Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Édes diákévek 2.

…A gyertyafényes szobában elkalandozott gondolataimban az ajtó nyílása zavart meg. Zoltán pontosan érkezett. Rengeteg olyan tulajdonsága volt, amiért lehetett őt szeretni- az udvariasságtól kezdve, a tiszteleten keresztül a remek humorérzékig bezárólag -, de az egyik fő erénye a pontosság volt. Ha megígéri, hogy ötkor jön értem, és elvisz valahová, akkor nekem úgy kell a készülődésemet intézni, hogy a megbeszélt időre kész legyek, mert pontban ötkor megjelenik, és már indulunk is. Nem szereti, ha megvárakoztatják. Ezt valahol jogosnak tartom, hiszen ő csupán azt várja el mástól, amit ő is nyújtani képes másnak. Egyszer megbeszéltünk egy esti randit. Én pár perccel korábban értem a találkahelyre, és látom, hogy rohan felém, majd mikor közelebb ért kiabálja, hogy ”fuss!”. Én meg, mint a meszes rohanok vele tovább. Néhány utcasarok után visszanéz az elhagyott utcára és lassít, majd megáll. Türelmesen és lélegzetvisszafolytva vár néhány pillanatot, majd rám néz, elmosolyodik, és csak ennyit mond ”szia”, aztán megcsókol, végül elindul sétálva, várva arra, hogy kövessem. Ekkor veszem észre, hogy a nadrágja a lábszárán elszakadt. Kicsit bambultam, ezért gyorsan elmagyarázta, hogy mi történt. Kiderült, hogy késésben volt, ezért úgy gondolta, nyer öt percet, ha átvág egy kerten. Pechére volt a kertben rózsabokor is meg kutya is. A rózsabokor a nadrágját szaggatta meg, habár a kutya is arra pályázott, de ő csak megfuttatta.

Most nem volt rajta szakadt naci - jószerével semmi nem volt rajta csak egy fürdőköpeny -, de veszettül lihegett és abban a pillanatban, ahogy belépett, a fülét az ajtóra tapasztotta, és óvatosan ráfordította a kulcsot.
- Mi történt? – kérdeztem tőle reflexszerűen alig hallható hangon.
- Pszt!- fordult felém, majd megint hallgatózott. Óráknak tűnő néma pillanatok teltek el, de semmi sem történt. Aztán odajött az ágyhoz, ahol könyökölve feküdtem és leguggolt elém.
- A Pöröly azt hiszem meglátott, amikor kisurrantam az ajtón. – kezdte halkan. Pöröly volt az egyik legkiszámíthatatlan nevelő. – A WC-ben dekkoltam.
- Nem ment utánad? – tettem fel a bárgyú kérdést.
- Nem. Pár perc után kilestem az ajtón és látom, hogy a Pista bácsival beszélget a lépcsőnél. Nem tudtam eldönteni, hogy azért áll ott, mert várja, hogy kijöjjek a rötyiből, vagy valóban csak beszélgetnek. Aztán elindultak lefelé és a második… - elhallgatott, fülelt, mert, azt hitte, hogy hallott valamit, de semmi sem volt, így aztán folytatta - …szóval hallottam, hogy a második emeleten a lépcső melletti fotelbe telepednek le. Arra gondoltam: ”No ennek fuccs!”. A lépcsőt elfelejthetem. Bementem a harmincnégyes szobába és kikéredzkedtem az ablakon. A srácok már félálomban voltak, de azért még azt megtették, hogy becsukták mögöttem az ablakot. – Ahogy mesélt, széles mozdulatokat tett a karjával, követve céljának eléréséhez szükséges kalandos utat. A mozdulatok hatására ide-oda libbenő köntös szárai között véletlenül beláttam párom lábai közé és megpillantottam a himbálózó férfitagot. Így, önmagában is szép volt és izgalmas. – Kinn álltam a párkányon és gyűjtöttem az erőt, hogy lejuthassak az elsőre – folytatta -. Aztán vettem egy nagy levegőt, megmarkoltam a villámhárítót és másztam. Csak két emelet, de akkor még nem tudtam, hogy az elsőn be fognak-e engedni a lányok. Amikor odaértem bekopogtam a sötét ablakon, majd kisvártatva kinyitották. Elnézést kérve kisiettem a szobából, de nagyon viháncoltak mikor kiértem.
- Hát ne csodálkozz rajta! – feleltem.
- Miért?
- Csini a köntösöd, viszont a fütykösöd simán látható. Főleg ha az ablakot választod fő közlekedési útvonalnak és kiéhezett lányok feje felett lépkedsz át. - Gyorsan összerántotta a köntös szárait, mintha ezzel a lányok érdeklődését semmissé tudná tenni.
- Előttem nem kell szégyenlősnek lenned – és, ahogy ezt kimondtam, szétnyitottam a köntöst, majd benyúltam a lábai közé és megsimogattam a formás ”eszközt”. Aztán kihúztam a kezem, de a simogatás nem maradt hatás nélkül. Finoman, lassan lüktetve vastagodni és emelkedni kezdett.
- Nem vagyok szégyenlős – válaszolta -, főleg előtted nem. A lányoknak pedig szereztem egy jó éjszakát. Egyébként csak egy lány felett másztam át. Ha pedig belátott a ”szoknyám” alá úgy legalább lesz miről képzelődnie és lehet, hogy fel tudja használni a látottakat.

Barátom kis intermezzójától eltekintve, nekem csak egy dolgon járt az eszem. Nem voltam most olyan hangulatban, hogy tovább hallgassam küzdelmeit az elemek ellen. Ezért a lehető legerotikusabb hangon és vágytól remegő szempillák övezte tekintettel megkérdeztem tőle:
- Remélem nem felejtetted el, hogy miért jöttél? – Eközben, ahogy a bal oldalamon feküdtem, az eddig nyújtott jobb lábamat felhúztam nagyon lassan, egészen addig, hogy a térdem éppen nem ért hozzá a cicim hegyéhez. A mozdulat közben megpróbáltam a popsimat a lehető legjobban kitolni, hogy ezzel is jelezzem szerelmemnek, hogy az ágyékom mindennél jobban várja és vágyja becéző érintéseit, szavait. Azt hiszem maradéktalanul elértem a kívánt hatást. Az eddig félkemény, lanyhán lógó férfibüszkeség hirtelen megmerevedett és lassan lüktetve bólogatott felém.
- Hoztam egy kis lélekmelegítőt – mondta suttogva, és előhúzott egy piciny üveget, amiben két decinyi jóféle konyak volt. Odaadta és én belekortyoltam, majd ő is húzott belőle egyet. Mindeközben Zoltánom tekintete combomon és popómon vándorolt, láttam a szemében a jól ismert szikrákat, amelyek akkor jelentek meg, ha rettentően kívánja a testemet. Még egy lapáttal tettem rá. Tenyeremet a térdemre tettem, aztán végigsimítottam a combom külső részét olyan lassan, ahogy csak tudtam. Közben végig a szemébe néztem a megszokott csábító arckifejezéssel, amivel azt akartam kifejezni, alig várom, hogy a kezem érintését átvegye az ő keze érintése. Tenyeremmel popóm húsos részén köröztem, majd középső ujjammal popsim vágatát takaró tangám – akkor úgy hívták, ”randi bugyi” – vonalát követve megérintettem szemérmemet, a piciny ruhadarabon keresztül megérintettem a csiklómat, és egy picit megnyomtam. Éreztem, hogy a bugyim már át volt nedvesedve. Apró, halk sóhaj hagyta el ajkamat. Aztán ujjamat elhúztam, és tenyeremmel tovább simogattam csípőm hátsó részét, majd az oldalamon haladtam felfelé. Zoli tekintete hol a kezemre, hol a szemembe nézett, ide-oda ugrálva. Végül elértem a mellemet. A tenyeremet rászorítottam körkörösen masszíroztam, aztán a markomba fogtam és lágyan összeszorítva haladtam a csúcsa felé. A mellbimbómat a mutató- és a középsőujjam közé csípve kihúztam, addig, amíg ki nem szabadult az érzéki szorításból. Ezután a hüvelyk- és mutatóujjam hegyével a bimbót morzsolgattam és húzogattam, ami hihetetlen buja érzést keltett testemben.
- Innen átveszem. – mondta Zoli, miközben szemében láttam a csillogást, amit a vágy fokozódó érzése keltett.

Szótlanul tűrtem, hogy kezébe vegye cicimet, és ott folytassa, ahol én abba hagytam. Aztán a szájába vette a bimbómat. Nyelvével pöckölgette, miközben gyengéden szívta. Éreztem, testemben elindult egy semmihez sem hasonlítható érzés, ami akkor jelentkezik, amikor Zoli testemhez ér. Amíg szájával az egyik legérzékenyebb ponton becézgetett, addig kezével elindult az oldalamon, bejárta a hátamat, végigsimította a gerincem vonalát, aztán bugyim széléhez érve ujjaival követte annak vonalát a csípőmig. Kezének útja tovább vezetett pocakomig, ahol hirtelen irányt váltva egy kicsit lejjebb is simogatni kezdett, de mielőtt elérte volna nőiességem jellegzetes szervét, visszaindult a felfedezőúton és a tanga alsó szárán haladva megérkezett popsim izmos domborulatához. Cicim bimbóját egyre erősebben szívta. Közben felső testemmel hanyatt fordultam, hogy mindkét mellemet odanyújtsam a szája elé, és így a kezem is kiszabadult alólam, viszont csípőmmel még mindig az oldalamon feküdtem. Szájával átvándorolt a másik mellemre és szabad kezével összeszorította annyira, hogy szájával szinte az egészet bekaphatta, majd lassan kieresztve a szívásból ennek is a csúcsát kezdte dörzsölni nyelve hegyével. Aztán egyikről a másikra vándorolt szájával, majd vissza. Minden porcikám bizsergett, de legfőképpen combjaim belső élének találkozási pontja. Párom ezt megérezhette, mert ujjaival a popsim vágatában megbúvó apró ruhadarabot követve elérte ezt a pontot. Halkan felsóhajtottam és kéjesen nyögtem egy picit. A nedves bugyin keresztül lágyan dörzsölte teljes hosszában a puncimat. Szeméremajkaim megteltek vérrel, éreztem lüktetésüket. Aztán erősebben kezdett dörzsölni, úgy, hogy bugyim bebújt a duzzadt ajkak közé és Zoli ujjainak minden mozdulatára simogatta csiklómat. Fejemet kissé oldalra fordítottam, hogy jól lássam páromat, majd a felé eső kezemmel széthajtottam a köntösét, így szemem elé került mereven lüktető férfiassága. Kinyújtottam felé a kezem és átkulcsoltam rajta az ujjaimat és finoman megszorítottam, nehogy kicsússzon közülük. Lehúztam a bőrt a makkról egészen a tövéig, majd lassan ellenkező irányba vettem az irányt, és visszahúztam rá a bőrt, és ujjaimmal összecsíptem a hegyén azt. Meghúztam előre egy kicsit a fitymát, majd ismét kezdtem elölről az egész műveletet. Aztán elkezdtem verni. Már nem húztam vissza a bőrét a makkra, hanem a mutató- és a hüvelykujjam által létrehozott körrel nekiütődtem a peremének, majd ismét visszahúztam a bőrt a tövéig. Egyre gyorsabban járt a kezem és láttam Zoli szemében az elégedettség mámoros csillogását, miközben heréi le-föl ugráltak kezem jótékony mozgása miatt. Zacskója feszes volt, élesen kirajzolódott rajta a két érzékeny tojásded golyó, és gyorsan felugrottak, amikor váratlanul megrándult a hímvessző. Miközben az eleven férfiasságot kényeztettem, Zoli egyre jobban fellelkesedve becézgette testem egyik legtöbb idegvégződését rejtő részét, annak reményében, hogy a simogatás ostroma alatt megtörik az ellenállás, és a kezemben lévő végtagjával beveheti a hőn áhított szent bástyát. Pedig, ha tudta volna, hogy nincs semmi védelmi tartalék, és könnyűszerrel meghódíthatná forró kutamat.

A játék folytatódott. Az apró fehérnemű vékonyka szárát felcsúsztatta a combomra és a fenekem félgömbjére. Időközben hanyatt feküdtem, lábaimat széttártam, hogy szerelmem jobban hozzám férhessen. Ennek érdekében egyik talpamat a falipolcnak támasztottam, így kitárulkozva egyértelművé tettem, mit szeretnék. Ő azonnal vette a lapot, és cicim hegyét szájával elhagyva gyorsan végigszánkázott nyelvével a mellkasomon és hasamon keresztül, itt egy picit megállt a köldökömnél néhány csókot nyomott rá, majd folytatta útját, egészen a célig, a forrongó ölemig. Mikor oda ért, mintha hallottam volna valamiféle mennyei harangocskákat, amik halkan csilingelve a fülemben felkorbácsolták a véremet, amely aztán egyre gyorsabban és gyorsabban száguldozott végig testem minden porcikáján. Lassan, nyelvével körözve kezdett nyalni, aztán előre-hátra, olykor a hüvelyemnél elidőzve bedugta, megforgatta benne, majd kihúzta, és újra visszadugta. Minden alkalommal valamelyik oldalát erősen dörzsölve haladt, akár befelé, akár kifelé. Az eddig kárba veszett szerelmi nedveimet szürcsölgette, aztán csiklómra tapasztotta száját, és úgy szopogatta, hogy közben nyelvével körözött rajta, a szívások és eresztések ütemében ki-be nyújtogatva, hogy ezzel is az őrületbe kergessen. Éreztem, hogy hüvelyemből folyik a nyállal keveredett nedvességem, lassan csordogálva eléri popsim bejáratát, végül teljesen átnedvesíti a lepedőt. Amíg Zoli a lábam között tüsténkedett, addig én sem tétlenkedtem. Ütemesen járt le-fel a kezem a fejedelmi ostoron, egyre erősebben szorítva, annak megfelelően, hogy rám mennyire törnek a kéj hullámai. Aztán abbahagytam a mozgást, és erősen megfogva magamhoz húztam, mire Zoli feltelepedett az ágyra. Térdeit a fejem mellé rakta, így szemtől szembe kerülhettem az áhított dákóval, amit azon nyomban számba vettem. Lábaimat a hóna alá fogta és nyomta lefelé-kifelé, hogy minél jobban szája elé tárulkozhassak. Azt hiszem, ennél jobban nem lehet odaadónak lenni, hiszen az orális szex e klasszikus, hatvankilences formájában mindkét fél maximálisan kiszolgáltatja nemiségét a másiknak. Bizalom nélkül és gátlásokkal küszködve azt gondolom, hogy ezt a pózt nem lehet tökéletesen élvezni. Mi élveztük. A nyelvemet körbe járattam a makk hegyén, miközben számmal kört formálva utánoztam hüvelyem, és szívtam a farok számba eső részét. Ami kimaradt, azt kezemmel húzogattam. Amikor a tövéig értem, a makk megdagadt, pereme teljesen kitöltötte számat, és erősen szopni kezdtem ilyenkor. Halk nyöszörgés jelezte, hogy igen kellemes elfoglaltságot találtam szerelmem lábai között. A fenekét megmarkolva mindkét kezemmel, nyögdécselések közepette, szinte ráhúztam magam az ágaskodó szerszámra. Ő az ágyékomat széthúzva, hol a puncimat, hol a popsimat nyalta. Nyögéseinek forró lehelete is izgatta csiklómat, de ezt még tetézte azzal, hogy amikor odaért erősen körbe nyalta, rátapasztotta a száját, miközben orrával a hüvelyem bejáratát izgatta. Aztán hirtelen hátra rohant a nyelve és a popsim bejáratát cirógatta, majd az egyik ujját bele nyomta lassan, illetve a másikat a hüvelyembe mélyesztette, aztán el kezdett ujjazni, mialatt nyelve szaporán járt a csiklómon. Én a heréit simogattam és a mögöttük, a combjai találkozásánál lévő kemény húsos részt – olyan mintha a farka folytatása lenne – nyomogattam. Minden nyomásnál belevastagodott a számba a szerszáma és csípőjével lökött egy nagyot, hogy majdnem leszaladt a torkomon. Aztán a kezemet kinyújtva megfogtam a fejét és rászorítva a puncimra, csípőmet előre-hátra mozgatva dörzsöltem szájához csiklómat. Mennyei érzés kerített hatalmába. Elindult a testemet elöntő orgazmus, kezdett borsózni a bőröm, egy erőteljes összerándulás a hüvelyemben jelezte, hogy itt a vége, de a tudatom még nem akarta. Hirtelen belemarkoltam a hajába és szegénykém fejét hátrarántva elhúztam magamtól, azonban ujjai még mindig kitartóan döfködtek.
- Húzd ki! – mondtam teli szájjal. Nem halhatta, mert tovább serénykedtek az ujjak. Számból kihúztam a farkát, és kezemmel folytattam azt, amit az imént a számmal tettem Másik kezemmel kirántottam magamból Zolim ujjait.
- Hagyd abba! – sikkantottam fel elhaló, lihegő hangon, de már-már majdnem késő volt.

Hátamat homorúan megfeszítettem, a már jól ismert orgazmus kezdődött puncimban, a szeméremajkak megdagadtak, hüvelyemből folyni kezdett az éltető nedű, irányíthatatlanul remegtek izmai, de néhány kisebb rándulás után elhaltak a kezdődő összehúzódások. El is élveztem, meg nem is. Talán a legjobb hasonlat az lenne erre, mint annak a hegymászónak az esete, aki a csúcs közelében jár, a feje már felért, látja azt a pontot, ahová elindult, de amint a lábát is meg akarja vetni a tetőponton, visszaesik néhány métert, és bizonyos szempontból elölről kezdhet mindent. Hát velem is ez történt. Láttam, éreztem a csúcsot, de nem értem el teljesen, visszaestem egy picit, így időt nyertem magamnak és partneremnek is. Most arra összpontosítottam, hogy Zoltánomat is ilyen helyzetbe hozzam. Bekaptam olyan mélyre a farkát, amennyire csak tudtam, kezemmel vertem és masszíroztam a heréit, a popóját, combját. Hevesen lökdöste a számba ágaskodó férfiasságát, határozott mozdulatokkal közeledett a csúcs felé. Láttam rajta, még néhány lökés és menthetetlenül a számba lövell. Megvártam azt a pillanatot, amikor merev tagja megduzzad. Akkor kihúztam a számból és elengedtem a kezemmel. Még néhány pillanatig mozgott a csípője, de aztán leállt. Megfordult, megcsókolt hevesen. Szemébe néztem, ismertem ezt a tekintetet, ami azt jelenti: most, rögtön, azonnal meg akarlak kefélni.
- Várjunk még egy kicsit – kérleltem lihegve miközben felálltam. – Még nem akarok elélvezni, szeretném még élvezni, hogy együtt lehetünk.
- Igazad van! – válaszolta most már lágyabb tekintettel az ágyon térdelve – Nagyon jó veled. Istenien csinálod szájjal is.
- Te sem vagy rossz a műfajban. Majdnem elélveztem.
- Tudom. Azt akartam, hogy elélvezz a számtól. – incselkedett velem és simogatta a mellemet.
- Te piszok! – néztem rá összevont szemöldökkel – Én meg simán abbahagytam, hogy nehogy te is elélvezz.
- Pedig én is közel voltam.
- Szerettél volna a számba élvezni? – kérdeztem, mintha nem tudtam volna a választ. Megsimogattam a hasát, szándékosan kerülve, hogy péniszét megérintsem, ennek ellenére a kézfejem hozzáért az ágaskodó szerszámhoz.
- Tudod, hogy igen. – lenézett a simogató kezemre – Nem akarod még egy kicsit szájjal kényeztetni?
- Nem – mondtam tettetett keménységgel. Hátra léptem és a köntös zsebéből előhalásztam a maradék itókát és mellé lépve, oda adtam neki. – Felezzük el!
- Váljék vérré! – Megitta a felét, és a többit átnyújtotta nekem.

Miközben az üveget emeltem a számhoz megfogta a lábam közét és simogatott, míg én ittam. Leemeltem az üveget a számról, de maradt még egy kortynyi, megfogtam a kezét, és eltoltam magamtól. Letérdeltem az ágy elé, megfogtam a felfelé törekvő dárdát. Számba vettem a megmaradt konyakot, majd bekaptam a farkát. A konyakkal és a párom péniszével teli szám cuppogott, ahogy szoptam. A dárdán lefolyt a nyállal vegyült konyak, egészen a herékig, aztán csöpögött az ágyra. Lenyeltem a számban lévő kortyot, aztán a heréket tisztogattam meg a nyelvemmel, majd felfelé haladva lenyaltam az egész törzset. A makkhoz érve többször lassan körbenyaltam, a hegyét pöckölgettem a nyelvemmel, aztán mélyen bekaptam, és szívni kezdtem. Lassan, nagyon lassan haladtam felfelé. A hegyénél az összeszorított fogamhoz szívtam a makkot, és lassan köröztem rajta, majd végül nagyot cuppantva elengedtem. Zoli szemébe néztem, és csak annyit mondtam:
- Tessék kapaszkodni, kezdődik a menet. - Kezemmel megfogtam, és lassan húzogatni kezdtem. Közben a szemébe néztem és figyeltem a hatást. Eleinte állta a pillantásomat, de amikor a sebességet fokoztam, becsukta a szemeit és elkezdett mélyen hörögni. Gyorsan húzogattam már a farkát, az meg csak cuppogott a rajtamaradt konyakos nyáltól. Erősen szorítottam.
- Most kiverem! – sziszegtem a megerőltető munkától. Hihetetlen sebességgel vertem a farkat. Annak pedig megduzzadt a makkja, heréi úgy ugráltak, mintha ki szeretnének törni helyükről. Pedig egészen más szeretett volna előtörni. Tudtam, még néhány rántás és szembeköp ez az óriáskígyó. Lassítottam és gyorsan abbahagytam a mozgást, majd elengedtem, és még hátra is léptem, hogy jól szemügyre vegyem felizgult barátomat. Még mindig ott térdelt, remegő, rángatózó farokkal, ami csak úgy ugrált a lábai között. Én simogatni kezdtem magam, mert már a puncim is kívánta, hogy kényeztessék, kívánta azt a dagadozó, kemény húsdarabot, amit Zoli, nagy és mély sóhajok között szorít, hogy megakadályozza élvezetét. Nagy önfegyelemre volt szükségem, hogy rá ne ugorjak azonnal. Kinyitotta a szemét és látta, amint kis terpeszben állva ujjazom magam. Ekkor kis sperma cseppek jelentek meg a farka hegyén. Nem lövellte őket, hanem csak előbújtak kacéran és fürgén végigfolytak az egész törzsön. Hogy semmi se menjen kárba, gyorsan odaugrottam és lenyalogattam a lefolyó spermát, és nagy cuppogással kiszívtam a még bent lévő néhány cseppecskét.

Ezután már nem állt olyan délcegen, merev volt még, de most merőleges volt a testre, pontosan előre mutatott. Kicsit kókadozott, de ez nem volt hátrány a folytatáshoz.
- No, most tudod, milyen az, amikor valaki majdnem elélvez. – pörlekedtem vele viccelődve.
- Hát nem sok hiányzott – sóhajtott nagyot.
- Kár, hogy nincs több konyak – sopánkodtam egy kicsit.
- Nézd meg a másik zsebemben! – válaszolta. És láss csodát, volt még egy ugyanolyan kis üvegecske. Leültem az ágyra Zoli mellé, belekortyoltam az italba, majd miközben átadtam neki az üveget, nyomtam egy puszit a fütykösére. Kéjesen hanyatt feküdtem, szétraktam a lábamat, hogy pontosan a szeme elé kerüljön ölem. Oldalra pillantott és már hajolt is puncimhoz, hogy szájával ápoló gondozásba vegye.
- Ne! – szóltam rá, elhaló, ugyanakkor csábos hangon. – Nézz egy kicsit – és lassú vonaglásba kezdtem. Van néhány vad dolog, amit szeretek szex közben, de ezeket is csak akkor, ha félelmetesen fel vagyok izgulva. Többek között ezek közé tartozik az is, hogy imádom, és rettentően izgat, ha néznek maszturbálás közben – persze csak a szerelmem, Zoli nézhet –, vagy izgat az is, ha nézhetem magunkat szeretkezés közben egy tükörben. Aki még nem próbálta, az el sem tudja képzelni, milyen hatása van annak, hogy az ember „kívülről” láthatja, miként ostromolja a hímvessző, testének valamely bejáratát. (Fantasztikus! Tessék kipróbálni!) Ezen felül szeretek közönséges lenni. Minden tekintetben közönséges. Szeretek trágárul beszélni, és szeretem, ha velem is így beszélnek. Felizgat. Szeretek olyan pózokat, helyzeteket, amik az úgynevezett „normál” párok, „normál” együttléteibe nem mindig fedezhetők fel.

Vonaglottam a szeme előtt és a melleimmel játszottam. Ez így ment egy-két percig.
- Sohasem dugod be? – kérdeztem felelősségre vonóan, mintha ő lenne az oka annak, hogy még mindig nem fekszik rajtam, és közben a párnám alól elővettem az előre odakészített óvszert.
- Most? Akarod? – kérdezett vissza játékos hangon, csodálkozást színlelve, miközben kicsomagolta az óvszert és feltekerte az álló farkára.
- Szerinted? – és égnek emelve lábaimat, széttártam, amennyire csak tudtam. Nem válaszolt csak elém állt, letérdelt a fenekem mellé, majd rám hasalt, én pedig talpamat combja külső felére szorítottam. Forrón, hosszan megcsókolt. Amíg csókolt, fejemet átkarolva egyik kezével simogatta az arcomat, másik keze pedig mellkasomon talált magának játékszert. Hímtagja hosszában nekifeszült a puncimnak és párzó mozdulatokat imitálva dörzsöltük egymáshoz a két szervet. Finoman simogatta mellemet, bimbója keményen hegyesedett, miközben szédítő csókolózást folytattunk. A kezét, amelyik eddig az arcomat simogatta, lejjebb húzta a tarkóm alá, és azt simogatta. Aztán lent addig ügyeskedett, amíg bevarázsolta az időközben megint megmerevedett farkát a puncimba. A bejárathoz igazította a hegyét, egész hosszában megfeszítette és egy határozott lökéssel belémcsusszantotta, meg sem állva a tövéig. Leírhatatlan érzés volt. Egy orgazmussal felérő érzés, ami arra kényszerített, hogy a csókból kiszabadulva felsikoltsak. Egész este ez volt az egyetlen egy olyan pillanat, amikor nem érdekelt, hogy ki hallja meg, és ki nem a sikoltozásunkat. Aztán megint rátapadtam a szájára, nyelvemmel vadul köröztem az ő nyelve körül, csókot leheltem az ajkaira. A felső ajkát beszívtam a számba, szopogattam érzékien, aztán elengedtem, nyelvemmel végig követtem a szája vonalát, majd az alsó ajkat is bekaptam. Ő is ugyan ezeket a mozdulatokat tette, én ilyenkor teljesen átengedtem a számat a játékához. Felváltva szopogattuk egymás ajkát növekvő hévvel, aztán egy igazán forró csókban forrtuk össze, olyanban, ami közben az ember úgy érzi, a lehető legszorosabban kell szerelméhez szorulnia. Lábamat Zoltánom lába köré fontam, de amúgy mozdulatlanul feküdtünk egymáson, és egymásban, csípőnkkel csak ritkán mozdultunk, lassú köröket írva le. A hímvessző töve ilyenkor dörzsölte a csiklómat, miközben hüvelyemet kitöltötte. Iszonyú izgató volt. Olykor piciket lökött rajtam, majd folytattuk a körtáncot, végül ismét mozdulatlanul merevedett bennem lüktetve. Néha megrándulva szorítottam hüvelyemmel a keménységet, ami szintén rándulással válaszolt. Szinte csupán ennyi volt az összes mozgásunk hosszú perceken keresztül. Átkaroltam kedvesemet, körmömmel enyhén karmolásztam bőrét, máskor végigsimítottam a hátát egészen a popsijáig, ott aztán megmarkoltam a félgömböt, húztam magamhoz, és én is aprót mozdulva, löktem felfelé egyet a csípőmmel. Később a hajába túrtam, tarkóját simogattam, megfogtam az arcát két oldalról és úgy csókoltam. Állíthatom, hogy ebben a pillanatban a szó legszorosabb értelmében a legteljesebben Szeretkeztünk. Igen, nagybetűs szeretkezés volt. Éreztem, nem csak a testünk, de szellemünk is eggyé válik, összeforr, körbe vesz minket védőburkával. Ebben a pillanatban, a szobában egy lélek volt jelen. Nem volt „én” és nem volt „ő”. Csak és kizárólag „mi” létezett. Szinte kézzel tapintható volt a köztünk szikrázó szerelem, amit a szeretet, az odaadás, a feltételek nélküli elfogadás, és adni akarás, a bizalom keverékéből állítottunk elő magunknak. Aki volt már hasonló helyzetben, az tudja, miről beszélek, aki pedig még nem élt át ilyet, annak azt tanácsolom, hogy nézzen más partner után, mert az eddigiek nem voltak tökéletesek.

Ne tudom meddig voltunk így összefonódva, átadva magunkat szerelmünknek, csak arra eszméltem, hogy testem egyre jobban kezdi követelni, hogy Zoli mozgásba lendüljön. Csípőmet lassan, de folyamatosan előre-hátra mozgatva serkentettem a bennem tétlenkedő falloszt mozgásra. Ráérzett a vágyamra. Kihúzta, majd hirtelen visszalökte acélossá keményedett kardját, hogy heréi neki csapódtak a popsimnak. Számról leemeltem a száját és felnyögve a váratlan, de annál jobb érzést keltő lökéstől, kéj rajzolta görcsös arcvonásokkal néztem a szemébe, miközben kihúzta belőlem ismét egy picit a farkát, majd hirtelen újból visszanyomta. Ekkor határozott mozgásba kezdett, és egyre erősödő mozgással nyomkodta belém a farkát. Medencémet erősebben emelgettem, olykor hirtelen mozdulatot téve jobbra-balra, majd ismét le-föl. Puncim mindinkább vágyta a kemény bánásmódot, hüvelyem minden alkalommal, mikor kifelé tartott belőle a fallosz, szívta vissza, mintha attól tartott volna, hogy végleg elhagyja, csiklóm duzzadva várta az újabb és újabb becsapódásokat. Lábamat felhúztam, kezemmel megfogtam a térdeimet és feszítettem szét őket, hogy a lehető legjobb szögben hatoljon belém ez a csodálatos buzogány. A gyönyörtől torzult tekintettel nyöszörögve figyeltem Zoli arcát, amire szintén kirajzolódtak az öröm jelei, miközben a szeretkezésünk lassan átcsapott puszta testiségen alapuló szexbe, amire nem tudok jobb kifejezést használni, mint a már elcsépelt kefélést. Szó szerint megkefélt, erősen, durván. De most ez volt az, amire vágytam, arra, hogy állatiasan közösüljünk, a természet legegyszerűbb eszközeit használva keféljük meg egymást. Rendületlenül dugott masszívan álló farkával. És eljött a pillanat, amikor elfelejtettem, hol vagyok, mi vesz körül, csak a bennem munkálkodó hímvesszőre egyesítettem figyelmemet, és azt kívántam, hogy minél jobban belém vágódjon, és, hogy én ezért mindent megtegyek. A puncim lehető legtöbb porcikáját izgatta ez a remekbe szabott szerszám. Az eszeveszett kefélés közben végül telesen elvesztettem a fejem.
- Jaj,… istenem… óóó… – sziszegtem mélyülő hangon, összeszorított fogaim között.
- Bassz meg! – kiabáltam nyöszörögve, trágárul, orgazmusra készen, hiszen éreztem elindult testemben ez az érzés. Nem kellett kétszer sem mondani, ki-be járt bennem a fallosz, mint a dugattyú. Lábaimat Zoli vállaira tettem, hogy szabad utat engedjek puncimba, és kénye kedvére felnyársalhasson ágaskodó büszkesége. Csípőmet lökéseivel ellentétes ütemben emelgettem, hogy minél erősebben csapkodjon belém a ménkő, kezemmel húztam magam felé a fenekét, ezzel is segítve mozgását.
– bassz… bassz… meg… bassz… - ismételgettem csukott szemmel, miközben az orgazmusom elérte altestemet – még… még… kefélj… még… – nyögtem, miközben pinám újra és újra remegve rándult össze, leszopva az őt gyötrő falloszt. Csiklóm mereven kibújt rejtekéből, peckesen várva az újabb lökéseket, amiknek hatására ismétlődtek az orgazmus görcsök. A lökések nem is késtek, megadták puncimnak, azt, ami járt neki. Aztán lassan kezdett csitulni ölem viharos hullámzása, amikor Zoli még mindig, egyre magasabb frekvencián dolgozott bennem, majd egy őrületesen kemény, már-már fájdalmas lökést követően hirtelen kirántotta belőlem a hevesen lüktető farkát, kezével megszorítva, mialatt erőlködve zihálva sziszegte:
- Még neee! Nem akarom! - Aztán néhány pillanat múlva hirtelen rávetette magát a puncimra, és erőteljesen nyalni kezdte csiklómat, két ujját pedig felnyomta hüvelyembe, és elkezdett ujjazni. Ekkor az orgazmusom már szinte elmúlt, és mint általában ilyenkor, a csiklóm rendkívül érzékeny, ezért Zoli nyelve most inkább kellemetlen érzéseket gerjesztett bennem, mint kellemeseket.

Halkan nyöszörögve felemeltem a fejem és felhúzott, széttárt lábam közé nyúlva felemeltem a fejét, és jeleztem, hogy az ujjaival is lassítson.
- Mi a baj? – kérdeztem tőle.
- Még nem akartam elélvezni, és ezért rántottam ki. – válaszolta – Azt hittem, hogy te még élvezel, amikor kihúztam, így azt gondoltam, hogy szájjal és kézzel folytatom, amíg tart az orgazmusod.
-Te csacsi! – nevettem – Már majdnem befejeztem, amikor hirtelen kivetted, és csak lestem, mert nem tudtam hogy mi a baj. Hát megleptél rendesen, ilyet még nem csináltál, drágám. Eddig mindig bennem akartál élvezni. Most mi történt? Miért nem akartad folytatni?
- Persze, hogy benned akarok elélvezni. – válaszolt tömören, aztán folytatta –, csak még nem most.
- Hát mikor, jövő héten? – csattantam fel fölényeskedve, ugyanakkor vigyorogva, hogy inkább humorosan hasson, habár sejtettem mire akar kilyukadni.
- A popódat is szeretném ostromolni, ezért nem akartam még élvezni – nézett a szemembe.
- Sejthettem volna! – hunyorogtam rá, miközben lassan bólogattam.
- És óvszer nélkül – tette még hozzá.
- Óvszer nélkül! – háborodtam fel tettetően. Tulajdonképpen a popsim volt az a szex célpont – a számon kívül persze – ahová belém élvezhetett óvszer nélkül. A puncimba két alkalommal sikerült óvszer nélkül élveznie. Az elsőnél elszakadt az óvszer és nem vettük észre, csak amikor indultunk zuhanyozni, és kihúzta belőlem a farkát. Mint egy gyűrű, úgy vette körbe a felgyűrt gumi. A másik alkalom egy hat személyes házibulin történt. Nem terveztünk szexet, így nem is törődtünk vele, hogy legyen nálunk óvszer. Erre a barátnőm az apjától elcsórt pornó videót rakta be és mire a harmadik jelenethez ért a film, már csak Zoli és én voltunk a tévé előtt. Sejtettük, hogy hová tűnhettek a többiek. Persze ránk sem volt hatástalan a látottak, Zoli nadrágja majd kilyukadt, úgy ágaskodott férfiassága. Persze én is fel voltam tüzelve, de nem volt senki, akitől kérhettünk volna óvszert. De amikor Zoli már a szoknyám alatt matatott, már nekem sem hiányzott. Bezárkóztunk a fürdőszobába bugyimat letoltam a bokámra, ő csak lehúzta a sliccét, elővette a farkát és úgy nature hátulról, állva hágott meg. Kb. öt perc volt az egész. Tömény, tiszta szex, de mégis felejthetetlen. A végén folyt az ondó a lábamon egészen a térdemig, aztán gyorsan lezuhanyoztam, amennyire tudtam, kimostam a hüvelyemet is, de azért utána az anyuval megbeszéltem a további teendőket, de nem volt aztán semmi következménye a dolognak.
- Szóval a popsimat akarod, mi? – kérdeztem, és ő csak bólogatott. Eközben arcán végigsimítva ujjammal elindultam a nyakán, mellkasán, hasán keresztül a farkához.
- És hogy gondoltad? – próbáltam rávenni, hogy beszéljen róla, mert már az is izgató, ha hallhatom a vágyait. Simogattam a meredező, de már megnyugodott falloszt. Le föl húzogattam a gumival együtt a bőrt. Lágyan, hogy ne izgassam, csak formába tartsam egyrészt, másrészt pedig az óvszert akartam levenni. Amikor felfelé húztam egy kicsit erősebben szorítottam, így a gumi lassanként a kezemben maradt és ismét csupasszá vált a merev dárda. Ledobtam a földre a feleslegessé vált, kívül belül nedves gumidarabot.

Vessenek meg érte, de én szeretem az anális szexet, szeretem, ha a popsimat dugják.
- Hát, először is kinyallak, elöl, hátul, hogy jó csúszós legyen a bejáratod – kezdte a mesét, miközben szemben egymással térdeltünk az ágyon. Én a szerszámát simogattam, ő pedig a popómat, időnként be-benyúlva, hogy a behatoláshoz szükséges rugalmasságát elérje.
- Aztán, miközben előttem térdelsz, lassan benyomom a popsidba a szerszámom – folytatta – és óvatosan húzogatom ki-be.
- Eddig jól hangzik. – mondtam a fülébe suttogva.
- Aztán a továbbiakért nem vállalok felelősséget, mert ekkorra már mind a ketten el szoktuk veszteni a fejünket. Nem így van?
- Pontosan drágám! - Popóm és egész ölem ekkorra már felizgult állapotban várta Zolim kemény farkát, amit még midig a kezemben tartottam és dörzsöltem belé a lelket. Aztán gyengéd, de határozott mozdulattal megfordított a szerelmem és „térdre kényszerített”, úgy, hogy a popómat a szája elé nyomhassam. Nem sokat teketóriázott, abban a pillanatban, ahogy elé tárult popsim csillogva csalogató bejárata, rátapadt a szájával és szívni-nyalni kezdte, olykor kósza kitérőt téve „meggyötört” puncimhoz is. Nagyon finom volt az, amit csinált, és alig vártam, hogy a nyelvét – amivel amúgy ördögi ügyességgel bánt – lecserélje hegyesen meredező szerszámára. Az ujjával még néhányszor benyúlt a popsimba, hogy egy kicsit körbejáratva benne tágítsa egy picit, miközben nyelvével „olajozza”, de végül felegyenesedett és kemény dárdáját a bejárathoz és lassan nyomni kezdte befelé. Óvatos volt, és tudta, hogy addig, amíg a záróizmot el nem éri, kellemetlen perceket is okozhatna nekem. De mindenre nagyon vigyázott. Nem ez volt az első behatolása hátulról, így minden mozdulatára oda figyelt és lassan, óvatosan törekedett előre. Éreztem, hogy a makk egyre jobban feszíti popsimat. Nehéz megfogalmazni ezt az érzést, de megpróbálom. Amíg nem lazul el teljesen a popsim, addig egy kicsit kellemetlen érzés fog el, de nem olyan értelemben kellemetlen, mintha az ember azt mondaná, hogy „most hagyd abba!”, hanem inkább olyan, mintha „nyomjad drágám, de nagyon óvatos légy” érzés. Tudom, hogy ezt így nagyon nehéz elképzelni, és sokakban felmerülhet, hogy, ha kellemetlen, akkor miért csinálom, de ha az egész érzést kellene jellemeznem, akkor csak annyit tudok róla mondani, hogy fantasztikus. Aki már próbálta, az talán tudja, hogy miről beszélek, aki pedig még nem, annak nagyon nehéz megmagyarázni az anális szex örömeit. Azonban egy rossz, mondhatni durva partner egy életre elveheti az ember kedvét a próbálkozástól. Csak olyan emberrel szabad kipróbálni, akinek mindeneteket oda adnátok, és maximálisan megbíztok benne.

A kis kitérő után térjünk vissza az eseményekhez. Miután makkjával bent volt, finoman körkörös mozdulatokat tett, hogy ezzel is megkönnyítse, felkészítse popómat farkának teljes hosszának befogadására. Aztán kihúzta, hogy egy kicsit megnedvesítse a makkot a puncimon, majd ismét bedugta, de most már határozottabb mozdulattal, hiszen a friss nedvességtől sikamlósabbá vált a bejárat, könnyebben belém csusszanhatott. Aztán a makkja átlépett a záróizmomon teljes egészében, és ez az a pont, amikor már nincs megállás. Ilyenkor szokta tövig nyomni, bár még mindig nagy odafigyeléssel. Ekkorra már bennem is csak az a vágy diktál, hogy minél beljebb jusson bennem férfibüszkesége. Fenekemet egyre jobban kinyomom, olykor még a kezemmel is húzom szét a popsimat, hogy a teljes behatolást lehetővé tegyem. És végre eljutottunk erre a pontra. Bennem volt. A meztelen farok elkezdte kéjes táncát, és dugattyúként döngölte popsimat egyre erősebben, egyre merevebben ágaskodva, követelve jussát, amiért fáradságos munkával eljutott idáig. Ekkor már annyira fel voltam izgulva, hogy fájdalmat igazából nem tudott már okozni nekem, csak azzal, hogy ha most kihúzza, és soha többé nem rakja vissza belém a farkát. Kefélte a popsimat ahogy csak tudta. Éreztem a lökésein, hogy még néhány pillanat és szétrobban bennem ez a fejedelmi szerszám, amely nekem is a kéjek kéjét tartogatta. Összezártam a combjaimat és elhasaltam az ágyon a roppant lökések súlyától, élveztem, hogy a szűk bejáratot egy gigászi sárkányfarok ostromolja, amely mindjárt a mennyekbe repíti testemet. Egyik kezemmel hátranyúltam és Zolimat húzva magamhoz jeleztem, hogy beleadhat apai-anyait, miközben másik kezemmel magam alá nyúltam és ujjaimmal dörzsöltem csiklómat és hüvelyemet. Ahogy összezárt combú popsimat kinyomtam, a lökések végén nekicsapódtak a herék a puncimnak, vagy ha éppen a kezemmel matattam ott, akkor a kézfejemnek. Már alig húzta ki belőlem a csodálatos falloszt, és egyre nagyobb sebességgel hágta popsimat. Az orgazmus az ölem kapujában várta, hogy párom néhány jól irányzott lökése szabad utat engedjen neki, hogy elönthesse egész testemet, utolsó energia tartalékaimat is felemésztve. És már Zolin is és farkán is éreztem, ő sincs ezzel másként. Ekkor már csak azzal tudott foglalkozni, hogy a lába között meredező vörös óriást a lehető legmélyebben belém nyomja. Hozzá kell tennem, hogy én is csak erre összpontosítottam. Élveztem farkának hosszúságát, de legfőképpen a vastagságát. Ilyenkor, ebben az állapotban sohasem bántam volna, ha még vastagabb is lenne egy kicsit, habár tökéletesen meg voltam elégedve a méreteivel. Azonban az orgazmus közeli állapotban úrrá lesz valami állatias ösztön az emberen, és ez kihozza belőle a vadság minden elképzelhető formáját. (Titokban bevallom, ilyenkor szoktak olyan vágyaim ébredni, miszerint, nem bánnám, ha két fallosz munkálkodna bennem. Normál esetben nem vágyok ilyesmire, de a mindent elsöprő orgazmus idején igen.)

Aztán valami történt, az érzések elöntötték testemet. Halk zokogás tört ki belőlem, minden lökés végállomásánál, mikor a herék csattanva nekiütődtek a csiklómnak, felnyögve csak annyit mondtam sírva:
- …ne... …ne… …istenem… …ne… - A kéj sírása volt ez. Ez a zokogás arra volt hasonló, mikor a pici gyerek, sírás után még nyugtalanul, szabálytalanul veszi a levegőt, szinte szaggatottan sóhajt. Én azonban még megspékeltem ezt halk, de mégis éles sikkantásokkal. Szerelmem orgazmus közeli állapotban lévő farka fokozódó sebességgel döfködte cuppogó altájamat. Megduzzadva feszítette az amúgy is szűk bejáratot, amit olykor még össze is szorítottam, hogy az őrületbe kergessem a kéjtől megbolondult nemi szerveinket. Aztán jött, aminek jönnie kellett. A jól ismert érzés elindult az agyamból az idegeimen keresztül egészen az izmaimig arra késztetve őket, hogy megfeszüljenek. Úgy éreztem, hogy testem egyetlen egy izom, ami roppant súlyok alatt sínylődik és arra vár, hogy a nagy erőfeszítés végén elernyedjen. Ez hamarosan be is következhetett volna, hiszen a mámor elérte a csiklómat, ami még mindig az ujjaim jótékony simogatását élvezte. Zoli most hallhatta meg nyöszörgésemet, mert hirtelen kihúzta belőlem fejedelmi farkát és hirtelen megszűnt fenekemben az a meseszerű, orgazmust keltő hatás. Annyira még magamnál voltam, hogy hirtelen hátranyúltam és megmarkoltam eddigi gyönyöröm forrását és megpróbáltam visszadugni a már feltüzelt popsimba, de Zoli hátrahúzta a fenekét és ezzel együtt merev karóját is. Én már csak a hegyét értem el, erőm nem volt, hogy utána nyúljak, így csak a makkot fogva morzsolgattam ujjaim között. Minden porcikám arra vágyott, hogy tovább hágjon keményen, gyorsan, mélyen és olyan vadul, ahogy csak tud. Ezzel ellentétben közelhajolt a fülemhez, hallottam a megerőltető munkától szapora lihegését, éreztem forró leheletét a tarkómon, és hallottam halk szavát:
- Fáj, szerelmem? - Én már-már az önkívület határán voltam és nem igazán foglalkozva a tökéletes irodalmi kifejezésekkel, csak annyit mondtam sírós-követelődző hangon, összeszorított fogaim között:
- Bassz tovább!!!
- Nem akarok fáj… …dalmat okozni neked – lihegte.
- Kefélj! – kérleltem kurtán, mert most nem beszélgetésre vágytam. Egészen másra. A röpke dialógus alatt sikerült megkaparintanom az egész hímvesszőt és már toltam is ki a fenekemet az irányába, közben a popsi bejárathoz igazítottam a drágámat, hogy Zoltánomnak ne kelljen még ezzel is vesződnie csupán egy erős lökéssel betenni a helyére. Így is tett. Csípőjét kicsit leeresztve fenekével hirtelen lökött egyet és már bent is volt. Miután ismét behatolt, a mozdulatot nem szakítva meg, teljes hosszában belém nyomta a merev dárdáját. Ekkor puncimat elengedve, másik kezemmel együtt hátranyúltam és popómat két kézzel széthúztam, hogy farka minél hatásosabban célba juthasson, és ami a lényeg, minél mélyebbre. Aztán ismét visszatért kezem a puncimhoz, tovább dörzsölni a csiklót és a puni minden zugát. Ismét éreztem ujjaimon a herék csapódását, amint azon törekednek, hogy felajzott puncimat eszeveszett kéjjel borítsák el. Lassan, ütemesen húzta, nyomta a farkát bennem, de én ennél többre vágytam:
- Gyor...sab…ban! – szólítottam fel, hüppögve.
- Tessék? – kérdezett vissza. Valószínű a saját lihegésétől nem hallhatta jól.
- Ba.. bassz gyors… ..sabban – ismételtem. Fokozta a tempót, most megint úgy kefélt, ahogy azelőtt, hogy félbeszakítottuk volna. Nagyon jó volt!

Apró rándulásokat kezdtem érezni a csípőm tájékán, mellette viszont a jól ismert érzések sorozata söpört végig testemen. Libabőrős lett a hátam, de még a fejem tetején is, a mellbimbóm majdnem átszúrta az ágyat, úgy ágaskodott, kontrollálhatatlan erők feszítették a combom, a lábszáram, de még a lábfejem izmait is, a csípőm tájékán erősödtek a rángások, és egyre jobban összpontosultak a puncim felé. Hüvelyem, mint egy mesebeli földrész ismeretlen, ámbár módfelett izgalmas lénye, amely csillog a nedvektől vonaglott, egyre erősebben összerándulva, csiklóm parányi mogyoróként trónolt feszesen ajkaim végén és csak arra vár, hogy valaki jól megsimogassa a fejét. Hát én adtam neki. Aztán hirtelen az összes érzés egyesült a gerincemben és minden élő sejtemnek üzenetbombákat küldött arról a nagyszerű tényről, hogy az orgazmus feltartóztathatatlanul elérkezett. Elélveztem. Ezzel párhuzamosan végképp elsírtam magam. Zokogtam. Könnyem, nyálam folyott az ágyra, de ez nem érdekelt abban a pillanatban. Minden izmom kifeszült, mint egy íj megfeszített húrja, a combjaim szorosan egymáshoz rándultak, majd minden különösebb átmenet nélkül szét akartam rakni őket, de a következő pillanatban ismét egymáshoz csapódtak. Minden egyes összerándulásnál a fenekemet megemeltem, ezzel lehetőséget nyújtva Zolinak, hogy farkát a lehető legmélyebbre belém nyomja. Minden egyes lökésnél, amikor a farok a legjobban belém mélyedt, a töve nekiütődött a popsi bejárathoz és a punimhoz, újabb és újabb rándulások indultak útnak az ágyékomból. A záróizmom is megfeszült miden egyes hullám alkalmával. Ilyenkor ráfeszült szerelmem hímvesszőjére a popsim, megfogtam, mint egy satu. Olykor sziszegett is egy sort a farok gazdája, de tudom jól, hogy élvezte ezeket a rándulásokat. Olykor a fenekemet körkörösen mozgattam, hogy szinte kicsavartam a döfködő, szurkáló, lökdösődő falloszt. Mindeközben a kezemmel tovább dörzsöltem a puncim. A hüvelyemből szinte spriccelt a kéj nedve, végigfolyva az ujjaimon egészen a csuklómig, majd az ágyra. Éreztem, hogy a kezem alatt már tocsog a lepedő, de ez sem érdekelt. Csak folyott, csak folyott belőle az élet nedve. Ahogy bele nyúltam, éreztem Zolim keményen kefélő farkát az ujjaimon. Fantasztikus érzés volt. Mint akinek elment az esze, szinte téptem, markoltam a puncimat, majd a következő pillanatban nyújtott ujjaimat szorosan összezárva csiklómat dörzsöltem előre-hátra, de leginkább körbe, majd ismét megmarkoltam a szeméremajkakat és azokat húzogattam. Szegényt jól meggyötörtem. Nem tudom meddig tartott az orgazmusom, de hosszú percekig elhúzódott. Teljes önkívületben voltam.

Izmaim lassan engedtek, elernyedtek és mozdulatlanul feküdtem Zoli alatt. Olykor végigsöpört rajtam egy kisebb fajta élvezet hullám. Ilyenkor megint megfeszültem, összerándultam, az arcom eltorzult az orgazmus hatására, a lélegzetemet visszafojtottam, aztán halk sikolyt eresztettem el összeszorított fogaim között, majd amilyen hirtelen jött, olyan gyorsan el is múltak ezek a rezgések. Zolinak is végképp eljött a pillanat. Lihegését felváltotta az a jellegzetes mély, hörgéshez hasonló, nyögéssel és erőlködéssel vegyített zihálás, amit akkor szokott hallatni, ha az ejakuláció feltartóztathatatlanul megindul teste mélyéről. Szó szerint belém verte a farkát. Egy cél vezérelt: telelőni a popsimat a napok alatt felgyülemlett, és a buszon ki nem ürült hormonokkal. Elemi erővel döfött, éreztem, hogy a popsim teljesen szétlapul a lökések súlya alatt. Eszeveszett sebességgel kefélt, szinte már zsibbadt a hátsóm, de ezzel együtt mégis kellemes érzés volt. Aztán eljött a vég vége. Ha lehet még gyorsabban tempózott. Már nem húzta ki a farkát annyira, inkább arra törekedett, hogy minél hosszabb részét öleljem körbe popsimmal. Aprókat, de iszonyú keményeket nyomott belém. Éreztem, hogy az amúgy is kemény és merev fallosz megduzzad annyira, hogy szinte szétfeszíti a popsimat. Aztán megfeszül az egész teste, kezével szorosan húzott magához, lökött egy nagyot, és bennem tartotta a farkát, nem mozdult. Ilyenkor van bennem a legmélyebben, akár a puncimat, akár a popsimat kényezteti. A megduzzadt farka elkezdett lüktetni, és megindult az ondó. Az első lövellés még szinte nem is érezhető, de azért én tudom, hogy már egy adag sperma a popsimba került. A torkából ilyenkor egy mély, elfojtott horkantás sorozat hallatszik. No, de a második és az azt követő jó néhány lövés valami elképesztő dolog. Zolim farka mindig megdöbbent. A második lövés alkalmával, az addig legduzzadtabbnak hitt farok, tovább dagad, és csak úgy feszíti a popsimat. Ennél a pillanatnál ismét egy aprócskát élvezek. Megfeszül az ágyékom, a puncimon pihentetett kezem ismét lendületbe jön, szinte motorikusan mozgatom, rászorítom és masszírozom. A popsimat körbe forgatom, így minden porcikámat átjárja az élvező farok, minden rezdülését érezhetem. A néhány pillanat mozdulatlanság után ismét kefélni kezd, de most már finomabban, lágyabban, csak néha lök egy keményebbet, ilyenkor megint erőteljesebben megduzzad bennem a farok, miközben folyamatosan élvez és ömlik – igen, szó szerint ömlik – belém a sperma. Aztán én megint elterülök, és hagyom, hogy belém élvezze minden apró sejtjét. A végén már nem mozog, csupán popsimban pihenteti még mindig lüktető farkát, és ő is fúj egyet. Aztán kinyújtja a lábait, és fekvőtámaszban mellém bújik, s halkan megkérdezi:
- Kihúzzam? - Én csak intek a fejemmel, hogy még nem kell.
- Fájdalmat okoztam, amikor nyögve azt mondtad többször is, ”ne”? – kérdezte aggódva. Igazából most nem volt erőm beszélgetni, csupán némán, tétlenül feküdni. Mégis úgy éreztem, hogy mondanom kell valamit, mert kételyeit el kellett oszlatnom.
- Szó sincs róla. – suttogtam – Csak azt akartam mondani, hogy ne hagyd abba, mert éreztem, hogy lelassulsz, és féltem, hogy a közelgő orgazmusodat akarod elodázni, amikor én már elkezdtem élvezni.

Aztán elhallgattam, remélve, hogy kielégítő volt a magyarázat. Azt hiszem elfogadta, mert óvatosan rám ereszkedett, fejét a vállamra hajtotta, miközben a fütykösét még mindig a popsimban pihentette. Alkalmanként szeretem, ha bennem marad szeretkezés után. Még mereven áll, de már nem olyan kemény, mint az elején. Néhány alkalommal ilyenkor jön a második menet. Kis pihenés, új erő gyűjtése után az aktuális helyén lévő szerszámmal elkezdek játszani. Megszorítom a hüvelyizmaimmal, vagy a popómmal, aztán elengedem, majd kezdem elölről. Végül ő is belelendül, ő is meg-megvastagítja a fütyköst, aztán pár perc múlva már nem vagyunk ilyen higgadtak. Most viszont rendkívül jól esett így pihenni, szótlanul. Szavak nélkül is pontosan tudtuk, mindketten eljutottunk olyan csúcsokra, amelyek meghódításához nem csupán két meztelen test kell, hanem két pontosan egymáshoz illő lélek is. Miközben egymáshoz bújva pihentünk, végig gondoltam az átélt élményeket, újra lejátszottam egy-egy helyzetet, és közben arra gondoltam, hogy milyen szerencsés ember vagyok. Otthon szeretnek, hála az égnek a suli is jól megy, vannak jó barátaim nem is kevesen, és végül itt van nekem és velem ez a nagyszerű ember, akivel jókat lehet beszélgetni, szórakozni, nevetni, kirándulni, tanulni, és a szüleink szeretik mindkettőnket. Végül, de nem utolsó sorban, csodálatosakat lehet szeretkezni vele. Szinte mindegyik alkalom felejthetetlen. Mindegyiknek van valami varázsa, ami különlegessé teszi. Kívánhat ennél többet magának egy fiatal lány? Erre a kérdésre mindig ”nem” a válaszom. Egymáson feküdtünk hosszú perceken keresztül, aztán, mivel a kezem elzsibbadt, lassan megfordultam. Zoli óvatosan lefordult rólam, miközben kihúzta belőlem a már kókadozó, de még mindig akcióképes fütykösét. (De sokan örülnének egy ilyen akcióképességű szerzetnek…!) Mintha egy csapot nyitottak volna meg folyni kezdett belőlem a néhány perce még Zoltánom tulajdonát képező biofehérje. Végigfolyt szemérmemen, majd a lepedőn landolt. Szép kis tócsa keletkezett alattam. De most nem volt erőnk ezzel foglalkozni. Egy törülközőt ketté hajtottunk és magunk alá igazítottam, most ennyi telt tőlem, majd másnap eltakarítom a romokat. Beállítottam az ébresztőórát, hogy lovagom hamarabb jusson vissza a szobájába, mint ahogy a nevelő keresni kezdené, esetleg az ébresztőnél az én ágyamban találnák. Mindketten repülnénk a koleszból. Úgy ahogy voltunk, meztelenül, szorosan egymáshoz bújtunk, átkaroltuk egymást. Testünkből bódító szerelem illata párolgott, ami végül álomba ringatott minket. Arról álmodtunk, hogy valahol messze a világtól, ott, ahol minden nyugodt és nincsenek gondok, csak mi ketten vagyunk, csak egymásra figyelünk. Tisztán, őszintén és végtelen odaadással teljesítettük be azt az érzést, amit nem lehet sokszor szavakba önteni, amit nem lehet megmagyarázni, csak érezni. Azt az érzést, amely már oly sok embernek szerzett megannyi fájdalmat, kétséget, olykor rettegést, ugyanakkor rengeteg boldogságot és örömöt adott. Amit oly sokan próbáltak megformálni dalban, versben, zenében, festményen és még kitudja mi módon. Amely érzés mindenkinek mást jelent, ugyanakkor mindenkiben ugyanazt indítja el. Ezt az érzést éltük át ott, akkor. Szerettük egymást.
Hasonló történetek
15339
Kimentünk a homokba és végigcsókolta a meztelen testem. Gondoltam, hogy gyönyörű estém lesz. Simogatta a melleimet, szívogatta a kemény mellbimbómat. Egyre lejjebb haladt a szájával. A combom belsejét puszilgatta és közben az ujját bedugta az akkor már nedves pinámba és a G-pontomat masszírozta. Nagyon ügyesen csinálta, eszméletlenül felizgatott...
26041
Azonnal a számba vettem előszőr csak a makkját, és azt kezdtem el nyalogatni. Partnerem szemei már fennakadtak az élvezettől, hangosan nyögött a kéjtől. Én pedig már a golyócskáit vettem a számba, szopogattam, nyalogattam élvezettel. Ő egyre erősebben nyomta a számba ágaskodó szerszámát, melyet amilyen mélyen csak lehet bevettem a számba, és teljes erőbedobással szívtam, szoptam, már néha úgy éreztem, hogy megfulladok a hatalmas fasztól a számban...
Hozzászólások
További hozzászólások »
idnat ·
Én csak úgymond "lenézően" annyit mondanék, hogy NEM ROSSZ-NEM ROSSZ!

Darton ·
Sok ember átél ilyet(remélem),de neked sikerült szavakba is öntened. Gratulálok!Nagyon tetszett.

gomblyuk ·
ÖÖÖÖ, szerintem ez pusztán szex, nincs benne más csak kefélés..
Szoktál úgy érezni, hogy de jó lenne csak egyszerűen odabújni hozzá, átkarolni, minden szex nélkül??
Amúgy nem annyira rossz, csak én inkább a gyengéd pasikat szeretem.
Ja egyébként nagyon ritka az olyan fiú, aki gyengéden képes hátulról csinálni...szerencséd van.
Pusz:J

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: