Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Edzés után

Középiskolás koromban rendszeresen jártam fociedzésekre. Ekkor, tizenöt évesen történt meg velem, amit most elmesélek. Egy fárasztó pénteki edzés után a fiúkkal kimerülten mentünk vissza az iskolai öltözőbe. Már délután fél öt felé járt, mindenki ment volna hazafelé. Pakoltuk össze a cipőket, mezeket, néhányan már mentek zuhanyozni. Én is teljesen izzadtan, kifáradtan ültem az öltöző padján, vártam, hogy szabad legyen a zuhanyzó. Egy páran már elmentek haza, mikor végre odakerültem. Nagyon kellemesen esett a vízsugár, teljesen felüdített a zuhany. Mikor észrevettem magam, már szinte mindenki elment, és ketten-hárman még beszóltak nekem a mosdóba, hogy elmentek haza, majd zárjam be az öltözőt és adjam le a kulcsot, mert már nincs itt senki. Senki - futott át az agyamon - most teljesen egyedül vagyok. Csak álltam a zuhany alatt, nekidőltem a falnak, nagyon kellemes és pihentető érzés volt. Egész sokáig bent voltam, lassan szappanoztam magam, végig a teljes testemen.

Mikor már teljesen szappanos voltam, elkezdtem a farkam simogatni, egyre gyorsabban a csúszós, szappanos kezemmel végig rajta. Ennél szebb már nem is lehet egy kellemes zuhany után - gondoltam, és már nagyon hiányzott a dolog, hogy most kielégítsem magam. Egyre jobb érzés volt, közben elzártam a vizet, hogy ne is zavarjon. Nem is tudom, talán percekig lehettem így - közben sűrű kézmozdulatokkal - mikor váratlanul egy lány betoppant az öltözőbe, és első meglepettségében felkiáltott. Hát te meg mit csinálsz itt? Nem tudtam mit válaszolni hirtelen, csak gyorsan magam elé kaptam a törölközőt. Az osztálytársam tizenhét éves húga, és a bátyját kereste. Nagyon helyes lány, szép alakja volt.
- Mutasd meg nekem! - mondta Ági (így hívták), ezzel még jobban meglepett.
- Teljesen zavarba jöttem, elfordultam, hogy még véletlenül se láthasson semmit. Szemein láttam, hogy komolyan gondolta. Mi tagadás, én már így is nagyon fel voltam izgulva, és úgy gondoltam, hogy végül is már látott…

- Biztos, hogy akarod? - kérdeztem vissza.
- Biztos. Te is megnézhetsz engem. - Ezzel jócskán felcsigázott, végre élőben, igaziból is láthatom, amit eddig csak a képeken. Megeresztettem a vizet és gyorsan lemostam magamról a szappant, majd odaléptem hozzá. Meglepetten nézegette, fogdosta a még merev farkamat, ő is először látott ilyet, és ezzel engem is nagyon felizgatott. Simogatta, tovább nézegette, mikor már majdnem elmentem, azt mondtam neki: Most te jössz. Nem is habozott sokat, lehúzta a pólóját, letolta a nadrágját, és ott állt előttem fehérneműben, még nem hordott melltartót.
- Ezt már te veszed le - mondta sejtelmesen. Odaléptem hozzá, letérdeltem, és a két kezemmel szép lassan lehúztam a bugyiját. Ekkor elém tárult a mennyország. Finom, selymes kis puncija volt, még csak egy-két szőkés szőrszállal. Élőben, ilyen közel még sosem láttam ilyet. Közelebb hajoltam, beszívtam friss illatát, és a kezemmel elkezdtem simogatni.

- Csináld még - bíztatott, és láttam, hogy egyre jobban élvezi. A két kezemmel egyre jobban ingereltem, hosszú percekig. Majd még közelebb hajoltam, és elkezdtem csókolgatni. Halkan sóhajtott, már közel lehetett a legjobbhoz, és puncija egyre nedvesebb lett. Mikor a nyelvemet is végighúztam rajta, kitörő, rövid sikollyal elélvezett, a számomra még furcsa, érdekes ízű lét pedig mind lenyalogattam.
- Még sohasem volt ennyire jó, - mondta.
- Most én jövök - folytatta lelkesen. A kielégítésétől már ágaskodott a farkam, hát megfogta, és elkezdte simogatni. Finom kezeivel egyre lágyabban fogdosta, és nagyon élveztem. Letérdelt elém, megfogta a farkam és végighúzta az arcán, végigsimította a nyakán és a mellkasán. Majd újra simogatta, egészen amíg elélveztem. Még rá is jutott a nedvből.
- Nagyon jó volt - sóhajtott. Beálltunk a zuhany alá, és alaposan lemostuk egymást, finoman szappanozva és simogatva végig egymás testének minden részét. Legalább húsz percet voltunk így a víz alatt. Aztán felöltöztünk, és hazafelé indultunk, csókkal válva el egymástól.
Hasonló történetek
20909
Csókolóztunk és simogattuk egymást. Lassan lefejtette rólam a ruhámat, a melltartómat és végül az aprócska bugyimat. Símogatott és csókolt ahol csak ért. Levette a pólóját és elkezdte kigombolni a nadrágját. Őrjítöen izgató mozdulat volt. Megkérdezte, hogy mit csináljon velem. Nem voltam szégyenlős és elmondtam őszintén a vágyaimat. Ettől teljesen bepörgött...
26042
Azonnal a számba vettem előszőr csak a makkját, és azt kezdtem el nyalogatni. Partnerem szemei már fennakadtak az élvezettől, hangosan nyögött a kéjtől. Én pedig már a golyócskáit vettem a számba, szopogattam, nyalogattam élvezettel. Ő egyre erősebben nyomta a számba ágaskodó szerszámát, melyet amilyen mélyen csak lehet bevettem a számba, és teljes erőbedobással szívtam, szoptam, már néha úgy éreztem, hogy megfulladok a hatalmas fasztól a számban...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történeröl?

csumpliskezű ·
:)

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: