Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Edzés után!

Egyik nap haverommal elmentünk egy közös csaj ismerősünkhöz. Dumáltunk és másnap elhívott minket a korcsapatuk edzésére. Azt el kell mondanom, hogy a csapatba csak csajok voltak. Másnap el is mentünk.

Ahogy odaértünk a csaj felvezetett minket a lelátóra. Majd elkezdődőt az edzés. Haverommal felülről nézve igencsak szép látvány volt, ahogy a csajok lenge ruházatba ugrálnak. Eléggé beindult a fantáziánk. Edzés végén a lányok bementek az öltözőbe. Mi pedig kint álltunk az ajtó előtt. A csajok java része már elment. Ők voltak a fiatalabbak. Majd ¼ óra múlva a csaj kijött és behívott minket az öltözőbe. Meg voltunk lepődve, hogy mi van. Beléptünk az ajtón és már csak egy csaj ült benn az öltözőbe. Én leültem mellé.

Egy kis idő múlva már mind a ketten a csajokkal smároltunk. Nem figyeltem haverom mit csinál, mert be voltam indulva a csajra. Óvatosan elkezdtem gyúrni a melleit. Nagyon kemények voltak. Nagyon élvezte, ahogy a nyakán végigcsúszott a nyelvem. Kezemet lecsúsztatva a combjához finoman simogattam. Majd arra gondoltam, hogy négyen vagyunk, miért is ne tegyem magamévá. A kezem megcsúszott és már a puncijánál járt. Egy idő után már éreztem, hogy nagyon nedves a nadrágja és átázott. Erre ő megszólalt, hogy zipzáros a nadrágom. Nekem nem esett le először.

Mikor rájöttem lehúztam a zipzárját és benyúltam. Bugyin keresztül izgattam. Nekem ez nem volt elég. Óvatosan a bugyi alá benyúlva megkérdeztem tőle, hogy szabad -e. Erre Ő persze, nyugodtan. Simogatva lucskos punciját éreztem, hogy teljesen simára, csupaszra van borotválva neki. Izgattam a csiklóját az egyik ujjammal és egy másikkal meg közben ujjaztam. Teljesen be volt indulva még a lábai is remegtek.

Ekkor halk sikolyt hallottam és hátranéztem, láttam a haverom már nyalja a másik csajt. Én se voltam rest, letérdeltem a csaj elé és elkezdtem nyalni. Ahogy hozzáért a nyelvem a csiklójához megrezzent az egész csaj. És tudtam, hogy kurvára élvezi. Majd Ő is halk sikollyal jelezte, hogy elélvezett. Ekkor felültem mellé és a fülembe súgta, hogy lazítsak. Megdermedt farkamat kikapta a nadrágból, és óvatosan elkezdte verni. Isteni érzés volt. Majd egy kis idő után éreztem valami furcsát és láttam, hogy nyalogatja a farkamat.

Ahhoz képest, hogy kezdő, nem csinálta rosszul. Rendesen beindultam. Nemsokára tele is lőttem a száját. Nyelt egyet és eltűnt az összes ondó. És tovább folytatta. Újra keményre szopta a farkamat. Majd leültem és ő pedig rám. Szép finoman, óvatosan felhúzta magát rám. Elkezdett mozogni, majd egy kis idő után már vágtázott. Hatalmasat élveztem a puncijába.

Kihúztam a farkamat és belehelyeztem a seggébe. Jó szűk volt. Ahogy basztam csak úgy csattogott a herém a punciján. Közbe örült sebességgel ujjazta magát. Az orgazmus előtt kihúztam a farkamat. Ő odatartotta a száját én pedig telelőttem. Majd szép tisztára leszopta. Közben a haverom is hasonlóképpen cselekedett. Másnap szintén edzés volt, de akkor már nem jöttek el a csajok. Egy hét múlva megint elmentünk és akkor már ott voltak. Aznap megint úgy cselekedtünk, ahogy ilyenkor kell.
Hasonló történetek
22485
Olyan őrült szenvedély lett rajtunk urrá, hogy letéptük egymásról a ruhát, és vadul csókolgattuk a másik testét. Becsúszott a lábaim közé, és a forró lucskos kis szűk puncimat csókolgatta. Nagyon imádom a fürge nyelvét. Jól megszopogatta a csiklómat majd ügyesen dugdosta a nyelvét a szűk kis lyukamba. Ezt addig csinálta míg a kélytől szédülve megnem feszült mindem izmom...
20880
Csókolóztunk és simogattuk egymást. Lassan lefejtette rólam a ruhámat, a melltartómat és végül az aprócska bugyimat. Símogatott és csókolt ahol csak ért. Levette a pólóját és elkezdte kigombolni a nadrágját. Őrjítöen izgató mozdulat volt. Megkérdezte, hogy mit csináljon velem. Nem voltam szégyenlős és elmondtam őszintén a vágyaimat. Ettől teljesen bepörgött...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történetröl?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: