Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egy csalás története - Fürdetés

- Kóstoltad-e már az új koktélt, amit úgy hívnak, hogy „makk-pezsgőben” ? – kérdezte tőlem súgva a lány. – Engedd meg, hogy elkészítsem Neked, kitűnő dolog.
Mint egy frivol tündér, fogta a farkamat és belemártotta a gyöngyöző pezsgővel teli pohárba. A „másik” fejem beleszédült ebbe a gyönyörűségbe, s részegségében feldagadt. El is pirult szégyenében. Mit számít, hogy elbukott volna az alkoholteszten, ha egy ilyen szőke szépség irányítja. Ma már nem emlékszem a nevére, csak arra, hogy rettenetesen élvezte a „kicsi” pezsgős fürdetését, mintha babával játszana. Amikor megelégelte a dolgot, megitta a pezsgőt, majd eltette a poharat és megkóstolta azt, amit úgy hívott, hogy „makk pezsgőben”.
Gyönyörűen értette a dolgát! Nem tudom, a pezsgő is fokozta-e élvezetemet. Egyszerre ellenállhatatlan kényszert éreztem, hogy elélvezzek. Mivel annyit fészkelődtem, és jócskán ittam is, ez előre látható volt. Hasztalan próbáltam úrrá lenni a helyzeten, egy óvatlan pillanatban elélveztem a szájába. Egyáltalán nem ellenkezett, mi több ettől még fel is lelkesült.

Amikor teljesen eláztam, elővette a pezsgőspalackot, lelocsolt, hogy erőre kapjak. Azonnal magamhoz tértem, bátran készülve a második menetre. Egy kicsit bosszankodtam, mert utálom a szeszes italt, meg azt is, hogy leitatnak. Egy ilyen partnernővel egy hétre lesz szükségem, hogy lábra álljak! Pedig én inkább környezetvédő típus vagyok, aki arról álmodozik, hogy a folyó áttetsző vizében szeretkezik a lánnyal, vagy a virágos réten…
Térjünk azonban vissza ehhez a rámenős lányhoz. Belémdiktál egy teli pohár pezsgőt, simogatja a farkamat, tapogatja karcsú ujjaival. Látva, hogy felkészültem, hogy farkam kemény dugattyúvá dagadt, nyeregbe száll, és szakértelemmel gyömöszöli ezt a forró és kemény lándzsát puncijába. A hideg pezsgő után még megfázhattam volna, de most végre forróban vagyok. Lassan és hozzáértően kezd ringatni. Farkam a hasaaljába fúródik. Szorít, én pedig visszahúzódom egy lélegzetvételnyi szünetre. Majd ékem becsúszik a forró résbe, a pezsgőillatúba. Most pihenhetnék egy kicsit, de a lány vonaglik, halk sikolyokat hallat és görcsösen átölel. Hozzámtapad, a farkam egyre mélyebben hatol a vaginába, szorítása mind hevesebb. Többé nincs menekvés. Már szinte fáj, ahogy markol. Érzem, hogy egész teste remeg.
- Tegyél magadévá, kérlek! Végig akarlak élvezni, szakíts át! – sikoltja.

Most jön az én színrelépésem. Mint minden főszereplő, én is váratok magamra. Büszkén és boldogan tűröm, hogy szeressen.
- Nyomd be szerelmem, olyan szép farkad van! Kívánom! – mondja és hirtelen megfordul, arcát a párnába és megmutatja a fenekét. Látom a gyönyörű éhes szeméremajkakat, a remegő csiklót, amely oly rózsaszín, mint egy friss gyümölcs. Vesszőmmel simogatom.
- Hatolj belém! – könyörög.
Széttárja lábát, hogy jobban lássam kifejlett rózsáját. Hihetetlen méretűre duzzadok, úgy érzem a betont is át tudnám szakítani. A lány azonban – szerencsére – nem betonból van, helyezkedik és riszálja farát. Késedelem nélkül beléállítom. Felsikolt az élvezettől. Úgy érzem, szétpattan a farkam. Ha így sikongat, a végén a szomszédok még kihívják a tűzoltókat. Még jobban szétveti a lábát, fenekét felemeli, arca eltűnik a párnában. Ez már túl sok. Hatalmas erővel belefecskendezek, a lány pedig visít a gyönyörtől.

Visszavonulok, hogy lélegzethez juthassak. Ő azonban, mintha háláját akarná kifejezni, ismét rámveti magát.
- Drágám, jó lesz elkészülni – mondom neki – Gondolj szegény férjedre, aki bizonyára nagyon magányos most.
Még végigpásztázza nyelvével a szerszámomat, egyenként dédelgeti tojásaimat.
Végre felöltözik. Felveszi kabátját, vállára veti táskáját. De mert jól nevelt, távozás előtt még lehajol hozzám és megcsókol. Előbb a nyelvecskéje, most az ajka búcsúzik tőlem. Ettől ismét erőre kapok és újra megkóstoltatnám vele a „pezsgős makkot” .
- Őrültség, hogy mennyire szeretlek. – súgja a fülembe – Tényleg kár, hogy most már sietnem kell.
Ringó csípővel távozik, én meg ott maradok felizgultan, mint egy megfeszített íj.

Ui.: Bocs, ha unalmas volt. Nekem nem volt az: eredetben. :)
Hozzászólások
További hozzászólások »
Arikon ·
Talán egy picit eltúloztad azt a sikongatást.
De alapvetően jó.
selymi ·
Ha hiszitek ha nem a sikongatás volt a legjobb benne. :)
A "szakíts át" pedig bizonyos méretre - vastagság - utal.
Bocsi. Lehet, hogy bővebb "lére" kellett volna eresztenem?! :yum:

Livica ·
Gondolkozom, de nem tudok rájönni, hogy miért nem tetszik. Nem tudok felhozni egy konkrét olyan hibát sem, ami az oka lehetne. Bocs. :((

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: