Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
kaliban: Folytasd!
2024-04-22 18:25
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szeretnéd...
2024-04-21 14:04
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 14:02
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egy asszony naplójából - Tavaszi zsongás

Leparkoltam az autóval. Mindig ide jöttünk hóviráglesőbe. Gyönyörű ilyenkor az erdő. Csöndes, fehér, és érintetlen. Lassan elindultam a völgy felé. Előttem egy pár lábnyom. Mindig találgattuk, hogy ki jár előttünk. Az erdész a kutyával, szerelmes pár, egy öttagú család. Néztük, pásztáztuk a hóvirág után a védett részeket, ahol már a hó olvadóban volt. Sosem szedtük le őket. Ott szépek, ahol vannak. Minek legyilkolni a jövőt. Ismerőseim is tudták már, hogy nemszeretem a vágott virágot.

Most nem éreztem itt magamat jól. Hiányzott hangod varázsa, mókázásunk. Talán kicsit féltem is egyedül, hát visszafordultam, beültem a kocsiba, és hazafelé indultam. Besoroltam az autópályára, és felvettem a közlekedés ritmusát. Közben agyam egyre csak rajtad járt. Eszembe jutott egy tavasz.

A vértesben sétáltunk. Körülöttünk tombolt a természet. A madárdal helyenként már harsogó koncerté bővült. A virágok ontották az illatukat. Piknikes kosarat lóbálva indultunk neki, egy tisztást keresni. Meg akartad csókolni az arcom, de én incselkedve minduntalan kitértem előled. Nevettünk. Kék szemed visszatükrözte az eget. A sima aszfaltút véget ért, és földút váltotta fel. A hatalmas tócsákat kerülgetve el - elengedtük egymás kezét. Kis forráshoz értünk. Gyönyörű zöld csíkos kövekre csorgott a víz.
- Itt jó lesz? – kérdezted. A víz keskeny árkot vájt magának, és piciny erecskeként futott tovább.
- Végre, egy forrás, amire nem tettek csapot – dohogott kedvesem, mint mindig, ha valami olyan dolog jutatott az eszébe, amivel kizsákmányolták, elrondították a természetet. Lekanyarítottam vállamról a hátizsákot, élővettem a plédet, és leterítettem. Leültünk. A kosarat középre tettük, és előkerültek belőle a tányérok, poharak. Vörösbort ittunk, és csirkés, meg májas szendvicset ettünk. Kedvesem még egy – egy kupica vodkát is elővarázsolt a kosár mélyéről. Jóllaktunk, és Laci elöblítette a tányérokat a forrás vizénél. Leráztuk a morzsákat, majd lefeküdtünk a plédre. Levettem pólómat, és hanyatt dőlve napoztam. Egy kicsit elálmosodtam a bortól, és a friss szabadlevegőtől.

Kedvesem letépett egy fűszálat, és csiklandozni kezdte vele a fülem.
- Na, hagyjál már békén! – mondtam, és azért sem mozdultam. Laci hasra fordult, és megcirógatta az arcomat. Aludjál csak, ha akarsz – de nem jött álom a szememre. Éreztem, hogy néz. Aztán fölém hajolt, és hosszan, édesen megcsókolt. Kezét melltartómra tette, és azon keresztül simogatott.
- Meglátnak – toltam el kezét.
- Nem jár erre senki. Még soha nem szeretkeztünk a természet lágy ölén – újra megcsókolt, és kiszabadította melleimet. Gyöngéden harapdálni kezdte bimbóimat, közben keze már a sortom gombjain matatott. Benyúlt a nadrágba, és ujjával megkereste csiklómat. Ahogy nyelve körözött, úgy simogatott alul is. Szégyelltem magamat, de ugyan akkor izgatott is a szabad ég. Szétnyíltak lábaim, és ő közéjük feküdt. Vállaim mellé könyökölt, és két kezébe vette arcomat. Két hüvelykujjával simogatta szám szélét, majd ismét csókolózni kezdtünk. Átkaroltam a nyakát, és fejét teljesen magamhoz vontam. Éreztem, ahogyan ágyéka nekem feszült, hogy férfiassága egyre jobban ágaskodik. Lehúzta sortomat, és bugyimat a bokámig, és arcát puha, dús fanszőrömhöz dörzsölte. Bebújt két lábam közé, és gyors mozdulattal kiszabadította szerszámát. Megfogtam, éreztem, ahogy az erek kidudorodnak, aztán nedves ölemhez illesztettem, és ő lassan tövig dugta, közben hajamat, arcomat simogatta. Mozogni kezdünk mind a ketten, az ősi összeszokottság kellemes biztonságával. Végre igazán megfogott a szabadan való lét. A fák, az illatok, a madárdal, mind, mind egyre hevítették véremet. Eltemetett atavisztikus érzések kerítettek hatalmukba. Bogár mászott a karomon, nem zavart, az odébb morzsákra madár szállt, majd kéjes nyögdécselésünkre elrebbent. Nem szóltunk semmit, csak a szél hullámaira szeretkezve beleolvadtunk a tájba.

Elaludtunk. Ő félig bennem. A boldogság morzsái még lelkünkben. Nedves bőrünket, a nap, jólesően melegítette. Egyszer csak gyerekhangra ébredtünk:
- Mit csinál a bácsi, meg a néni? – azt hittem ott süllyedek el. Az asszony, szúrós szemmel nézett ránk, és odébb terelte a gyereket, amíg rendbe szedjük magunkat. A férfi leplezetlenül nézett végig fedetlen mellemen, aztán a családja után lépkedett. Gyors mozdulatokkal öltöztünk. Összeraktuk a cuccunkat, és sietve távoztunk. Még hallottam, ahogyan az asszony mondja:
- Egyesek mit meg nem engednek maguknak! – a férje pedig:
- Kijöhetnénk kettesbe mi is. Addig anyád igazán vigyázhatna a gyerekre. - Nevettünk, és tudtuk, hogy ezt az órányi boldogságot senki el nem veheti tőlünk már.

Fölriadtam. Rutinból vezettem, pedig Te megtanítottál rá, hogy nem szabad. De milyen áron!
Hozzászólások
További hozzászólások »
leticia_63 ·
Öcsi!

Légy oly kedves és magyarázd el nekem, hogy mi nem tetszik, de most ne úgy, ahogyan máskor. Tudniillik nem szoktál válaszolni nekem.



Ruppi!

Nyáron kiderül.



Cp, Inkvisitor, Credo!

Köszönöm a finom kritikákat, és örülök, hogy nagyjából tetszik.



Marvin!

A természetben szeretkezni ritkán szabad. Ha súrún teszi az ember, elveszítheti azt a varázst, azt a pluszt, amit vár töle az ember. Vissza a természetbe.



Remélem a fordulat, amit beleírtam a kövi részbe, nem zúdítja a fejemre ismét az fél Mellesleges olvasótábor haragját.



Leticia

Kry ·
nem értem hogyan következik a tavaszból a felfázás... most is olyan szép idö van... én ilyenkor mindig bezsongok...



bezzeg most is itt ülök bent...

Dzsoni ·
kry-nak: a bezsongás oké :-))

Csak gyakorlott szabadtéri nemcsak kiránduloként merészeltem megjegyezni, hogy a vér pezsdülését pár héttel követi az aljnövényzet langyulása.



liu? - ismersz?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: