Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Édes élvezet - Avagy

- Ne köszönj semmit, édes. - nevetett a szeme, ahogy ezt mondta.
- Jöhet a desszert? - kérdeztem, és kacsintottam egyet.
- Desszert? Hisz még el sem kezdtük a vacsorát... És mint tudod, előétellel szokás kezdeni... Most is azzal fogunk.
Hoppá. Mit tartogat még nekem ez az éjszaka? - gondoltam. Ezt akkor tudtam meg, amikor kibontotta a sporttáskát...

Felemelt. Súlyom őt meg sem rándította, pedig 52 kg azért valami. Mint egy könnyú tollpihét, gyengéden fektetett le a selyemágynemű közé. Épp hogy letett, megcsókoltam az ajkait, és végigfuttattam a tenyerem a csupasz izmos mellkason.
- Hová mész? - kérdeztem pislogva a gyertyafényben, ahogy az asztalomhoz közelített. Izmos fenekén játszott a különleges fényjáték. Az alsó ajkamba haraptam, és megszívtam azt.
Istenem, mennyire kívántam! Most csak a hátát láttam, majd visszafordult, és forró pillantást vetett végig a testemen. Színte perzselt a tekintete. Feltüzelt. Felé nyújtottam a kezem, és hívtam magamhoz. Odasétált, és egy vörös selyemkendőt tartott kezében.

- Kérlek, hadd kössem be a szemed! - mondta.
Kicsit megemeltem a fejem, és hagytam, hogy a sötétségbe boruljon a világ előttem... Egyszer csak éreztem, hogy az ágy besüpped mellettem, és egy hideg, nedves valami csúszik a mellem közötti völgyön át, a köldökömig... Bizsergés futott át rajtam, majd a számnál éreztem azt, amit eddig a köldökömnél. A kerek, puha kis valami finoman végigfutott az ajkaimon. Résnyire nyitottam a szám, és megnyaltam azt. Cseresznye levét éreztem. Kicsit én is megharaptam, majd a gyümölcs újból végigcsúszott a mellemen, körözve a kemény mellbimbóim körül. Forró pára boritotta be a bal oldali dús mellemet, és Levente, az én szexi-tanárbácsim kínzóan leszopogatta a bimbómról az édes nedűt. Színte sikoltottam a váratlan támadástól, de csak lustán sóhajtottam. Most a köldökömet kényeztette, miközben én a haját simogattam mindkét kezemmel. Be-be hatolt a kis nyílásba, majd a cseresznye lejebb indult...
- Nem mered... - suttogtam az izgalomtól rekedt hangon.
- Dehogyisnem, kicsi lány! - mondta kiszáradt torokkal. És gyengéden szétfeszítette a combjaimat. A lédús cseresznye elindult lefele, vérvörös csíkot húzva maga után... és megállt a csiklómnál. Felnyögtem...

Finoman körözött a feszítő gombocska körül, és egyre gyorsabb lett.A combom már remegett, és pedig kéjes sóhajjal elélveztem, amikor a cserersznye magját hírtelen nekinyomta a csiklómhoz. Kéjnedvem lefolyt egészen a fenekem vágatáig.

De ez még mindig nem volt semmi. A cseresznye nyomát ajkai követték, és finom nyelve... Be-be hatolt a édes kagylómba, és szopott, nyalt... Kínzott... Amíg újra el nem értem a gyönyörök fellegvárát.
Az ajkaimhoz irányította a cseresznyét, ami az én nedveimtől lett még édesebb, és kedvesen megetetett vele. Ínycsiklandozó volt, ahogy a lédús gyümölcs az én levemmel keveredik... Finom csókot kaptam, majd ennyit súgott remegve a fülembe:
- Ez még az előétel volt, édesem...

Igaza volt. A szemem bekötve maradt, majd hideget éreztem... Mintha valamit fújt volna rám... Tejszínhab volt. Fújt belőle a melleimre, a köldökömbe, a hasamra, de még a nyakamra is... Így kezdte el lenyalni rólam. Finoman, lassan, mígnem megtísztított a finomságtól. Remegve vártam a folytatást, és újból kitárta combomat. Meg meri tenni... Sóhajtottam magamban boldogan. És megtette. Édes kagylócskámat beterítette a finomsággal, és ott is el kezdett nyalakodni... Már az ájulás határán voltam, amikor belémvágta a nyelvét. Erősen húzogatta ki-be, majd egyre többször az egekbe hajszolt...
Félájulásomból eszméltem fel, hogy az ingerlően domborodó fenekemet simogatja. Csókkal keltett, jelezve ezzel, még nincs vége...

Egy hosszú, nedves valami ért a puncimhoz. Majd hírtelen betolta a hegyét a hüvelyembe. Egyre beljebb és beljebb tuszkolta... Az élvezés határán voltam megint, amikor kirántotta...
- Kóstold meg! - kínálta gyengéden a számhoz. Megnyaltam, és beleharaptam. Egy banán volt. - Figyelj csak! - a banánt az ajkam közé helyezte, és ő is ráhajolt. Nyelve mozgott rajta, és éreztem, ahogy nyel, és a gyümölcs vékonyabb lesz. Levi és én együtt kostólgattuk a gyümölcsöt. Hallottam nyögéseit, és hogy már nem bír magával. Kezem lecsúsztattam, és a pénisze köré kulcsoltam.

Felszisszent, és maga felé fordított. Combomat a csípője köré tolta, és belémhatolt. Hatalmasat nyögtünk mindketten, és így kezdett el mozogni. Símogatta a fenekemet, a melleimet, csókolt mindenhol, ahol ért... És egyszerre élveztünk bele az éjszakába...

Mindketten lüktettünk még, amikor levettem a szememről a kendőt. A csodálatos kék szemeibe néztem, melyek csillogtak felém... Végigsímítottam az arcélét, és megcsókoltam lassan, gyengéden, lustán... Újra a szemébe néztem, és láttam... Láttam az egész világot...

Hírtelen lehunyta a szemét, és kibontakozott az ölelésemből.
- Mennem kell. - mondta, és már kezdett is öltözködni.
Lehjtott fejjel figyeltem minden mozdulatát.
- Holnap is eljösz? - kérdeztem az erkélyen állva.
- Majd meglátjuk... - csak ennyit felelt, és átlendült a kovácsoltvas korláton. De mielőtt lemászott volna, magához húzott, és szenvedélyesen megcsókolt.
- Jó éjt, kicsim! - és már elment.
Kábultan meredtem az éjszakába, és elmosolyodtam...
Nem menekülhetsz előlem, Levente... Jó kedvvel mentem vissza a szobámba, és becsuktam az erkélyajtót...
Hozzászólások
További hozzászólások »
bot ·
Ez a műremek azért is ajánlott, mert tele van vitaminokkal. Egy mondat különösen megragadott, mely szerint mindketten lüktettetek! Erről pedig valahogy a Bolygó Neve Halál jutott eszembe.

Darken26 ·
Jó volt, nekem tetszet, így tovább.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: