Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Édes álom, THC mámor...

Kettőt szívok reggel és kettőt éjszaka... Kettőt szívok délután, attól jól érzem magam... A hangfalból Tigris énekel, én pedig épp arra készülök amiről szó van hétvége lévén... Tekerem a kis édest, most nem sajnálom belőle a cuccot, csak hasson... Minden slukkjánál érzem, ahogyan átjár az édes THC mámor, kezdem jól érezni magam, mire a végére érek teljes a mámor... Egyedül vagyok, elkap az édes álom, de oly valóságos... Gyönyörű barna szemek,lehengerlő mosoly,hosszú raszta tincsek,és a meleg kezd az arcomhoz ér. A szobádban, sötét van csak az ablakon át beszűrődő Holdfény adja vissza körvonalaidat, ágyadon fekszem hanyatt,fölöttem térdelsz,az arcom simogatod és nekem suttogsz, minden szavadba beleborzongok...

A kezem a hátadon nyugszik, a másikkal nyakad cirógatom és hallgatom a szavaid, aztán feltűnik, ahogy beszélsz fogy a köztünk lévő távolság. Már egész közelről nézem a hatalmas barna szemeket amik rabul ejtenek valahányszor meglátom őket, a hangod, ha lehet egyre halkabb a szemeid kezdnek az ajkamra figyelni a szemem helyett. Teljesen elbódítasz, érzem a leheleted ajkamon, aztán az ajkad is puha,meleg... Tétován ízlelem meg édes ajkaid, nem hiszek önmagamnak.

Eleinte félénken, majd egyre bátrabban "rabolod" ajkaim, lassan már a nyelved is az enyémet keresi, kicsit harapni is mersz,tetszik ez nekem:) Egyre fogy a távolság Közted és köztem, már nem térdelsz fölöttem, lassan rám nehezedsz, hogy karjaim a nyakad köré fonhassam, és érezhessem a meleged. Csókod egyre követelőzőbb, a kezed ravaszul a pólóm alá siklik, megállapodik a bal mellemen, amit lassan simogatni kezdesz, el sem hinnéd mennyire jó ez épp Tőled...

Lassan elengeded ajkaim édes rabságukból, most a nyakam célzod meg ,óvatos vagy és lassú a kezed simogat az ajkaid csókolnak, majd finoman harapdálni is kezdesz, aztán mikor erőset harapsz a nyakam és a vállam találkozásánál, és az ujjaid ezzel egy időben kezdik el simogatni a mellbimbóm, nem tudom megállni, hogy ne tudassam veled, mennyire tetszik amit csinálsz, egy halk sóhaj kíséretében kicsit végigkarmolom a nyakad, mire ujjaid ügyes játékát és még egy jól célzott harapást kapok válaszul.

Elengedsz egy pillanatra, de csak hogy levedd a pólóm, én meg csak mosolygok, kihasználnám a helyzetet, hogy én kényeztesselek, de lassan visszafektetsz a hátamra a szemembe nézel, és csak annyit mondasz:
- Ezt majd később édes...
A szavaid is mámorítóak, újra a vállam harapdálod, és a mellem simogatod bal kezeddel, a jobb kezed a hasamon játszadozik, néha már megrándul a testem őrjítő játékodtól, amit talán még el sem kezdtél egészen... Az ajkad lefelé vándorol, bal kezed szerepét most ajkad veszi át, lágyan ajkaid közé veszed és szívogatod, harapdálod,nyelveddel táncolsz a mellbimbómon, nem tudom, honnan tudod, mi kerget az őrületbe, de jól csinálod...

A kezed, ami eddig a hasamon játszott most épp a combomon simogat, halad befelé kis köröket írva le a bőrömön, ami eleinte csiklandoz, később minden így megtett millimétered kínzóan lassú. Az ajkaid haladnak lefelé már a köldökömnél érzem őket elbódítasz, jobb vagy nekem mint bármilyen kábszer csak Te kellesz a nap minden percében...

Csókolod a hasam, a kezed közben a combomon halad lefelé, már nagyon szeretném, hogy elérd azt a pontot, ami most annyira kívánja az érintésed... Mintha olvasnál bennem a kezed lassacskán az ölem felé téved, egyelőre csak fehérneműn keresztül simogatsz, de ez is elég ahhoz, hogy felnyögjek, mert kezdett elfogyni a türelmem.

Valamiért élvezed, hogy kínzol, magamban fogadkozom hogy ezt még nagyon visszakapod... Miközben ez átsuhan az agyamon, fürge ujjaid már a csupasz bőröm érintik, és lassan a csiklómmal kezdenek játszani, amire nem készültem fel és megintcsak egy sóhaj és megemelem a csípőm, hogy szedd már le rólam azt a szerencsétlen ruhadarabot a fenébe, nekem az egész kezed kell, sőt mindened! Ujjaid visszatérnek a csiklómhoz, majd lassacskán a kisajkaim simogatod,izgatod, a világért sem tennéd meg hogy belémhatolsz ujjaiddal, felnézel rám, gonoszul a szemembe mosolyogsz, de csak játszol, szemeidben látom Neked sem annyira könnyű ez, de jó engem szenvedni látni...

No várj csak... Megfogom a kezed, megleplek vele, fordítok a helyzeten, Te fekszel a hátadon pólóban, boxerben, én pedig fölötted, meztelenül. Ez így nem fair, leveszem a pólód, aztán elrabolom az ajkaid, hozzád simulok, érzem Te sem fázol épp:) A nyakadat kényeztetem, harapdálom, simogatlak aztán a kedvenc részem a füled, harapom a fülcimpád, forrón lehelek a füledbe, belenyalok, újra a nyakad csókolom, az ádámcsutkád, amit mindig figyeltem, ami annyira gyönyörű, az ajkaim közé veszem és a nyelvemmel kényeztetem.

Én nem vagyok most annyira türelmes, végigcsókolom a kulcscsontod, a mellkasod, kísérletezek, és beválik a sejtésem, szereted, ha a mellbimbód izgatják, magadhoz szorítod a fejem. A kezem közben a boxered felé vándorol, ujjaimmal éppcsak végigszántom férfiasságod, ami a vékony anyagon keresztül is forrón éget, kemény és kívánja az érintésem. Fognád a kezem, vezetnéd az anyag alá de én elveszem és kajánul rádvigyorgok, mire azt suttogod, hogy gonosz vagyok. Válaszul belecsókolok a köldöködbe, majd haladok lefelé, amennyire képes vagyok rá, a nyelvemmel megsimogatlak boxer alatt is, de ne álmodj, hogy csak így megkegyelmezek:)

Simogatlak, puszilgatlak még az anyagon keresztül, sóhajtozol, szeretnél megszabadulni a zavaró ruhadarabtól, amit lassacskán meg is engedek, de ahelyett hogy engednéd, hogy folytassam, a kezedbe fogod az állam, a szemembe nézel és közlöd, hogy ne kínozzalak. Te már nem bírod ezt tovább, ha én is akarom, engedjek Neked, ha nem most küldjelek el. Mosolygok, hogyne akarnám, mióta ismerlek, erre vágyom... Magadhoz húzol, megcsókolsz, lábaim közé fekszel és elsőre sikerül belém csúsznod pedig tudom, hogy Neked ez az első ám:)

Amikor érzem, ahogy belémcsúszol, nem hiszed el mennyire boldog vagyok, elengeded ajkaim, a szemembe nézel kérdőn, bólintok, majd lassan mozogni kezdesz bennem. Szinte el sem hiszem, hogy ölelhetlek, Csakhogy méginkább élvezd, folyamatosan szorítalak meg a hüvelyizmaimmal, majd engedlek el ilyenkor arckifejezésed megváltoztik, de azt hiszem határozottan tetszik:) Később a fülembe liheged, ha így folytatom, nem sokáig bírod...

Ölellek, érzem, hogy szinte fürdesz saját verejtékedben, lejjebb csúszok kicsit, még inkább karolom lábammal a derekad, majd újra összehúzom a hüvelyizmaimat, mire a nyakamba harapsz, a fülembe súgod, hogy szeretsz, amit el sem hiszek, újra a nyakam harapod, hirtelen erősebben összerándulok, remeg a lábam, megfeszül a gerincem, halványan emlékszem, hogy életemben először élvezés közben azt kiáltom "Szeretlek!" és érzem, hogy Te is utolérsz, aztán mikor abbamarad remegésed kicsúszol belőlem, átölelsz, megcsókolsz, amit viszonzok.

Aztán számomra furcsamód megkérdezed ez most komolyan megtörtént-e, és esetleg haragszom-e érte:) Erre csak annyit mondok, sosem felejtem el ezt neked... Elalszom melletted, de mikor kinyitom a szemem valahogy nem vagy sehol, nem is nálad, a szobám padlóján fekszem, fáj a fejem... Ránézek az órára: már 5 óra telt el így, már nem sokat hat a cucc... Ránézek a monitorra, épp most írtál nekem msn-en... Megint egy álom... Talán sosem fogom bevallani Neked mennyire szeretlek, és mennyire szeretném, ha ez valósággá válna... Ez úgy látszik, az én titkom marad...
Hozzászólások
További hozzászólások »
bota93 ·
30%

ayala ·
Nem rossz.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: