Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
Friss hozzászólások
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
terelek: Igazán izgalmas történet volt....
2024-04-15 08:43
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egy anya szíve

Sohasem fizettem a szexért.

Életem egy nagyon nehéz szakaszában úgy döntöttem, megvásárolom mindazt, amit előtte és utána is megkaptam mindig.

Gyönyörű barna szemű lányt néztem ki (ez a gyengém, még a dédszüleim is kék szeműek voltak), és a megadott időben a megadott címen jelentkeztem.

Álomszép lány nyitott ajtót. Éppen az estem. Törékeny, alacsony, formás hölgy, hatalmas szemekkel. Természetesen barnákkal.

De azok a barna szemek nagyon szomorúak voltak. Pedig érdeklődve kerestek engem.

Köszöntem, bementem...lefürödtem. Ő is.

Láttam és éreztem, ugyan tetszem neki, de valami más hihetetlenül bántja.

Lefeküdtem az ágyra. Kértem, hogy bújjon oda. Megtette.

Egy férfi nagyon hamar megért valamit, ha elég sokat érzett, értett és látott:

A nő máshogy bújik, ha szeret, ha szeretethiánya van, ha akar valamit , vagy ha nem.

És ez a gyönyörű lány olyan elárvultan bújt mellém, hogy elment a kedvem a bizonyítástól.

Elment a kedvem magamtól.

Kértem, beszélgessünk.

Meglepődött. De amikor kifizettem azt a fél órát, megnyugodva mesélte...

...Hogy egy álomszép kisfiúval ajándékozta meg a sors, de a születés során ez a pöttöm lélek nem kapott elég levegőt, és mert így alakult, majdnem mozgássérült lett. Négy éves most, de a lábait alig használja.

És ő azért lett prostituált, hogy ezt a pici lényt a lehető legjobb dolgokkal lással el. Nem szereti, amit csinál, de a fiáért megteszi.

Sohasem felejtem el azt a beszélgetést.

Életemben egyszer voltam prostituáltnál. Ennek három éve.

Gyönyörű lányok szívét szereztem meg, de egy anya szíve fölött nincs hatalmam.

Sohasem fizettem a szexért.

És nagyon remélem: Dávid ma már jár. Mert nem akárki küzdött érte.

Egy anya szíve.
Hasonló történetek
5538
Csöngettek!
Kinéztem az ablakon és látom, hogy a fényes nyúlványokkal érkező ismerősöm ott ácsorog az ajtó előtt gúnyos mosollyal a szája szegletén. Mit tehetnék, beengedem és hagyom, hogy megtegye, amiért jött. Az ajtó kinyílik és belép rajta Ő...
3904
De mi a célom… Magam sem tudom már, csak utazok, hogy eljussak egy olyan helyre, ami nem létezik. Nem létezhet, míg az ember, az egész emberi faj fel nem épül ebből a hihetetlen szellemi leépülésből, amin most keresztül megy…
Utazok…
Hozzászólások
AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: