Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egy ártatlan halála (Az élet II)

A város szélén alvó erdőt halk léptek zaja verte föl. Mókusok kíváncsi feje jelent az ágak közt, ahova kiültek, hogy elsőként lássák a vendégüket. 1-2 madárka volt olyan bátor, hogy felszálljon fészkéből és elrepüljön a zaj irányába. Nem kellett sokat repülniük a lemenő nap fényében, mert hamar megpillantották a hangok okozóját. A madárkák vidám csicsergéssel üdvözölték azt, és mellé szegődtek, mert érezték, ez az utolsó alkalom, hogy láthatják.

A lány, aki közeledett a fák sűrűjébe, nem volt idegen. Az elmúlt hetekben mindennap ellátogatott ide, hogy egyedül lehessen – a természettel-. Egy túra által sétált először ebben a bükkös erdőben és már akkor valami magával ragadta. Talán az itt élő állatok szeretete, talán nyugalom, ami a levegőből áradt, de lehet, hogy csak azért szerette meg annyira, mert itt nem voltak emberek. Csak ő.
Határozott, de annál lassabb léptekkel ballagott a „fájához. Ahhoz a fához, aminek ágai védelmezően magasodtak elé, ha eleredt esetleg az eső, és aminek törzse sok titok tudója volt.
Mikor megérkezett az említett helyre, gondolatban meghajolt a hatalmasság előtt, és leguggolt a halványuló árnyékához. Levette a hátizsákját, és előkotorászta, amit magával hozott erre az utolsó útra. Papír, toll, kötél és némi madáreledel. Ennyi volt mindössze a táska tartalma.
A madárkák érdeklődve figyelték, hogy mit csinál barátjuk. Néha odaszálltak a vállára, hogy mutassák, ők ott vannak vele. Nincs egyedül. De ennek ellenére a lány tudta. Magányos. Ezért is lett ez az este az utolsó.

Pár perc üldögélés után, kezébe vette a papírt és a tollat. Egy búcsúlevelet kezdett írni a környezetéhez. Nem tudott úgy elmenni, hogy ne mondta volna el valamilyen formában a véleményét róluk és a világról.
Sorok egyre csak születtek, ahogy könnyek a lány szemében. Fájó emlékek törtek elő a múltból, és ez erősítette a lány akaratát. Képek villantak fel, ahogy látja, az emberek mennyire nem törődnek egymással. A fájdalom egyre erősödött, de a múlt nem távozott. A következő pillanatok azé a srácé volt, akiben félelmét legyőzve megbízott, és aki ezt kihasználva átverte…
Szomorú szívvel fejezte be az írást és tette a papírt zsebébe. Hitte, ott rálelnek majd.
Mielőtt a kötéllel foglalkozott volna, kibontotta a madáreledelt és szétszórta a „barátai” körül. A köszönet nem maradt el. Vidám éneket daloltak az állatkák és remélték, ezzel megelőzhetik a közeledő bajt. De tévedtek. A lány hófehér arca mindent elárult számukra, és a könnytől csillogó szemek, elszántságot mutattak. Ennyi elég volt a madárkáknak, hogy éneküket abbahagyják, és másikat énekeljenek. Egy lelkig hatoló búcsúdalt, amivel útra szerették volna engedni.
Az útjára engedőt most hangok szólították meg. „Itt az ideje” Érezte ő is, hogy közeledik az utolsó perce. Mivel szerette volna, hogy minél előbb eljöjjön, ezért a kötelet felkötötte a fájára és a végéből hurkot csinált.
Egy-két perc. Ennyi elég volt, hogy kívánsága teljesüljön.

Napok múlva is hallani lehetett a madárkák énekét. Még akkor se hagyták abba, miután megtalálták a rendőrök a lány holttestét és elvitték onnan.
Hasonló történetek
10178
Michel a következő hullám tetejéről vette észre a sziklát. Tudta, hogy vége van. A következő pillanatban a hajó pozdorjává tört alatta, ő pedig csuklóin a szétszakadt kötéllel elsüllyedt a hullámokban. Fuldokolni kezdett, de aztán rájött, hogy kap levegőt. - Biztosan valami légbuborékba kerültem - gondolta, de ekkor meglátta ismét a női arcot. Kék szemek, gyönyörű telt ajak, hullámos haj, mely egybefolyt a tengerrel lassan az alakja is kirajzolódott. Tökéletes keblek, lapos has vékony...
4453
Szerelem volt ez az első látásra. Valami olyan, mely mindent elsöpör. Egy hurrikán, mely kitép minden fát, és ledönt minden falat. Ember ilyen erős szerelmet még soha nem érzett, mint én akkor.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Andreas ·
Nem tudom, mit mondjak. Sohasem fogom megérteni, hogy ha valaki fiatal és egészséges, hogyan képes bedobni a törülközőt, amikor minden esélye megvan egy jó újrakezdéshez :frowning:
ZSé ·
hm...aki megöli magát,csak ő...csakis ő tudhatja h miért választotta ezt az utolsó lépést.
és sajnos- vagy nem sajnos- az emebrek nem igazán érthetik meg ezt a választást. hogy miért öli magát egy fiatal, egészséges fiatal??
rengeteg oka lehet.. lheet h csak egy srác összetörte szivét...bár nem hizsem h vki ez miatt képes eldobni az életét..de a mai világban bármi lehet..

ez igy kábé érthető??
Andreas ·
Tudom, hogy van ilyen, de megérteni és elfogadni nem tudom, nem is akarom!
ZSé ·
hm. az, hogy elfogadni nem tod és nem is akarod az OK. de azt hiszem az ember akkor tud igazán arról dönteni, hogy valamit eldogad vagy sem ha ismeri azt a vmit ill ebben az esetben amire gonodlok, megérti..
szal azzal nem értek egyet h megpróbálni megérteni az öngyilkosság okát...

ábránd ·
ha még te sem tudod, miért történt ez a sztorid szereplőjével, mi hogyan érezzük át azt, amit végülis érzékeltetni szerettél volna?
ZSé ·
az irásommal nem azt akartam h az olvasok a miértre kapjanak választ.nagyon nem..csak h egy kicsit elgondokozzanak. vajon miért tette meg a lány. mi késztette erre.
1ébként meg nem biztosh az a jó ha a miért re megadom a választ...!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: