Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Edina

A történet, amit most elmesélek talán úgy lesz kerek, ha onnan kezdem, amikor megismertem egy nagyon bájos kislányt Edinát. Akkor még nagyon fiatal volt úgy 13-14 éves lehetett. A feleségemmel a főiskola elvégzése után költöztünk fiatal házasokként arra a településre, ahol a szüleivel lakott. A szülőkkel nagyon jó barátságba kerültünk, rendszeresen összejártunk. Nagyon közel laktunk egymáshoz így Edina és a testvérei is rendkívül sok időt töltöttek nálunk. Szinte a szemünk előtt nőttek fel. Előfordult, hogy az éjszakát is nálunk töltötték.

Ilyenkor jókat társasoztunk és ahogy egyre idősebbek lettek, hosszan éjszakába nyúlva beszélgettünk. Ahogy az évek teltek a testvérei el-elmaradoztak, de Edina továbbra is rendszeresen meglátogatott minket. A kialakult jó barátság következtében a feleségemmel teljesen fesztelenül beszéltek meg minden olyan témát, ami már egy érett nőt, egy 18 éves lányt foglalkoztatott abban az időben. A jelenlétemben is sokszor beszélték át az első csók az első igazi szerelem élményét. Edina mindig örömmel jött hozzánk és osztotta meg velünk örömét, bánatát. Elég hamar férjhez ment. Minden a legnagyobb rendben volt egy darabig. Azonban egy idő után a férje kezdett kimaradozni, barátnőket tartott, zűrös üzletekbe bonyolódott. Nem is lehetett más a vége, mint a válás. Nagyon megvislték az események, sokszor sírva panaszolta bánatát. Szerencsére az élete hamar jóra fordult. Újra férjhez ment, gyermeket szült. A férje egyébként jól menő vállalkozó, mindenük megvan, lakás, jó autók. A barátság továbbra is megmaradt közöttünk, ugyan ritkábban találkozunk, de a kapcsolatunk még mindig a régi.

Mint már az előbbiekben említettem, ez a bájos kis teremtés a szemünk előtt érett nővé. A feleségem jelenlétében sokszor viccelődtem is vele, ha nőtlen lennék csak őt venném feleségül. Ő ezen azonban akkoriban csak jókat nevetett. Pedig visszagondolva arra az időre, a szemében ilyenkor mindig egy kis furcsa csillogás jelezte, hogy ő talán egyre komolyabban vette ezeket a vicceket. Igazán erre akkor döbbentem rá, amikor egy kellemes délelőttöt töltöttünk kettesben.

Történt ugyanis, hogy egy napon összefutottam vele a városban, ő éppen vásárlásból indult hazafelé. Szívélyesen köszöntöttük egymást és ahogy az régi barátokhoz illik beszédbe elegyedtünk. Természetesen hamar szóba hozta, hogy még meg se látogattunk őket az új lakásukban pedig már egy jó párszor megígértük.
- Nem igaz, hogy nem tudtok időt szakítani rá Ágival, hogy megnézzétek az új házunkat! - mondta szemrehányóan.
- Igazad van - válaszoltam - de te is tudod, hogy milyen elfoglaltak vagyunk, meg hát öregesen az ember már nem igen ugrál. - folytattam nevetve.
- Az igen - jött egyszerre a gyors válasz egy bájos mosoly kíséretében - negyven éves ember, az tényleg öreg. De talán még annyira nem, hogy ne tudna nekem segíteni hazapakolni. - fűzte hozzá egy kicsit gonoszkodva.
- Itt az autód Edina, abba szépen bepakolunk és ígérem egyszer meglátogatunk titeket.- tettem hozzá gyorsan.
- Az nem igazán lesz jó mert most látom csak, az enyémbe már nem fog beférni ez a sok cucc. - válaszolta egy kicsit elgondolkozva.
Ahogy az autójához értünk már én is láttam, hogy igaza van. Így bepakoltam az enyémbe a táskákat és követtem őt hazáig.

A lakásuk egy nagyon előkelő helyen épült, színvonalasan berendezett családi ház, nagy kerttel igazán szép környezetben. Gyorsan bepakoltunk a lakásba. Menet közben derült ki, hogy a férje külföldön van üzleti ügyeket intéz.
- Igazán jól kijövünk, meg van mindenünk látod - vezetett körbe a lakáson - de sajnos ennek ez az ára, hogy sokat van távol.- tette hozzá kissé bánatosan.
Erre nem igazán tudtam hirtelen mit válaszolni, így csak elgondolkodva nézelődtem tovább. A nappaliba érve leültünk egy kicsit beszélgetni.
- Pedig olyan jó dolgokat vásároltam, - mutatott a a csomagokra - most kinek dicsekedjek vele?
- Hát ha minden kötél szakad, itt vagyok én - mondtam nevetve, nem is sejtve, hogy mit rejtenek egyes csomagok
- Te mondtad. - mondta nevetve és azzal nekilátott kipakolni.

Amikor megláttam az első csomag tartalmát alaposan meglepődtem, ugyanis rendkívül szép fehérneműk voltak benne.
- Hát ezek igazán szép darabok. Szerintem igazán csak rajtad mutatnának jól. - nyögtem ki azonnal szinte fel sem fogva, hogy mit mondtam.
- Ennek igazán örülök. - mondta és avval a régi gyanús kis fénnyel a szemében elkezdett vetkőzni.

A legtermészetesebb módon sorba dobta le a ruháit. Az a bájos kislány, most már a harmincas éveiben járó gyönyörű nő, pillanatokon belül ott állt előttem teljesen meztelenül. A lélegzetem is elakadt egy pillanatra, olyan gyönyörű volt a teste. Csak néztem és nem tudtam azt mondani, hogy állj, hagyd abba, pedig az eszem erősen azt parancsolta. Ő is engem nézett és legnagyobb megdöbbenésemre úgy vettem észre, igazán tetszett neki amit látott, ugyanis azonnal látta rajtam, hogy teljesen rabul ejtett a szépsége. Megjegyzem avval egyébként addig is tisztában volt, de igazán ebben a helyzetben győződhetett meg róla igazán. Egymás után vette fel az újonnan vásárolt ruhadarabjait. A csipkés kis tangák, finom anyagú melltartók mind jól álltak neki és sajnos, így még jobban megmutatkoztak a gyönyörű vonalai.

- Edina fantasztikusan nézel ki - mondtam egyre jobban kiszáradó torokkal - de azt hiszem ennyi elég is volt a bemutatóból.
- Ahogy elnézlek ezt inkább az eszed diktálja, de a szemeid mást sugallnak. - válaszolta egyre közelebb lépve hozzám, majd amikor odaért lehajolt és érzékien megcsókolt. Ebben a csókban azt hiszem benne volt az elmúlt hosszú évek várakozása. Megfogta a kezeimet és a lágy ívű csípőjére helyezte.
- Igazán segíthetnél ezektől a ruhadaraboktól megszabadulni - súgta érzékien a fülembe, majd újra az ajkaimra tapadt.

A kezeimmel autómatikusan egyre lejjebb sodortam a testén a csipkés tangáját, majd a bódítóan kellemes illatú szép egyenletesen barna testét egyre közelebb vontam az arcomhoz. Mámorosan lélegeztem be újra és újra finom bőre kellemes illatát. Apró csókokat hintettem a formás kis hasára, köldökére majd egyre lejjebb haladva leérkeztem az ölébe. Élvezettel vettem birtokba a divatosan fazonra igazított duzzadó ajkú puniját. Az apró csókokkal elhalmozott duzzadt ajkakat kezeimmel lágyan szétvontam és belekóstoltam egy érzéki asszony édes kelyhébe. Rögtön apró sóhajok hagyták el az ajkait, amikor a nyelvemmel egyre mélyebben hatoltam be a mind jobban nedvesedő ölébe. Közben megszabadult a melltartójától is és a kezeivel a melleit kezdte el simogatni. Gyorsan megszabadultam és is az összes ruhadarabomtól. Edina azonnal hátradöntött a tágas bőrfotelban.

- Tudod milyen régóta várok arra, hogy ezt a gyönyörűséget az ajkaim közé vehessem - fogta marokra az átélt élmények következtében ugyancsak keményen ágaskodó farkamat - igaz akkoriban még nem volt ilyen férfiasan rövid fazonra borotválva.- tette még hozzá tündéri mosolyával.
- Mikor láttál te engem meztelenül - kérdeztem meglepve.
- Na nem kell rosszra, gondolni. Teljesen véletlenül történt, olyan 18-19 éves lehettem amikor megláttalak a feleségeddel szeretkezni.
- Na ne viccelj Edina. - mondtam megrökönyödve.

- Épp beléptem az ajtón hozzátok, amit történetesen nyitva felejtettetek és így a tükörben megláttam, ahogy Ágnes teljesen belemerülve az ajkaival kényeztet. Teljesen magával ragadott a látvány és bevallom, annyira szerettem volna akkor a helyében lenni. Egyébként ezt nem sokkal a történtek után Ágnessel megbeszéltük.- tette hozzá nevetve.
- Ezt nem mondod komolyan - jegyeztem meg hitetlenkedve.
- Ez pedig így igaz. Ágitól tanultam is egy két jó fogást - válaszolta bocsánatkérően rámnézve, majd még mellékesen megjegyezte - és már akkor tudtam, hogy egyszer én is birtokolni fogom ezt a szépséget. - és ezzel befejezve a társalgást az apró nyelvével érzékien körbenyalta a makkomat majd az ajkai közé véve lágyan kényeztetni kezdett.

Igazán megleptek az előbb elhangzottak. Ez a gyönyörű teremtés teljesen véletlenül tanúja volt a szeretkezésünknek, amit a feleségem is már hosszú évek óta tudott és ráadás tisztában volt vele, hogy a kis barátnőnk fejében milyen gondolatok kergetik egymást miközben kedélyesen társalgunk. Ez igazán jó, így már értettem, hogy régebben miért mosolyogtak olyan jókat rajtam
Edina ezalatt egyre jobban belemelegedve bámulatos ügyességgel kényeztetett tovább az érzéki ajakaival. Ez végül is a hallottak alapján nem volt csoda, hiszen ezek szerint igen "jó tanítómestere" volt. Megpróbáltam úgy helyezkedni, hogy én is hozzáférjek a kis punijához, de ő felemelte a tekintetét és kérőn megjegyezte:
- Hadd dédelgessem még egy kicsit, elég régóta várok erre.
Ismét az ajkai közé vette a farkamat és most már a torkára is le-lecsúsztatta. A farkam szinte lüktetett olyan ügyesen űzte játékát, majd amikor megérezte, hogy nem sok van hátra abbahagyta.

- Azért annyira nem sietünk, szeretnélek a punimban is érezni. - szólalt meg a levegőt egyre szaporábban véve.
Odalépett az ülőgarnitúrához és lassan hátradőlt, közben a szép hosszú ívű combjait kéjesen széttárta. Azonnal odahajoltam és ő újra élvezettel fogadta csillogó puncijába a nyelvemet. Mámorosan ittam a bőségesen áradó asszonyi nedveket. Majd megkért, hogy egy kicsit had kényeztethessen újra ő is. Hátra döntött az ágyon fordított testhelyzetben fölém helyezkedett és a csodás ölét azonnal az arcomra préselve ismét a farkammal kezdett játszani.

- Ó ezt rettenetesen imádom - mondta amikor meglátta a farkam hegyén előbukkanó előnedv cseppeket - nagyon finom íze van.- folytatta.
Szép lassan a nyelvével körbekenegette a makkomon az újra és újra kibuggyanó cseppeket majd szép lassan az ajkai közé vette. Miután ismét kitombolta magát megfordult és a pompás combjaival átfogva a testemet az ölébe fogadott. A farkamat ő illesztette a teljesen izzó kis katlanjához és én örömmel hatoltam bele. Szép lassan lovagolni kezdett rajtam. Először egyenes testtartásban engedve így, hogy csodálhassan a lenyűgözően szép testét, majd előrehajolva összeölelkezve folytattuk tovább. Majd ő került alulra és a lábaival azonnal átfogta a derekamat teljesen magára szorítva így a testemet.

Később felültünk úgy, hogy végig benne voltam. Szédítő érzés volt a karomba tartani ezt a törékeny teremtést pláne úgy, hogy végig az izzó puncijával ráfonódva a farkamra csúszkált le-fel rajtam. Légzése egyszercsak felgyorsult egyre gyorsabb ütemre váltott és a karomban a gyönyör kapujába ért. Végig magamhoz szorítva tartottam, miközben a gyönyör hullámi újra és újra átfutottak a testén. Fantasztikus érzés volt a karomba tartani, érezni a meleg lehelletét a nyakamon. Miután a teste megnyugodott lecsúszott a farkamról és ismét az ajkaival kezdett kényeztetni.
- Nagyon finom íze van így a farkadnak, hogy érzem a saját nedvemet is rajta- mondta egy kis szünetet tartva.
- Ugye szoktál a kis punciddal is játszani? - kérdeztem az előbbi kijelentésére célozva.
- Hát elég sokat vagyok egyedül, és az alkalmi masztik során teljesen rászoktam.
- Más nőét még nem ízlelted ugye?- kérdeztem gyorsan vissza.

- Nem még soha, de azt hiszem egyszer szívesen kipróbálnám. Egyébként magányomban nagyon sok filmet nézek, köztük néha erotikusakat is. Azokban is egyre több ilyen jelenetet látni. Nemrégiben láttam egy filmet ahol női szemmel nézve is, két igazán szép nő szeretkezett. Teljesen a hatása alá kerültem a látottaknak és ha akkor ott van velem a legjobb barátnőm, habozás nélkül teljesítem volna minden kívánságát. Bevallom az átélt élmények hatására alaposan belekóstoltam az ujjaimon keresztül a saját nedvembe - tette még hozzá láthatóan egy kicsit szégyenkezve.

Majd ismét az ajkai közé véve a farkamat lendületesen tovább kényeztetett. A kis ügyködésének valamint a felemlegetett témának is köszönhetően a farkam egyre jobban megduzzadt. Ő is észrevette ezt, de a fejével intett, hogy minden rendben. Ez teljesen kikészített, ugyanis az a tudat, hogy a szájába élvezhetek csak tovább fokozta a hatást. Elemi erővel tört elő belőlem a férfinedv. Szédületes ügyességgel nyelte az újra és újra előtörő spermaáradatot, majd gyorsan a formás mellei közé fogta a farkam és a következő adag már ott landolt. Soha nem felejtem el azt a kéjtől sugárzó gyönyörű arcot, ahogy élvezettel nézte amint kipumbálódnak az utolsó cseppek is.

Azóta is jó barátságban vagyunk, de sohasem tettünk még csak kísérletet sem arra, hogy megismételjük. Így utólag úgy érzem mindkettőnk részéről egy régi eltitkolt szerelem teljesedett ki azon a bizonyos napon.
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

LordPenge ·
Tsá!
Elég érdekes sztori,de ha igaz,akkor nagyon cool...:D

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: