Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Édes hármas

Amikor Zsuzsával megismerkedtem, előkerült egy nagy fényképalbum, melyben – az addigi életének fontosabb pillanatait megörökítő képek mellett – felfedeztem egy lány rendkívül vonzó és erotikus felvételét. Mint kiderült, a fotó egyik régebbi barátnőjéről, Kingáról készült. A lány a tengerparton meztelenül feküdt, lábait széttárta a messzeség felé, mellbimbói a szexuális vágytól finoman dudorodtak kifelé. Szépen borotvált pinája, szinte dugásra kész állapotban várta a combjai között lemenő napkorongot, amely érzéki narancssárga golyóként próbált a lába közé befurakodni. Ahogy a homokban feküdt, érezni lehetett vágyát aziránt, hogy egy vastag fallosz váratlanul kiemelkedjen a vízből és az tövig elmerüljön benne.

A felvételt a partról készítette barátnőm, amikor egyszer Görögországban nyaraltak. Ezt a képet sokszor felidéztem magamban, néha akkor is, amikor Zsuzsával szeretkeztem, őszintén elmondtam neki, hogy Kingának bármikor be tudnék akasztani. Miután Zsuzsa belevaló csajszi volt, és becsülte őszinteségemet, megígérte, hogy összehoz egy édes hármast. Amikor Kinga megérkezett, jelképesen egy görög étterembe mentünk vacsorázni. Ouzót, majd finom vörösbort ittunk. Természetesen felemlegettük a róla készült képet és még ott az étteremben megbeszéltük, hogy éjjel valóra váltjuk az édes hármast. Kinga harminc körüli, fantasztikus nő volt. Fehér áttetsző pólót és szoknyát viselt, amely alatt jól látszott vágyaim netovábbját jelentő pinája, melyet csak egy kis pici bugyi takart el. Hatalmas melleit és hosszú combjait csodáltam. Bronzbőrén a kis szőke szőrpihék szinte erotikus étlapként kínálták magukat, mosolya minden képzeletet felülmúlt és éreztem, ezt a nőt nem lehet kihagyni.

Amint hazaértünk kedvcsinálónak elővettünk egy üveg italt, meg néhány pornólapot. Az egyik képen hatalmas termetű fekete fickót lehetett látni, akinek a farka messze verte a huszonöt centit, egy másik képen, széttárt lábú szőke csajsziban majdnem tövig benne volt a fúrója. A lány láthatóan borzasztóan élvezte a nagy szerszámot. Kinga elmondta, régebben volt egy pasija, akinek 27 centiméteres fallosza volt. A faszi egész éjjel döngette, s azóta nem szereti a nagyméretű fickókat, mert a pasi akkor annyira telibe találta pináját, hogy két napig alig tudott lábra állni. Ezek után nem hagyhatta ki a költői kérdést, vajon az én dákóm mekkora lehet. Megnyugtattam, húsz centi alatt van, de akkor már Zsuzsa már kigombolta farmerem, kezébe vette faszomat és egy pillanat alatt csontkeményre növesztette. Majd megkérdezte Kingától, ha pontosan eltalálja farkam mértét, neki dughatom be először. Ám Kinga tévedett két centit, de ahogy meglátta vastag műszerem, egyszerűen nem bírt magával. Teljesen lehúzta farmernadrágom, levetette pólóját, melleit az arcomhoz tette és nagy élvezettel kezelésbe vette farkam.

Gyorsan megszabadítottam szoknyájától, levetettem bugyiját és belenyúltam falnivaló pinájába. Zsuzsa – mivel látta egymás iránti hatalmas erotikus vonzódásunkat – mégis megengedte, hogy neki dugjam be először. Kinga érzéki mozdulatokkal ült rá faszomra, mellei közé befúrtam arcomat és szorosan átöleltem. Kinga finoman vonaglott rajtam, Zsuzsa gyengéden simogatta golyóimat, mire rövidesen úgy eldurrantam, mint a nagyágyú. Aztán kimentünk a fürdőszobába. Azt hiszem a legtöbb férfi ilyen édes hármast képzel el álmában, hogy hogyan lehet két nagyon jó nővel együtt zuhanyozni. A franciaágyon Kinga teljesen átadta magát az élvezetnek, nem érdekelte semmi más, csak az erotika. Zsuzsa melleit, én combjait vettem kezelés alá, Kinga csípőjét ritmikusan föl-alá emelgette, kezével simogatta pináját, mi meg gyönyörű testét csodáltuk, ahogy elképesztő őszinteséggel vonaglott az élvezettől. Lábai közé furakodtam és nyelvemet egyre mélyebben dugtam be hivalkodó szeméremajkai közé. Addig nyaltam, amíg el nem élvezett. Zsuzsa következett; csodaszép testét mindenhol finoman csókolgattuk, majd Kinga megfogta farkamat és barátnőm kitágult pinájába irányította, miközben hol őt, hol engem kényeztetett.

Egy darabig nézte, hogy hogyan kefélünk, majd átölelt és váratlanul megcsókolta a szám. Zsuzsa rászólt, erről nem volt szó, csak szexeljünk tovább, az érzelmeket hagyjuk ki a játékból. Kinga ismét ott simogatott minket, ahol ért, így nem csoda, hogy hamar beledurrantottam Zsuzsába. Kimentünk zuhanyozni. Zsuzsa elmondta, ő nem féltékeny típus, ezért is hívta meg barátnőjét, felőle kinyalhatom, megdughatom vagy bármit csinálhatok Kingával, és azt kérte, többet ne csókolózzak Kingával, mert a csók nagyon rosszul esik neki. Mire visszaértünk, Kinga már egy hatalmas hajlékony műfarokkal játszadozott. Kérte Zsuzsát feküdjön rá, engem pedig arra, hogy mindkettőjükbe dugjam be a hosszú műfaszt, melyet egyre gyorsabban húzogattam hüvelyükben. Kinga a faszomat verte, Zsuzsa golyóimat simogatta, így nem csoda, hogy ismét elélveztem. A két nő magára maradt a műdoronggal és hamar rájöttem, hogy ezt tudatosan csinálták. Kinga került felül és átvette a misszionárius póz férfi szerepét. A műfaszt olyan elánnal mozgatta Zsuzsában, mint egy pinára kiéhezett vadorzó. Nagyokat nyögve egyszerre élveztek el. Arra már megint bedagadtam, kihúztam belőlük a játékszert, majd Kingába – egy nagy lökettel – szinte csontig nyomultam be. Éreztem vaginájának izmait, ahogyan ritmikusan össze-össze húzza, szorítja dákómat, miközben riszálta seggét. Zsuzsa pedig olyan érzékien simogatott, hogy Kingába ismét őrült erővel lövelltem bele. Mit ne mondjak, csodálatos éjszaka volt; a két lányt felváltva hosszasan basztam meg és ha éppen kitikkadtam, kéznél volt a műdákó.

Reggel arra ébredtem, hogy Kinga fekszik mellettem, szorosan átölelt, majd kezét lassan lecsúsztatta vállamról combjaimra, tökeimet birizgálta, aztán megfogta farkam, felállította, miközben azt suttogta, hogy Zsuzsa elment bevásárolni, mi pedig használjuk ki ezt a nagyszerű alkalmat, hogy kettesben vagyunk és dugjuk egy nagyot. Azzal Kinga ráhajolt mellkasomra, nyelvével csiklandozott, majd hosszasan megcsókolt és meredező dákómra finoman ráült. Akkor tudatosult bennem, hogy Kinga behúzott a csőbe, megcsaltam Zsuzsát, de egyszerűen nem bírtam magammal. Gyönyörű testét néztem, ahogyan elégedetten felült rajtam. Combjait simogattam, melleit apró csókokkal halmoztam el, vénuszdombját csodáltam, ahogy magába nyelte izmos dákóm. Megfordultunk, fölé kerültem és én egyre gyorsabban dolgoztam pinájában. Nem is kellett sokáig ügyködnöm, mert ondósejtjeim robbanásszerűen lövelltek Kingába. Megcsókoltam, szorosan átöleltem, miközben vaginája hosszasan, lüktetően rángatózott össze, és utórezgésként, még mindig ontottam ondóim millióit az ismeretlen mélységbe. Egy darabig átölelve feküdtünk, aztán mielőtt Zsuzsa hazaérkezett volna, kiment zuhanyozni és kávét készíteni. Arra ébredtem, hogy Zsuzsa mellém bújt. Átöleltük egymást, miközben elmondta, amikor Kinga elment egyszerűen nem tudtak felkelteni, így nem tudott tőlem elbúcsúzni, ezért a legközelebbi viszontlátásig baráti üdvözletét küldi.

Három nappal később levelet kaptam Kingától, amelyet munkahelyemre küldött. A levélben mindössze elérhetőségeit írta le, kísérőként pedig a róla készült kép, tenger felőli változatát küldte el nekem. Talán nem véletlenül...
Hasonló történetek
26063
Azonnal a számba vettem előszőr csak a makkját, és azt kezdtem el nyalogatni. Partnerem szemei már fennakadtak az élvezettől, hangosan nyögött a kéjtől. Én pedig már a golyócskáit vettem a számba, szopogattam, nyalogattam élvezettel. Ő egyre erősebben nyomta a számba ágaskodó szerszámát, melyet amilyen mélyen csak lehet bevettem a számba, és teljes erőbedobással szívtam, szoptam, már néha úgy éreztem, hogy megfulladok a hatalmas fasztól a számban...
29482
A barátom aludt, mi csendben bevonultunk a kisszobába. Ott végre levetkőztük a maradék gátlásunkat és a ruháinkat is. Elővettem a vibrátoromat. A formás kerek mellek látványára a puncim egyre jobban nedvesedett. Meztelenül lefeküdtünk az ágyra és ő csókolgatni kezdte a testem. Mindenhol. Kezdte a nyakamnál és egyre lejjebb haladt...
Hozzászólások
További hozzászólások »
violator ·
Öregem, a történet még nem is lenne rossz, de nincs férfi aki ilyen rövid idon belül ennyiszer el tudna élvezni. Én nem panaszkodhatom, bármikor végigkefélem az éjszakát, de ami sok az sok.

ciko ·
Talan itt is ujra tisztazni kellene mi is az erotika???????

Spyke ·
Ahhoz képest hogy ez nem történet hanem mese, egész jól sikerült, bár a leírás tényleg kimaradt!Sztem ötös!

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: