Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
lalityi9346: Várom nagyon a folytatást!
2024-03-26 17:27
kaliban: Hát ez q..va gyenge, a helyesí...
2024-03-24 15:19
golyó56: Tetszett. Folytatás?
2024-03-22 11:42
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egy álom

Ez az este is olyan volt, mint a többi, itt hagytál, magamra maradtam vágyaimmal, s a számítógép halk zúgásával. Aztán leültem a gép elé, s betöltöttem, egy lassú, lágy zenét. Ez a zene mindig azt juttatja eszembe, mennyire szeretlek. Néha mikor esténként ezt a számot hallgatom, könnyek szöknek a szemembe, mert tudom, hogy az érzés nem kölcsönös, sőt, lehet, hogy sosem lesz az. A lejátszót ismétlésre állítva lefekszem az ágyamba, és lassan, könnyes szemmel álomba merülök…
…éppen a Balaton partján állok, rövidre nyírt hajamat a nyári szellő borzolja, miközben nézem a vízben játszó gyerekeket és szüleiket a közeli szabad strand partján. Kis idő múlva visszaindulok a nyaralóba, mikor látom, hogy Te már az ajtóban állsz, kezedben napolaj, és rám vársz.

Ahogy végig néztem rajtad, szinte elállt a lélegzetem, abban a kis bikiniben voltál, amit nemrég kinéztem Neked, gondoltam, hogy jól fog állni, de hogy ennyire! A melltartó csodálatosan elfedte azokat a részeket, amit kívülállónak nem kellett látnia, de fülledt erotikát árasztott magából. A tanga sem volt különb, de a kettő együtt valami fantasztikus látványt nyújtott, s ez a mosolyodból ítélve jó irányban befolyásolta a vérkeringésemet. Odaléptem Hozzád, s megcsókoltalak, forróbban, mint eddig bármikor. Miután elváltak ajkaink megkérdezted: „Bekensz?”. Erre csak egy bólintás és egy kis mosoly volt a válaszom. Ráfeküdtél a napágyra, s hagytad, hogy kezemmel minden porcikádat kényeztessem, néha egy felszisszenés, néha csak egy sóhaj jelezte ténykedésem eredményeit. Miután végeztem, még egyszer megcsókoltalak, majd a szemedbe néztem, s azt mondtam: „Akarlak, most, itt”. Újra belevágtunk egy vad, és szenvedélyes csókcsatába, mikor felkeltél és elkezdtél az ajtó felé tolni, gondoltam, hogy az „itt” nem fog teljesülni, de a másik két kérésemnek eleget teszel. Beértünk a házba, és vadállatként vetettem magam Rád, lefektettelek az ágyra, és tested minden porcikáját érezni akartam, a füledtől kezdve a talpadig majdnem mindenhol megcsókoltalak legalább kétszer, aztán visszatértem a szádhoz. Minimum 10 percig csak szenvedélyesen csókolóztunk, s közben a kezem újra bebarangolta testedet, lefejtve rólad a melltartót. Gyönyörű, tenyérbe illő melleid vannak.

Miután a melltartó lekerült, a bimbóidat vettem kezelésbe, melyre – a nyakaddal együtt – nagyon érzékeny voltál. A számmal az egyik melledet szopogattam, mint egy jó kisgyerek, míg a másik bimbódat két ujjammal közrefogva morzsolgattam, amit mély sóhajokkal, és kisebb nyögésekkel jutalmaztál. Mikor Rád néztem, láttam a szemedben a kérést, hogy folytassam az utam Dél felé, el a hegyektől a biztonságot nyújtó völgyekig. Engedve szemeid varázsának elindultam az izmos hasfaladon lefelé, megálltam egy pillanatra a köldöködnél, de utamat azon nyomban folytattam. A bugyid teljesen el volt ázva, így hát lesegítettem, s megpillantottam a gyönyörök forrását, a férfi nem ambróziáját, amit éreztem, hogy minél előbb meg kell kóstolnom. Először csak egy puszit adtam fazonra nyírt puncidra, mire egy felszisszenés volt a válasz, majd belenyaltam a kehelybe, s erre már egy hangosabb nyögés volt a reakció. Behatoltam a barlangba először egy, majd két ujjal, s közben persze a csiklódat is folyamatosan ostromoltam nyelvemmel, s így, már kisebb sikolyok is elhagyták gyönyörű ajkadat. Mivel a sikolyok egyre hangosabbak lettek lassítottam a tempón, hogy tovább nyújtsam a kéjt, amit adhatok neked, majd egyszerre hallottam egy hatalmas sikolyt, éreztem a hüvelyizmok ritmikus összehúzódását, s tudtam, most adtam meg a legnagyobb gyönyört, amit férfi egy nőnek adhat…

Úgy pihegtél az ágyon, mint ha ez lett volna az első igazi orgazmusod. Odafeküdtem melléd, s tovább simogattalak, csókolgattalak, kényeztettem tested. Erőtlenül hátamra fordítottál, majd rám másztál és folytattad, amit én abbahagytam. Tovább csókoltál, majd eleresztetted ajkaiddal a szám, s megszólaltál: „Finom vagyok!”. Rám mosolyogtál. A fülemhez hajolva csak annyit súgtál: „Most én jövök”. Elindultál lefelé megálltál egy percre a mellkasomnál, és a mellbimbóimmal játszottál. Tudtad, hogy ezt szeretem, de hála Istennek nem álltál meg itt. Mikor elérted jó ideje igencsak ágaskodó farkam, először csak a fürdőnadrágon keresztül adtál rá egy puszit. Ezután kiszabadítottad börtönéből a „démont”, s most megnyaltad a tetejét. Én becsuktam a szemem, mert tudtam, hogy kivételes gyönyörben lesz részem… Általad. Láttad rajtam, hogy várom a gyönyört, amit most csak Te adhatsz meg nekem, és tetszett a helyzet. Te irányítasz, tőled függ mennyi idő, míg átsegítesz a Mennyek Kapuján. A gondolattól megborzongtam, de az is lehet hogy attól, ahogy végignyaltad farkamat a herémtől a makkomig. Egy lágy csókot leheltél a makkomra, majd majdnem teljes méretében eltüntetted a szádban. Istenien csináltad, mintha a gondolataimban olvasnál, szép lassan elkezdtél szopni, először lassan, majd egyre fokoztad a tempót. Néha kivetted a szádból, és melleiddel közrefogva verted a farkam.

Amikor már arcvonásaim torzulásából láttad, hogy közeledik a vég, lassítottál a tempón, végül megálltál. Kinyitottam a szemem, hogy lássam mért álltál meg, csak téged láttalak, amint felettem guggoltál az ágyon. Megcsókoltál, majd azt súgtad a fülembe, hogy: „Te csak velem együtt mehetsz el…”. Ekkor egy kicsit hátráltál, és ráültél férfiasságomra, és egyszerre sóhajtottunk egy nagyot. Lassan, nagyon lassan elkezdted mozgatni a csípődet, közben én az egyik melledet szoptam, és a másikat kezemmel gyömöszöltem. Ténykedésemet egyre hangosabb nyögésekkel, és gyorsabb tempóval nyugtáztad. Kis idő múlva megfordultunk, mivel te kerültél alulra rajtam volt a testmozgás sora. Én tartottam az eddig általad megfelelőnek tartott tempót, néha teljesen kihúztam a farkam, majd visszatoltam tövig. Éreztem, megint elérted a Mennyek Kapuját, így én is eleresztettem magam, s csatlakoztam hozzád, hogy együtt lépjük át azt…

Ekkor felébredtem, nem voltál sehol, de valahol a lelkem mélyén elraktároztam belőled egy darabot, ami mindig velem lesz. Felkelek, Rendbe hozom magamat, és megjárom a reggeli rutint. Visszaérvén leülök a gép elé, és leírom ezt a kis történetet… Nem egy műremek, de legalább kiírom magamból érzéseimet. Ez az első lépés egy új kezdet felé életemben, egy szakasz nélküled, lehetőleg kevesebb fájdalommal, vagy ami mégjobb fájdalom nélkül…
Hozzászólások
További hozzászólások »
Angel of Darkness ·
Isten hozott a Darkness-ek sorában! :)
Hmm...
Nehéz véleményeznem a történetet, mert a Sötétség Istene kicsit közel áll hozzám, node próbálkozzunk csak meg vele...
Szóval...
Nekem személy szerint tetszik...
Igaz, itt-ott van benne némi mesterkéltségnek nevezhető rész, de tényleg nehéz újat alkotni a témában...
Az alapszitu sem megdöbbentő, reménytelen szerelem és vágyakozás, de...
De ami engem nagyon megfogott, az az, hogy fogta magát, és őszintén leírta, mit érez, gondol és szeretne...
Jegyezzük meg, hogy első alkotás, és szerintem indulásnak messze nem rossz, mint az író is említette, ez valami újnak a kezdete!
Várom a folytatást, ami szerintem már kiforrottabb lesz...Őszintén remélem, hogy sikerül túljutnia ezen az érzelmi csomóponton, és rendbeszednie az érzéseit, gondolatait, és talál valaki olyat, aki új múzsaként boldoggá tudja tenni minden percét...
És nem csak az édes álmok varázsos világágban, hanem a való élet mindennapjaiban...
Szívből kívánom...
(Elnézést a kicsit személyes hangvétel miatt, de ez így most kikívánkozott...)

Angel of Darkness ·
Tudom, a világ nem gágog, tehát kijavítanám; nem "világágban", hanem "világában"... :)))

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: