Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Edit és fia

Hol volt hol nem volt, volt egyszer egy fiú. Palika volt a neve. Egy eldugott kis zsák faluban élt távol mindentől az édesanyjával. Anyukáját Editnek hívták. A történetünk ott kezdődik, amikor Editet férje nem sokkal Palika születése után ott hagyta. Sajnos a látszatra erkölcsös faluban szegény Edit elvált nő lévén nem találhatott párt magának. Egy férfi se akart vele mutatkozni. Pedig nem volt csúnya nő. Hosszú göndör vörös haj, vékony alkat, szép körte formájú közepes mellek szép feszes fenékkel. Persze a faluban minden férfi megakarta dugni, de annyira senki se volt bátor, hogy közeledni merjen hozzá. Így egyedül élt fiával. Amikor a történetünk kezdődik éppen 41 Palika pedig 16 éves. Palika a városi középiskolába jár nem rossz eredménnyel. Nem szép fiú nem is túl népszerű az osztályban a lányok is kerülik. Fiú osztálytársai pedig sokszor szekálják, mert még nem volt kalandja lánnyal vagy nővel. Egy nap elmaradt neki egy órája és korábban ért haza. A ház üres volt. Már épp lepakolta a táskáját és látott neki hogy egyen valamit mikor furcsa hangokra lett figyelmes. Kíváncsi volt, hogy honnan jönnek hát elindult megkeresni a forrásukat. Ahogy az anyja szobájához közeledett a hangok egyre hangosabbak lettek. Megállt az ajtó előtt és hallgatózni kezdett. Odabentről nagy mély nyögések és hangos sóhajok szűrődtek ki. Először arra gondolt, hogy biztos van valaki az anyjánál, de nem látott semmi erre utaló jelet. Arra gondolt, hogy benéz a kulcslyukon.
Ekkor megijedt és szörnyen elszégyellte magát, és már fordult is volna el, amikor egy démon és egy angyal telepedett a vállaira. Vad csata vette kezdetét lelkében, fejében érvek cikáztak, csapódtak egymásnak, míg ő csak meredten állt az ajtó előtt. El akart menni, tényleg elakart, de egyre több és hangosabb nyögés szűrődött ki a szobából. És minden egyes nyögésnél az angyal és az érvei egyre halványabbak és erőtlenebbek lettek, míg végül már teljesen eltűntek az angyallal együtt. Már csak a démon maradt és az ő érvei. Palika így letérdelt az ajtó elé és benézett a kulcslyukon. Mikor benézett elakadt a lélegzete attól, amit látott. Az anyja az ágyon feküdt meztelenül, egyik kezével a mellét, a másikkal a punciját izgatta. Palikának kimeredtek a szemei, amikor meglátta az éppen önkívületi állapotban masztizó édesanyját. Elakadt levegővel nézte a szeme elé táruló látvány. Csak térdelt csendben szóra képtelen. Anyja közben egyre felszabadultabb lett és egyre jobban élvezte a játékot. Ilyenkor általában mindig felszabadult volt és nem feszélyezte magát kiadta mind azt ami összegyűlt benne. Így vezette le a feszültséget. Legalábbis ő ezzel hitegette magát, valójában enyhe nimfomániával küzdött, mely férfi hiányában elszunnyadt ugyan, de valahányszor magához nyúlt a szörny újra feléledt és újra meg kellett ismételnie a dolgot. Kicsit olyan volt, mint a rossz piás, aki minél többet iszik annál jobban kívánja.

Gyakran hosszú órákat is eljátszott magában nagyokat élvezve és sokszor csak fia hazajötte zökkentette ki ebből az állapotból. Így lett volna most is, de nem tudta, hogy Palikának elmaradt egy órája és most az ajtaja előtt térdel az álló farkával a kezében. Palika elmélyülten nézte ahogy anyja kényezteti magát halkan ő is így tett, aztán anyja elélvezett. Óriási spiccelős orgazmust élt át. Ezt a látványt már nem bírta az ajtó előtt leselkedő fia és ő is hatalmasat élvezett az ajtóra. Ahogy a nyomás csökkent Palika lassan észhez tért és megijedt attól amit tett és gyorsan be osont a szobájába, átöltözött és igyekezett úgy tenni mintha semmi se történt volna. De nem sikerült minél inkább próbált nem gondolni rá annál rosszabb volt. Küzdött egy ideig de nem tudott eredményes lenni így aztán megint ott találta magát álló farokkal a kezében reménykedve, hogy csillapítja majd vágyát. Ez idő alatt anyja az ágyán pihegett és készült egy újabb nagy menetre, mikor megcsapta valami furcsa illat az orrát. Olyat érzett, amit már hosszú évek óta nem. Furcsállta, mert a házban nem lehetett férfi így nem tudta, hogy honnan jöhet ezt a szag. Felkelt hát az ágyról. Ekkor vette észre az ajtó alatt lassan beszivárgó sűrű átlátszó folyadékot.

Kinyitotta az ajtót és látta az ajtaján lefelé csordogáló nagy fehér folyamot. Bele borzongott az illatába, nem tudta megállni, hogy meg ne kóstolja. Megérezvén az ízt régi elfeledett érzések tódultak fel benne, jóleső borzongás futott át rajta. A benne élő szörny újult erővel feléledt. Puncija újra benedvesedd. Legszívesebben az őszeset begyűjtötte és magára kente volna ott helyben de nem lehetett, hiszen ott a kérdés honnan került oda? Valaki idegen leste volna meg? A bejárati ajtóhoz ment és megnézte. Be volt zárva. Ekkor vette észre a fogason Palika kabátját. Nem az nem lehet mondta magában. Hiszen mindig hallani szokta fiát mikor bejön. Odament hát fia szobájába. Nem akart benyitni hátha gyanút fog, inkább csak be less rajta. Résnyire nyitotta csak ki az ajtót. Amit látott attól menten elájult. Palika épp az íróasztalnál ült és a farkát verte. Anyja gyorsan be is akarta csukni az ajtót nehogy fia észrevegye, de a látványtól földbe gyökerezz a lába. Palikának ugyanis szép nagy farkat adott a jó isten cserébe a nem kimondottan szép arcért. Nem tudott parancsolni magának, keze máris a bugyijában volt és izgatta. Nem kellett sok idő és látta amint fia a padlóra élvez egy nagy adag spermát. Gyorsan visszavonult, a szobájába és igyekezett Ő is úgy tenni mint Palika. Elfelejteni az egészet. Magában azt hajtogatta, hogy nem biztos hogy fia volt az ajtó előtt,. Ám vacsora közben azt vette észre, hogy fia kerüli a tekintetét és nem igazán tud a szemébe nézni. Zavart és étvágya sincs. Este még bement fia szobájába, hogy egy jó éjt puszit adjon neki. Fia már feküdt az ágyában és éppen maszturbált mikor belépett. Palika gyorsan elrejtette férfiasságát a paplan alá és úgy tett mintha semmit se csinált volna. Edit persze ebből nem vett észre semmit. Ám ahogy odahajolt és átölelte fiát kezével megérezte fia lüktető farkát a paplan alatt. Legszívesebben azonnal megmarkolta volna annyira hiányzott már neki egy rendes fasz, és erővel kellett kényszerítenie magát hogy ne tegye. Úgy tett mintha nem vette volna észre, mivel látta, hogy fia nagyon zavarban van, és szerette volna megnyugtatni. Adott neki egy jó éjt puszit és elment aludni Ő is. Azt remélte, hogy az éjszaka csendje majd nyugalmat hoz neki de nem így történt. Reggelig többször is magához kellett nyúlnia és megetetnie a szörnyet, és minden alkalommal csak fia nagy kukaca járt az eszébe. Másnap munkahelyén álmos és fáradt volt, de egy gondolat bevillant az agyában és egyre csak erősödött benne. Egy hétig küzdött, egy kemény hosszú hétig harcolt az ellen a gondolat ellen ami már az első pillanatban megfogalmazódott benne, mikor megérezte a sperma izét a szájában. Tudta már abban a pillanatban, tudta az első pillanattól kezdve, de próbált felül emelkedni magán. 7 hosszú átvirrasztott ékszaka rengeteg érv és ellen érv, belső kétely és önigazolás után, sok maszturbáció és még annál is több átélt orgazmus után, egy sötét éjszaka, az utolsó fal is ledőlt. Eldöntötte, hogy megszerzi magának a fiát. De hogy fogjon hozzá? Nem tudhatta, hogy fia, hogyan reagálna és nem akarta, hogy kiderüljön a dolog. Ezért úgy döntött hogy cselhez folyamodik.

Másnap este vacsorát főzött. Szépen megtálalt ki tette az ételt két tányérra. Ám fia adagjába egy kis pluszt is tett egy kis altató formájában amitől fia majd átalussza az éjszakát. Kellemesen megvacsoráztak úgy tűnt Palika túl tette magát az egy héttel ezelőtti látványon így most nyugodtan és jó kedvűen ette az elé rakott ételt. Nem sokra rá megérezte az altató hatását és el is álmosodott. Anyukája tanácsára hamar elment aludni. Ezután Edit várt egy kicsit majd fél óra múlva megjelent fia ágyánál. Nézte ahogy fia az altatótól mélyen és gyanútlanul alszik. Végig nézett fián, most még utoljára az ész megpróbált tenni valamit, mint egy utolsó csatakiáltás, de ahogy a szeme elérte fia betakart ágyékát, már minden hiába volt. Puncija lángolva, követelte a neki kijáró dolgot. Kitakarta fiát aki nem viselt mást a paplan alatt csak egy boxert. Benyúlt a boxerba és megérintette a már régen áhított testrészt. Már az érintéstől is majdnem elélvezett. Nem volt már többé visszaút, vagy megállás. Letolta fia boxerét a bokájáig, és elkezdte verni a péniszt. Nem sok kellett és fia pénisze máris teljes nagyságában meredezett. Ekkor el érkezettnek látta az időt, felállt fia mellől kioldotta  hálóköntösét ami alatt  teljesen meztelen volt. Egy pillanatig még megcsodálta azt a hatalmas álló szerszámot amibe mindjárt bele ül. Már a gondolattól is be nedvesedet a puncija. Ezután fölé térdelt az alvó fia álló farkának, puncijával finoman csúszkált rajta egy kicsit, majd finoman magába vezette. Az érzés le írhatatlan gyönyör volt számára. Az érzés ahogy a farok kitöltötte punciját, ahogy lüktetett benne, szinte mozdulni se bírt. Olyan rég érzett ilyet utoljára, olyan rég volt benne rendes húsvér farok, hogy ott és akkor abban a pillanatban elélvezett. Aztán mikor egy kicsit csillapodott, lassan mozogni kezdett. Ahogy az érzés fokozódott benne, úgy fokozta a tempóját, és nem sokra rá átélte a második orgazmusát amit saját fia farka okozott neki. Ezután lassan kezdett mozogni minden centit külön kiélvezve kihasználva, majd mikor tövig benne volt egy két finom körkörös csípőmozgással fokozta az izgalmat. Aztán vissza fel, majd lassan nagyon lassan le. Újabb kör, de most a másik irányba majd megint fel. Fél óra elteltével érezte, hogy most már nagyon közel van egy újabbhoz, elkezdte megint fokozni a tempót. Pár pillanat múlva elélvezett, mely nagyobb erősebb intenzívebb volt mint az előző kettő együtt véve.

Most viszont valami mást is megérzett. A hatalmas farok vadul lövellte ki magából a gyönyörnedvet teletöltve vele punciját. Ettől jóleső meleg érzés fogta el kedves büszke elégedett mosollyal nézett a maga alatt éppen élvező és közben alvó fiára. Úgy gondolta hogy itt a vége és pár pillanat múlva fia farka újra kicsi és harcra képtelen lesz mint az apjáé vagy az a kevés többi amivel idáig dolga volt. Arra gondolt hogy hagyja pihenni, de előbb még megvárja míg teljesen kicsúszik belőle. Ahogy ment össze kicsit még mozgott rajta, ki akarta élvezni minden percét amíg csak benne van. Ám ekkor meglepő dologra lett figyelmes. A farok nem csúszott ki, sőt elkezdett megint nőni. Nem tudta megállni, hogy leszálljon és ott hagyja parlagon heverni. Akarta annyiszor és ahányszor csak lehet. Hát megint mozgott egy kicsit, érezte ahogy a hímvessző egyre biztosabban kezd nőni, és kitölteni a szexre éhes punciját. Néhány perc és pár finom mozdulatsor után a farok teljes nagyságával kőkeményen állt újra benne.  Ezután  keményen meglovagolta fiát próbára téve annak tűrő és teljesítő képességét hogy egy még nagyobb még erősebb még elsöprőbb orgazmust élhessen át vele. Sikerült neki. A pillanat melyet el akart érni, a csúcs melyre fel akart érni, az élmény melyet át akart élni, úgy csapott le rá és söpörte el mint a Little boy Hirosimát. Hatalmas eget rengető energiák szabadultak fel benne. Most először érezte a teljes beteljesülés érzését mióta először férfival volt. Aléltan zuhant a még mindig alvó fiára. Dőlt róla a víz mindene izzadt alig kapott levegőt. Agyában csak fehér vakító fényként égett az átélt orgazmus. Aztán lassan a fény kialudt és visszanyerte önkontrollját. Érezte a még mindig benne álló és lüktető faszt  érzet minden szívdobbanást mely lökte pumpálta a vért sok kicsi apró kis orgazmus okozva neki. Folytatta hát a dolgot míg csak fia újra belé nem élvezett egy hatalmasat. Ám a farok még ezután is felállt és újra harcra kész volt. Edit nem gondolkozott, villámgyorsan ült rá a megint meredező farokra és újult erővel vetette bele magát a mókába. Ezután még sokszor élvezett fia farkától, míg végül kora hajnalban megszámlálhatatlan sok kisebb nagyobb orgazmus után kimerülten és  kielégülten szállt le fiáról. Palika az éjszaka folyamán többször tele lőtte anyja forró punciját, amiről persze fogalma se volt. Edit felhúzta fia boxerét ám mielőtt még teljesen visszacsomagolta volna, még utoljára megpuszilta a gyönyörének forrását. A farok ettől rögtön megmozdult, és Edit elképedten állt fia újra meredező farka láttán. Újra nedves volt és érezte, hogy ott tudná folytatni ahol abba hagyta. Ám már hajnalodott és talán az altató hatásai is múlóban volt. Veszélyes lett volna újra nyeregbe szállnia, ezért úgy döntött hogy most csak a szájával elégíti ki fia meredező farkát. Ezt az éjszaka folyamán nem tette meg egyszer se, mert túlságosan is lefoglalta saját gyönyöre és öröme. Így most be akarta pótolni ezt is. Húzogatta szopogatta nyalogatta mélyen a torkára eresztette. Míg hosszú édes percek után Palika farka végre megadta magát. Hatalmas adag sperma landolt Edit szájában, melyet csak szívott és nyelt és csak újra nyelt. Ezután már Palika se volt képes többre.

Ekkor már reggel ötöt ütött az óra Edit elégedetten vonult vissza a szobájába. Fél tizenegy volt mikor megébredt. Balta suhogása és csapkodása ébresztette kinézett hát az udvarra ahol éppen fia hasogatta a tűzifát. Elnézte ahogy fia dolgozik eszébe jutottak az éjszaka átélt és megélt események büszkén és elégedetten nézett a keményen dolgozó fiára. Ekkor azonban Palikát hívta a természet. Mivel úgy gondolta, hogy senki se látja a faház oldalához állt elővéve kukacát és elkezdett vizelni. Nem tudta, hogy mindezt az ablakból anyja végig nézi és már az ernyedt farok láttán bizseregni kezd neki a puncija. Ez után az éjszaka után Edit életében új időszámítás kezdődött. Kezdetben csak egyetlen alkalmat akart fiától lopni, de ez az terv abban a pillanatban meghalt mikor először beleülvén megérezte fia nagy kemény farkát a puncijában. Utána a havonta egy volt a terv de még abban a hónapban érezte, hogy nem fogja tudni kibírni. Így a haviból heti alkalom lett. Palika pedig egyre gyakrabban kapott altatós vacsorákat. Osztálytársai ezután is gyakran szekálták, és ez persze zavarta is őt. Pedig ha tudta volna, hogy már több tapasztalattal bír mint az osztály összes fiúja együtt véve elégedetten dőlt volna hátra. Ám az is igaz hogyha tudott is volna róla az ember az efféle tapasztalttal nem szokott dicsekedni vagy nagy dobra verni. Ettől függetlenül anyja minden péntek és szombat éjszakát az ő farkán lovagolva töltött el, miközben ő altatók hatása alatt mélyen aludt. Néha - néha egy - egy pillanatra kinyitotta ugyan a szemét de soha se fogta fel igazán mit is lát, vagy amit lát azt betudta egy jóleső és intenzív álomnak. Nem is sejtette azt hogy amit álomnak hitt az valójában maga a valóság. Később Editen még gyakrabban lett úrrá a vágy, és egyre gyakrabban járt át Palikához, hogy annak farkával elégítse ki magát. A végére már szinte minden nap akarta, de volt annyi önuralma, hogy csak minden második napon tegye ezt meg mit sem sejtő fiával. És minél több időt töltött Palika farkán annál erősebb lett a gondolat, hogy egy szép napon mindezt úgy tegye  meg fiával, hogy az teljesen ébren van, és vele együtt élvezi ezt csodás semmihez se fogható élményt.

Folyt. köv.
Hozzászólások
További hozzászólások »
szerepjatekossrac ·
Nincs ezzel baj alapvetően, de nekem is a stílus vesz el az élvezetből.

jokasztet ·
Nem ritka az editsors.Eggyüttérzéssel olvastam.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: