Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egy buli következménye

Egy szombati nap volt, barátnőimmel már egy héttel ezelőtt megbeszéltük hogy ezen a napon bulizni indulunk. Az egész hét hosszúnak tűnt alig vártuk hogy eljöjjön. S lám eljött, hiába vártam annyira azon a napom mégsem volt kedvem menni (egy rossz megérzés lehetet az oka).De elmentünk, táncoltunk buliztunk, jól éreztük magunkat (én nem igazán)minden pillanatban a bejáratott kémleltem mintha egy "megmentőre" vártam volna aki jó kedvre derít. Már hosszú idő telt el, de a megmentő sehol sem, majd nemsoká rá megpillantottam egy ismerős baráti kört .Odajöttek hozzám köszönni, volt köztük egy nagyon helyes srác aki csak tetszett, de érzelmeket nem tápláltam iránta(és azt hiszem ő is így volt ezzel).
Látta rajtam a rossz hangulatot, ezért elhatározta hogy felvidít. Hosszasan beszélgettünk sok új dolgot tudtam meg róla és ő is rólam. Majd táncolni hívott és egy romantikus szám jött. Nem tudta hogy mit csináljon, felkérjen vagy ne. Segítettem neki dönteni, belenéztem a szemébe és kiolvasott belőle mindent. Teljesen ideges állapotba kerültem, mert úgy éreztem hogy szinte meztelenül állok előtte, annyira mélyen hatott rám a tekintete.

Átkarolt és én is őt. Éreztem hogy a szíve gyorsan ver, nem tudtam mire vélni, mert úgy gondoltam hogy csak barátok vagyunk, de ebben a pillanatban másra gondoltam, arra, hogy ő talán nem barátként tekint rám.
Éreztem a lágy illatát, a bőrét ,a teste egészét. Erre én bennem is valami furcsa és elmagyarázhatatlan dolog történt. Megszakadt a baráti kapcsolat és áttért egy szebb és vadabb kapcsolatba. A szerelembe. Már vagy 2 hónapja jártunk amikor eljött a várva várt esemény. Este volt, a szobát az égő gyertya fénye világította meg és illatát árasztotta. Feküdtünk egymás mellett, majd felém hajolt és mélyen bele nézett a szemembe. Kiolvastam mindent a szemeiből. Lassan közelebb hajolt és érintette a számat a szájával, majd megint bele nézett a szemembe olyan volt, mintha kérdést tett volna fel:
- Szeretnéd ha megtörténne? Akarod? És én vissza csókoltam. Ez igenek hangzott erre ő játszani kezdet a számmal, érintette és puszit lopott, és érintette és mélyen megcsókolt. Fenomenális volt. Lejjebb haladt a nyakamig. Időzött egy kicsit. Keze betévedt a blúzom alá és simogatni kezdte a mellem. Majd segített meg szabadulni a ruháimtól és én is neki. Csókot váltottunk és ő vissza tért a mellemhez. Nyelve érintette a mellbimbóimat. Egyre csak keményedtek. Másik kezét még lejjebb rakta és izgatni kezdet. Egyre jobban éreztem, ahogy engem izgat, maga a tudatára ő is felizgult. Lassan, biztosan ráültem.

Élvezte, ahogy belém hatolhat egyre csak mélyebbre és mélyebbre. Lassú mozgásba kezdtem, jó volt érezni, hogy bennem lehet. Nem bírt tovább várni és kezét a csípőmre helyezte azzal akarta befolyásolni mozgásomat. Tudtam mit akar mondani és én erre mélyebben ráültem, noha már mélyebbre nem is lehetet volna és gyorsítottam az ütemen. Nagyon jó érzés volt mindkettőnknek. Gyorsabban és gyorsabban csináltuk, míg nem egy melegség futott át rajtam és ki nem rázott tőle a hideg. Elmentem. Még gyorsabb technikába csináltuk és nem sokára rá ő is elment.
Imádtuk egymást. Mély csók következett, mintha ezzel köszöntük volna meg egymásnak ezeket az estéket. Elfáradtunk. Szorosan magához ölelt, de előtte elfújta a gyertyákat és álomba szenderültünk.
Reggel mikor felkeltünk csak néztük egymást és csodálkoztunk egymás gyönyörűségeibe.
Hozzászólások
További hozzászólások »
álmaidpasija ·
szerintem Gomblyuknak igaza van és tényleg jó volt,csak kicsit rövidre fogtad.
ami viszont Dreamert illeti elmehetne a naphoz fűtőnek mert mindenkit csak lefikáz.olvastam a történetéből párat mert nagyon felidegesített hogy csak ócsárolja a kedves írókat és kiderült számomra hogy Dreamer egy fusztrált elkényeztetett kontár billentyűzetpüfölő személy.
Visszatérve elég romantikus történet és ha a valóságban megesett akkor pedig gyönyörű érzés lehetett.
DREAMER ·
A szellemi fogyatékosokkal nincs mit kezdeni!
Egész egyszerűen HAZUDSZ!!!!! amikor azt állítod, hogy "mindenkit csak lefikáz.", többet kellene olvasnod!
Az meg, hogy számodra mi derült ki rólam, hidd el senkit nem érdekel! Miért is hoztad szóba??

bemba100 ·
Hello,
How are you today? My name is Penda
I saw your profile on my search for a nice and trusted person so i decided to write to you, I will like you to write and tell me more about yourself direct to my email.( pendabemba) (@) (yahoo.com )
from there i will reply you with more of my details and pictures,
I will be waiting to receive your email,
Have a nice day.
miss Penda

thanks

aaaaa

Helló,
Hogy van ma? A nevem Penda
Láttam a profilt keresni egy szép és megbízható ember, így úgy döntöttem, hogy írok neked, én szeretném, ha írni és mesélj még magadról közvetlenül az e-mail címemet. (Pendabemba) (@) (yahoo.com)
Onnan fog válaszolni neked több az én részletek és képek,
Én is arra vár, hogy megkapja az e-mail,
Have a nice day.
miss Penda

köszönöm

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: