépett az ágyam mellé és lehajolt, hogy bekösse az oldatot. Eközben szemeim elkalandoztak a fiatalos mellei felé, melyek körvonalát a szétgombolt garbón keresztül láthattam. Hosszú barna haját átdobta a másik oldalra, és ekkor megéreztem azt az erotikus és bódító illatot, ami egész testéről áradt felém. Azóta se tapasztaltam ahhoz foghatót. Amikor az arcára néztem, érzékien kidugta kicsit a nyelvét és megnedvesítette az ajkait. Sajnos nem tudtam sokáig nézelődni, mivel rutinos ügyességgel bekötötte az infúziót és már fordult is el felőlem az ágy végének az irányába. Annyira bámészkodtam, hogy észre se vettem meredező férfiasságomat, ami ismét sátortábort csinált a takaróból.

Móni ezt már észrevette, én nagyon szégyelltem magam, el is vörösödtem, ekkor rám nézett és huncut mosollyal azt mondta, hogy nagyon aktív vagyok ma. Ismét kiviharzott a szobából. Gondoltam magamban ez se sűrűn fog benézni hozzám az éjszaka, de hát most már nem tudok mit tenni. Azaz tudtam, magamhoz nyúltam kínomban és elkezdtem masszírozni hímvesszőmet, majd egyre gyorsabban húzogattam a takaró alatt. Eltelhetett vagy fél óra, amikor hirtelen kinyílt az ajtó és Mónika belibbent rajta. Próbáltam eltitkolni, hogy mit csináltam, de szerintem nagyon jól tudhatta ő azt. Becsukta az ajtót majd kulcsra zárta. Odalépett az ágyamhoz, lassan becsúsztatta kezeit a paplan alá és érzékien megcsókolt. Közben éreztem, ahogy kezei elérik a legingerlékenyebb testrészemet és rákulcsolódtak ujjai a falloszomra. Lassan elkezdte mozgatni a kezét fel és le. Én se tétlenkedtem.

Benyúltam a köpenye alá az egyik kezemmel és elkezdtem simogatni formás kis punciját. Éreztem egy kis nedvességet a nadrágon, biztos nagyon be lehetett már gerjedve. Közben a másik kezemmel a melleit kezdtem el masszírozni. Nagyon jó kézre eső darabok voltak. Eközben nyelvünk szenvedélyes táncot járt és még mindig egymás izzó ajkaival voltunk elfoglalva. Már nem érdekelt semmi, akartam őt, azt akartam, hogy érezzem forró testét, ahogy farkamon lovagol és lássam az
arcát amint élvezi a lüktető faszt a pinájában. Ő sem volt evvel másként. Forrón csókoltunk egymást miközben kezeink egymás testét simogatták. Hanyatt fektettem az ágyamon, a felső ruháját közben levettem, már csak a bugyi volt rajta. Nem akartam sietni, mivel hosszú éjszaka elé néztem.(Reméltem) Ekkor ő kerekedett fölém, és letépte rólam az alsógatyámat.

Visszafordítottam a hátára, és melleit tovább masszíroztam, miközben a számmal a bugyiján keresztül izgattam lucskos punciját. Belemarkolt a hajamba, fejemet a lágyékához nyomta, és vadul lihegett. Letéptem a bugyiját. Lábát szétfeszítettem, széthúztam a szeméremajkait, és mohón nyalogattam kéjnedvtől úszó csiklóját. Majd számba vettem és egy kicsit szívogattam, hogy minél jobban feltüzeljem az én kis Mónikámat. Két ujjammal pedig néha behatoltam forró barlangjába. Nyelvemmel időnként mélyen bele is nyaltam, ilyenkor hangosan felnyögött és arcán egyre jobban látszott hogy élvezi a kényeztetésemet.69-es pózra váltottunk. Megfogta a szerszámomat, ami nem egy hatalmas méret, aztán nyelvével végignyalta hosszában a dákom majd a makkomat ingerelte. Farkamon a bőrt hátrahúzta, és mélyen a torkába tolta.

Néha pedig nyelvét pörgette rajta. Nagyon jól értett a furulyázáshoz. Nekem ennyi nem volt elég, felálltam és megkértem, hogy feküdjön hanyatt az ágyon. Lábait a derekamra fonta, én pedig négykézláb hatoltam belé. Lassan és többször is hogy minél jobban átadjam magam a behatolás érzésének. Majd gyors iramba kezdtem, és úgy pumpáltam a punciját. Éreztem, hogy valami a farkamra fejő hatást gyakorol. Ez Mónika tudatos hüvelymozgatása volt, amit gésa golyókkal sajátított el. Kihúztam farkamat a csupasz puncijából, és a szájába nyomtam. Erősen kezdte szopni a szerszámom. Négykézlábra állítottam, és kezelésbe vettem ánuszát. Nem ellenkezett, a kényeztetést a nyelvemmel kezdtem. Körbenyaltam kis lyukát, majd a nyelvemet elkezdtem ki- betologatni finoman a segglyukába. Aprókat nyögött és elkezdte masszírozni a punciját.

Amikor már úgy gondoltam, hogy kész, akkor óvatosan belényomtam farkamat a kis szűz nyílásba és óvatosan elkezdtem mozogni benne. Csodálatos érzés volt, ahogy újból és újból felnyársaltam szerszámomra, teste megvonaglott, pucijából lábamra spriccelte a nedvét, záróizmai is összehúzódtak és megszorították a dákom. Nekem se kellett több, belelőttem szűk seggébe a táram, és csak pumpáltam miközben ő is élvezett és rázkódott a kéjtől alattam. Kihúztam meggyötört lyukából a farkam és még egy keveset a fenekére spricceltem, amit makkommal sikeresen szétkentem. Beledörzsöltem kezeimmel spermámat a bőrébe. Majd spermás farkamat visszadugtam a csupasz kis puncijába és újból keményen kefélni kezdtem.

Móni a körmeivel az ágyat karcolta a kéjes érzés miatt. Sikerült másodszor is elélveznem. Megtöltöttem maradék spermámmal a lucskos barlangot, majd kihúztam a nyílásból és láttam, ahogy spermacseppek jelennek meg a vágatból. Ekkor Móni megfordult. Szájába vette farkam és kiszívta az utolsó cseppig minden spermám. Lenyelte, ezután szájon csókolt. Vagy fél órát smároltunk, azután megköszöntem neki a történteket és összerendezte magát. Mondta, hogy holnap után megint éjszakás lesz, de itt lesz a legjobb barátnője is. De ez már egy másik történet.
Hasonló történetek
15370
Kimentünk a homokba és végigcsókolta a meztelen testem. Gondoltam, hogy gyönyörű estém lesz. Simogatta a melleimet, szívogatta a kemény mellbimbómat. Egyre lejjebb haladt a szájával. A combom belsejét puszilgatta és közben az ujját bedugta az akkor már nedves pinámba és a G-pontomat masszírozta. Nagyon ügyesen csinálta, eszméletlenül felizgatott...
25080
Norbi látva kiéhezett puncimat, magára rántott és megkeményedett bimbóimat kezdte csókolgatni. Én pedig megleptem őt azonnal, hogy a farkára csúsztattam vágytól izzó puncimat. Gyönyörű nagy farka volt és mélyen belémhatolt. Ekkor Roland mögém helyezkedett és lassan elbarangolt csodálatos popsimban...
Hozzászólások
További hozzászólások »
plazmid ·
Minden bizonnyal lehet leszakadt vádliizommal és infúzióval ilyesmit csinálni... Naná, hogy nem veszem be. Másrészt a növérkék korántsem csak egy betegszobába rohangálnak...akad még jó pár kórterem.

Egyszóval elég "dark" sztori volt.

Marky ·
Owerlord! Ne törödj a kukacoskodókkal!!!!!!!!

Túl silány a fantáziájuk,1 körömletörésbe is inkább belehalnak,mint szexelnének! Az itteni történetek 99%-a fantázia és nem valóság.

Marky ·
Igazad van ONI.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: