Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egy álmom

Ezt a történetet a minap álmodtam. Csak leírtam, hogy el ne felejtsem...

A lány rendszeresen meglátogatta a fiút. Minden estét megpróbált vele tölteni. Szerelme oly mértékben megnőtt a kezdeti játszadozásokhoz képest, hogy most már nem tudott létezni a fiú szeretete nélkül. Egy este elhatározta, két év után odaadja magát szerelmének. Elkezdett készülődni. Vett is magának erre az alkalomra új fehérneműt. Nagyon szép akart lenni azon a bizonyos estén. Telefonált barátjának, hogy az este meg szeretné lepni. Nem árulta el mi is a meglepetés de a fiú sejtette mert ő is elkezdett készülődni. Mindkettőjük napja boldogan telt.

Elképzelték az estét.

Ki-ki a maga módján. Aztán eljött a várva várt hat óra. A lány pontosan megérkezett a megbeszélt helyre. A fiú váratott magára, mint mindig. Kétéves kapcsolatuk alatt majdnem minden találkozóról elkésett. Persze most nem sokat csak pár percet. A lányt csókokkal halmozta el és az autó hátsó üléséről előkerült egy nagy csokor rózsa. Kárpótlásul a késésért. Elindultak a pesti éjszakába. Elmentek egy igencsak nívós helyre vacsorázni. Nagyon sokat beszélgettek, s közben amennyit csak lehetett egymás szemébe néztek. A vacsora után elmentek a fiú lakására. A lány bement a konyhába és elővett két poharat ezalatt a fiú elővett egy üveg bort. Kibontották és egy csomag Rafaello mellett iszogattak. Persze csak keveset Ültek a kanapén.

A fiú lassan simogatni kezdte a lány lábát. Mire ő elvette a poharakat és az asztalra tette. Hosszú percekig csak néztek egymás szemébe amelynek eredménye egy szenvedélyes csók lett.

Elkezdték vetkőztetni egymást. Egyik ruhadarab aztán a másik. Először csak az ing és a blúz, majd lassan a nadrág és a szoknya is lekerült róluk. Heves csókcsatájukat a telefon csörgése szakította félbe. A lány anyja volt, a lány terelt és azt mondta ma később megy haza mert bulizni mennek kedvesével. Aztán letette a telefont. Kicsit szégyellte magát a történtek miatt. Nem is nagyon tudta, hogy mit mondjon vagy mit tegyen. De a fiú mélyen a szemébe nézett kézen fogta és bevezette a hálószobába. Lefektette az ágyra és elkezdte csókolni a testét.

Csókolta a homlokán a száján a nyakán a mellein és így tovább egészen a köldökéig. Ott megpihent és nyelvével körkörös mozdulatokat irt le a lapos has gyönyörű köldöke körül. Majd visszatért a tökéletesen megformált kicsi kerek mellekhez. Míg egyiket nyelvével kényeztette másikat kezében fogta. És fordítva. A lány már teljesen nedves volt. A fiú ezt kihasználva lejjebb csúszott az ágyon és befészkelte magát a lány gyönyörű lábai közé. S lassan nyalogatni kezdte. Csak finoman érintette nyelvével. Orr megtelt a lány nedűjének édes illatával. Csókolgatni kezdte a lány nedves kagylóját. Ami láthatóan jól esett a lánynak. Úgy érezte nem bírja tovább és felülkerekedett a fiún. Most ő kezdte el kényeztetni kedvese testét hasonló mozdulatokkal mint az előbb kedvese. Elkezdett nyelvével kalandozni a fiú pici pocakján. :)

Le egészen meredező hímtagjáig. Combjának belső részét kezdte csókolni s fel-feltévedt nyelvével a hímtag hegyére. Elérkezettnek látta a pillanatot, hogy szájával illesse kedvese férfiasságát hát elnyelte tövig. Lassan fel-le bólogatott a kemény szerszámon mire a fiú felnyögött. Magára húzta a lányt és hátára fektette. Felé tornyosult és kemény hímtagját belevezette a lány oltárába. Az aktus alatt végig együtt mozogtak ,egymás szemébe néztek és egymás kezét fogták. Mindketten egyre közelebb álltak a teljes extázis pillanatához. Míg végül megfeszültek az izmaik s a fiú magját a lány vaginájába engedte. Aki ettől halk sikításokkal elélvezett. Csókolgatták egymást és lassú utómozgásokkal félig egymásban elaludtak. Mindketten újra álmodták a történteket és reggel álmosan megköszönték az égnek, hogy együtt hajthatták nyugovóra fejüket.
Hasonló történetek
20878
Csókolóztunk és simogattuk egymást. Lassan lefejtette rólam a ruhámat, a melltartómat és végül az aprócska bugyimat. Símogatott és csókolt ahol csak ért. Levette a pólóját és elkezdte kigombolni a nadrágját. Őrjítöen izgató mozdulat volt. Megkérdezte, hogy mit csináljon velem. Nem voltam szégyenlős és elmondtam őszintén a vágyaimat. Ettől teljesen bepörgött...
25031
Norbi látva kiéhezett puncimat, magára rántott és megkeményedett bimbóimat kezdte csókolgatni. Én pedig megleptem őt azonnal, hogy a farkára csúsztattam vágytól izzó puncimat. Gyönyörű nagy farka volt és mélyen belémhatolt. Ekkor Roland mögém helyezkedett és lassan elbarangolt csodálatos popsimban...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Sandokín ·
Nekem tetszett. Bár az én fantáziámnak egy kicsit kevés. Mondjuk folytatodhatna ugy hogy "es ekkor csongettek":-))

A stílus nagyon szép és kedves.



Néhány reagálásra reagálva: nagyon meglep ha valaki logikus, életszerú,pontos biológia órának beillö történetet vár el valakitöl aki az álmait,ábrándjait veti papirra/gépre. Álmainkban minden megtörténhet. Igen röhelyes lenne egy porno film ha ugy kezdodne(tehát a filmben látható jelenet lenne) hogy a szereplö hölgyek bekapjak az antibébi tablettát aztán megnyugodva mert biztonságban vannak el kezdenek dolgozni.:-)))Vagy a királyfi,szürke lován vágtat a friss negatív aids tesztével a zsebében az erdön át amikor ...:-)

szóval hajrá fantáziaország



na bye

piercingman_ ·
hát nemtom,ki az aki két évig vár,és van saját lakása...



nemtom elhinni. énis mindig kések,de nemazé,h kéressem magam,csakmer mindig elszámolom magam,és ezt senki sem hiszi el... a történet meg rövid.ekkor következhetne:megcsörrena telefon,a lány anyukája telefonál.kicsit ideges de elhívják ötis,h szálljon be a játszmába:)))

nagy Ő ·
A történet jó, bár rövidke.

De had legyen egy kérdésem. Miért van az, hogy a lánynak lapos a hasa, éppen jó formás cicikkel, stb, bezzeg a pasi lehet pocakos?? Miért nincs egy olyan történet sem, amiben nem a mesterien kidolgozott nöi test a föszereplö, hanem egy átlagos, vagy esetleg egy érettebb és mégsem "korát meghazudtoló" állapotú?

Ezt ne vedd magadra Zazie, nem igazán Neked szól, csak a történeted kapcsán jutott eszembe...

Szóval??

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: