Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egy bolondos, érthetetlen szerelem I.

Érdekes szerelem. Már kb. öt éve ismerem. Furcsa volt, hiszen mikor megláttam életemben először, szerelem volt első látásra, de csak az én részemről. Hiú ábrándnak tartottam, hogy esetleg mi valaha is kapcsolatba léphetnénk. Még azt sem mertem elképzelni, hogy szóba áll velem. Aztán, mikor egyre többet jártam a munkahelyére, ahol édesapám is dolgozik, ő is észre vett, de még mindig nem hittem, hogy kapcsolatba kerülök vele egyszer. Nézett engem, és én is őt, hiszen (tudom hihetetlen de) én már akkor szerettem. Soha nem mertem odamenni hozzá, és beszélgetni vele, mert családja van. Egy kicsi lánya, és a felesége.

Aztán egykedves közös ismerősnek köszönhetően megtudta a számomat, és beszéltünk telefonon. Persze erről a családtagjaim mit sem tudhattak, hiszen családos ember. Az első beszélgetésünk után fél órán keresztül remegtem. Pedig még csak telefonos beszélgetés volt.
Aztán jöttek a személyes találkozók, és szépen lassan egymásba szerettünk. Lett kapcsolatunk. Ez már nagy szó volt. Életem legszebb időszakát töltöttem vele azt hiszem.
Éreztem, hogy szeret. Aztán 4 hónap után, mikor már nem tudtunk találkozni (hiszen titkos kapcsolat volt) megmondtam neki, hogy ennyi volt. Vége.
Jó is lett volna ott abbahagyni, nem fájt volna úgy 2 hónapon át szenvedtünk, de kibírtuk.
Aztán ahogy elkezdődött az iskola, ismét egymásra találtunk, de már csak 1,5 hónapra.
Ugyanis két hét Szünet után nem jelentkezett többet. Tudtam miért, de féltem bevallani magamnak.

A családját választotta.
Megértem. Vagy mégsem? Fáj, hogy nem írt. Még mindig szeret. Ezt tudom, mert nemrég találkoztunk, és beszélgettünk, és láttam rajta.
Aztán olyan sms-t írt, amiben igencsak a bunkó formáját hozta.
De tudtam mi ez. Elakar lökni magától, hogy elfelejtsük egymást. Bár ha 4 hónap alatt nem ment akkor most sem fog.
Próbáltam vele beszélni, még van egy függő beszélgetésünk, de mivel rátapintottam a lényegre, így már írni sem mer, nem még beszélni velem.
Úgy érzem, kell még neki egy kis idő, hogy megeméssze a dolgot, aztán jelentkezik.
Más kapcsolatot is próbáltam kialakítani, de nem ment, mert még mindig őt szeretem. Teljesen megváltoztam. Egy komoly, néha mogorva ember lettem, akit csak azok ismernek, akiknek hagyom magam megismerni, ezért félnek is tőlem.
Pedig csak a lelkem sérült, és úgy, hogy már az öngyilkosság is megfordult a fejemben, sőt még fordul a mai napig is, de mindig meggondolom magam, még mielőtt végzetes lenne.
Tudom, bután hangzik ez a történet, de ha mindent leírnék, túl hosszú lenne.
De érzem, hogy van még egy esélyünk az életben együtt...
Hasonló történetek
4135
- Beszélhetnénk négyszemközt? - kérdezte az orvos.
- Hát persze, természetesen. Egy csendesebb helyre vezetett. Várakozva néztem rá, ugyan mondjon már valamit, de ő nem mondott, hanem kérdezett...

- Mit jelent neked ez a fiú? - meglepődtem, hogy máris letegez. Valami oka lehetett ennek a bizalmaskodásnak, és most nem a korkülönbségre gondoltam, bár az volt bőven. Azért válaszoltam:
- Nekem... nekem mindent. Tudom, ez így elég sablonos, de én tényleg nagyon szeretem......
3871
De ha tényleg szeret? Megvár. És megvárom. Megvárjuk egymást, addig a pillanatig, amíg elveszünk egymás tekintetében. És amikor, - mint mikor elalszunk, és ébredünk, hogy a kiesett álmok mikor is jöttek, - megcsókoljuk egymást. Az lesz a szerelem. Mikor csak odahajolok, és egy apró csókot pihegek az ajkaira. Mikor átkarolom, és kiráz a hideg, mikor megremeg a kezem. És nem érdekel, hogy izzad a tenyerem, hogy a hajam kócos, hogy őt is rázza a hideg...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Tűzmadár ·
Túl kevés információt adtál meg ahhoz, hogy biztosat lehessen írni, de szerintem, felejtsd el. A nők hajlamosak arra, hogy oda is érzelmeket képzeljenek ahol velük kapcsolatban semmi nincs.

bemba100 ·
Hello,
How are you today? My name is Penda
I saw your profile on my search for a nice and trusted person so i decided to write to you, I will like you to write and tell me more about yourself direct to my email.( pendabemba) (@) (yahoo.com )
from there i will reply you with more of my details and pictures,
I will be waiting to receive your email,
Have a nice day.
miss Penda

thanks

aaaaa

Helló,
Hogy van ma? A nevem Penda
Láttam a profilt keresni egy szép és megbízható ember, így úgy döntöttem, hogy írok neked, én szeretném, ha írni és mesélj még magadról közvetlenül az e-mail címemet. (Pendabemba) (@) (yahoo.com)
Onnan fog válaszolni neked több az én részletek és képek,
Én is arra vár, hogy megkapja az e-mail,
Have a nice day.
miss Penda

köszönöm

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: