Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egészség mindenek előtt

És akkor belépett az ajtón.
- Megmasszíroznál? Kissé meglepődtem, hiszen eddig nem igazán engedte, hogy hozzáérjek.
- Hát persze, gyere beljebb. Éreztem az illatát, ahogyan beljebb lépett. Igazán izgató és persze nőies volt.
- Lehetne, hogy levessem a felsőmet, mert a hátam fáj igazából?!
- Persze! Addig elfordulok, hogy ne zavarjalak...
- Ne zavartasd magad én sem fogom! -mosolygott rám és közben ragyogtak szemei. Ráhasalt az ágyra félmeztelenül. Én végignéztem rajta és akkor fogalmazódott meg először bennem, hogy ez a lány az egyik legszexisebb, akit az ágyamon láthattam valaha.
- Ráülhetek a fenekedre?
- Persze, hiszen akkor legalább a derekamra tudsz nehezedni, és talán valami csontkovács mozdulattal ki tudod majd húzni a gerincemet. Ráültem hát és nekiláttam a nem mindennapi feladatnak. Munkám során láttam már meztelen lányokat, nőket, hiszen öltöztető vagyok főállásban egy színháznál, de meg kell valjam, hogy ez a lány tényleg az első pillanattól az ujja köré csavart már az elején, amikor megismerkedtünk pár hete.

Egy közös ismerősünk mutatott be neki, és most a kezem alatt fekszik és élvezi minden mozdulatomat. Felkentem hátára a testápolót, hogy jobban csússzon, majd eleinte gyengéden, aztán egyre erősebben masszíroztam. Belemelegedett és végre ellazította az izmait és megbízóan szuszogott félálomban. Hagytam, hogy ebben a kiszolgáltatott állapotban minden pillanatnak örüljön. Teljesen belemerültem a teendőimbe, amikor az órámra pillantva vettem észre, hogy már több mint egy órája masszírozom a nyakát, hátát, derekát. Gondoltam úgyis alszik szinte és elkalandoztam... Egyre könnyítettem tenyerem nyomásán és szinte rajzolgatni kezdtem ujjaimmal a hátán, amikor megszólalt:
- Ne haragudj, de az első mozdulataidra hasonlít, amit csinálsz. Ugye nem akarod máris abbahagyni?
-...ő, izé. Elaludtál és nem vetted észre talán, de már egy órája masszírozlak és gondoltam ennyi talán elég,... vagy tévedtem? :)
- Igen, ugyanis már legalább fél órája fenn vagyok, és be kell valljam, engem még nem masszíroztak ilyen szakszerűen és nem tudok betelni vele ...- majd halkan hozzátette -...veled.

Hirtelen elöntött a forróság. Éreztem valami furcsát a véráramlataimban. Mintha minden egy helyre koncentrálódott volna.
- Az arcomat is megmasszíroznád?
- Nos, igen de akkor változtatni kell a pozitúránkon. - és huncutul mosolyogtam rá.
- Akkor hajrá! Mit tegyek,?
- Leülök az ágy végére a lábszáramra...
- Azokra a szexi vádlijaidra?!- és most Ő mosolygott sejtelmesen.
-... igen, azokra és egy kispárnát teszünk az ölembe, és odafekszel majd, oké?
- Remek, csináljuk! Azért akartam a kispárnát, mert éreztem, hogy nem fogom ezek után kibírni, és a falloszom valahogyan el akartam rejteni előle. Folytattam tehát a masszázst, de az arcán. Lehunytam közben a szemem és megpróbáltam elképzelni az arcát... Ekkor megcsiklandozta szempillái a csuklómat.
- Hé! Nem aludni! :)
- Nem alszom, csak gyönyörködöm abban, ami az ujjaim alatt vannak és ...
-... és tetszik?
- Rettenetesen.
- Akkor jó!

Ezzel a mondattal eldőlt bennem, hogy ezt nem hagyom annyiban. Egy nő ennyire öntelté váljon mellettem egy óra alatt?! Elkezdtem szinte cirógatva simítani kezemmel a bőrét, egészen a dekoltázsig merészkedve. Akkor vettem észre, hogy nem öltözött fel teljesen, mert csak a lenge blúzát vette vissza és azt sem gombolta össze rendesen. Lassan kigomboltam az egyetlen akadályt mely közém és mellei közé férkőzött. Széthajtottam blúzát, de nem tettem semmi komolyabb próbálkozást, hiszen már a puszta látvány megtette hatását. Végig masszíroztam a szegycsontját, mire Ő feltartotta a kezeit, mintha megadta volna magát. Annira megilletődtem, hogy hibáztam. Alkarommal hozzáértem a mellbimbójához, ami szinte megkarcolt, annyira hegyesen, keményen meredtek az ég felé.

Keblei valósággal káprázattal töltötték el gondolataim, amikor ...
- Azt hiszem el szeretnék mondani valamit. Teljesen elázott a bugyim, amikor hozzáértél végre a mellbimbómhoz.
- Én pedig hibát követtem el amikor a kispárnához ragaszkodtam.
-...de ugye tudod, hogy amit csináltál az nem lehetséges?
- Mire gondolsz?
- Arra, hogy minden komolyabb szexuális tevékenység nélkül kielégítettél. Ez nagy szó, mert ilyenben még nem volt részem!
- Szeretném valahogyan viszonozni, mert szerintem Te még nem élveztél el... remélem! :)
-... nem még nem.
- Gyere, akkor ülj ide a falhoz, és támaszkodj háttal a falnak. Lassan megfordul, és ahogyan hasra fordult egyetlen mozdulattal lerántotta magáról a blúzát és kigombolta a nadrágját. Én szófogadóan nem tettem semmit. A következő pillanatban pedig a lány előttem térdelt négykézláb és igyekezett megszabadulni szétáztatott fehérneműjétől.

Ezek után következtem én. Nem vacakolt a pólómmal, s már csak a rövidnadrágom volt rajtam, de alatta semmi. Ügyes fürge ujjaival megtalálta a farkamhoz vezető legrövidebb utat, miközben milliméterekkel a mellkasomtól éreztem forró leheletét, s azért könyörögtem magamban, hogy hozzám érjen telt, fényesen csillogó nedves ajka. Kivette a farkamat és lehajolt hozzá...
- Hát itt vagy végre?! :) ...majd lassan elkezdte simogatni az egyik kezével a heréimet, míg a másikkal támaszkodott a combomon. Láttam ahogyan behomorodik a háta, és kerek feneke tőlem túl messze hegyesedik, és valószínűleg tátongva várakozik. Ebben a pillanatban forró nyálát csorgatta a farkamra és a vele foglalkozó kezével megragadva nekilátott a keményebb munkának. Lassan, de biztosan közeledtem a véghez. Szívem olyan gyorsan vert, mint amikor már éppen elélveztem volna. Átkozottul jó volt hozzám és abbahagyta a kézimunkát. Teljes méretében vette szájába a makkomat, és szopogatni kezdte vigyázva.

Hogy fokozza izgalmamat támaszkodó kezével kicsi, de erős körmeivel karmolni kezdte a combomat. Kivette szájából a dákóm és elkezdte a makkom hegyét izgatni a tenyerével, ami nem volt sem túl puha, sem túl keményen recés, s közben hideg levegőt fújt a nyálas heréimre.
- Szeretném, ha betehetném oda, ahol már régen lenne a helye.
- Az lenne a legjobb, de tudom, hogy gyűlölni fogsz érte, de én a számba szeretném ha ürülne a spermád, mert imádom a tömény ízét.
- Megengeded? Vágyakozva, és pajkos kislányként nézett rám fel, miközben a farkamat markolászta. Beleegyezően mosolyogtam és helyeselve pillantottam rá. Ekkor mint egy fekete párduc vetette rá magát a védtelen farkamra és tövig tolta a torkáig. Közben másik keze felcsúszott rövidnadrágom szárán és belemarkolt, karmolt a fenekembe. Ekkor éppen csak a makkommal csókolózott, de én emlékeztettem rá, hogy amikor teljesen benn vagyok a szájában akkor jó és gyengéden tarkójához tettem a kezem és Ő értette.

Megragadta farkam és elkezdte verni, hogy közben ajkaihoz és fogaihoz ért a makkom hegye. Hátravágtam fejemet és felhördültem. Tövig eresztette a szájában a farkamat az utolsó rántásnál és betelítettem a száját, de az is lehet, hogy a torkát. Pár perc múlva felocsúdtam, de még a pihegő farkamat csókolgatva, puszilgatva nyalogatva játszadozott és szívogatta még, hátha van benne pár csepp.
- Sajnálom, de azt hiszem nem tudok újra harckészültségbe jönni most legalább fél óráig.
- Sajna nekem pedig mennem kell, mert dolgoznom is kell ma még az irodában, de azt hiszem szeretném, ha minden nap megejtenénk egy ilyen nyugtató masszázst!
- Akkor mondjuk holnap?

De az már egy másik nap!
Hasonló történetek
29418
A barátom aludt, mi csendben bevonultunk a kisszobába. Ott végre levetkőztük a maradék gátlásunkat és a ruháinkat is. Elővettem a vibrátoromat. A formás kerek mellek látványára a puncim egyre jobban nedvesedett. Meztelenül lefeküdtünk az ágyra és ő csókolgatni kezdte a testem. Mindenhol. Kezdte a nyakamnál és egyre lejjebb haladt...
20874
Csókolóztunk és simogattuk egymást. Lassan lefejtette rólam a ruhámat, a melltartómat és végül az aprócska bugyimat. Símogatott és csókolt ahol csak ért. Levette a pólóját és elkezdte kigombolni a nadrágját. Őrjítöen izgató mozdulat volt. Megkérdezte, hogy mit csináljon velem. Nem voltam szégyenlős és elmondtam őszintén a vágyaimat. Ettől teljesen bepörgött...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Kappa ·
"én a számba szeretném ha ürülne a spermád, mert imádom a tömény ízét."



Fura, én még csak ellenkezö véleményt hallottam.

tepet ·
Már majdnem tökéletes, ez a mú! Ugyan az eleje egy kicsit számomra elnyújtott, de a végéért megérte elolvasni!

Gyöngyhalász ·
Nos érdekes, hogy vannak,akik csak fikázni szeretnek embereket.Ja és Pinap vagy mi a neved... Lehet, hogy lapos, de legalább valós sztori. :-) Egyébként mindenkinek derús napot! Chiko:Van egy apró réshzlet, amit nem írhattam le, de majd megosztom Véled és akkor megérted a helyzetet. :)

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: