Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Durva szerelem 4. rész

Megbeszéltük Nórával, hogy másnap találkozunk. Az iskolában alig vártam, hogy véget érjen az utolsó órám. Szinte rohantam ki a suliból az utolsó órám után és Nóra már a megbeszélt helyen állt. Odamentem hozzá és adtam egy puszit az arcára. 
- Jó újra látni. - mondtam mosolyogva.
- Téged is. És mit szeretnél csinálni?
- Mondjuk sétálhatnánk egyet. - javasoltam.
- Rendben.
Elsétáltunk a közeli parkba. Leültünk egy szimpatikus padra és beszélgettünk, nevettünk. Annyira gyönyörű volt. Imádtam a mosolyát, a hangját,  a csillogó szemeit. Simogatta a combom, az arcom, a hüvelykujjával végigsimított az ajkaimon. Aztán megcsókolt. A csókja puha volt és édes. Éreztem a pillangókat a gyomromban. Azt kívántam, hogy bárcsak örökké tartana ez a pillanat. Elhúzódott.
- Ne haragudj, de most már mennem kell. - mondta.
- Kérlek, ne menj még!
- Sajnálom. Muszáj mennem.
- Holnap láthatlak újra? Megihatnánk valamit.
- Holnap? Rendben, majd írok facebook-on és egyeztetünk. - mondta, majd felállt és megigazította magán a táskát.
- Nóra...
- Igen? - kérdezett vissza.
- Kaphatnék még egy csókot? - kérdeztem.
Elmosolyodott, majd lehajolt és újra megcsókolt.
Otthon nem tudtam a tanulásra koncentrálni. Egyfolytában Nóra édes csókja járt a fejemben. Hirtelen megrezzent a telefonom. Nóra írt facebook-on. Megbeszéltük, hogy másnap este 9 körül átmegyek hozzá iszogatni. Nagyon vártam már.
Másnap reggeli közben közöltem anyámmal, hogy este nem leszek itthon. Este elkezdtem készülődni. Szerettem volna csinos és kívánatos lenni Nóra számára. Elindultam hozzá. Mikor a házához értem, felhívtam, hogy itt vagyok a háza előtt. Kijött elém és bekísért  a lakásba. Bementünk a konyhába. Leültem a konyhaasztalhoz.
- Mit szeretnél inni? - kérdezte.
- Whiskyt. - mondtam mosolyogva.
- Rendben.
Kitett az asztalra két poharat és egy üveg whiskyt. Koccintottunk és ittunk. Én pár pohár után már elkezdtem szédülni. Aztán nem tudom mi történt, mert minden elsötétült. Mikor kezdtem újra észhez térni, éreztem, hogy a lábaim és a kezeim teljesen elzsibbadtak. Megpróbáltam őket megmozdítani, de nem sikerült. Hirtelen kinyitottam a szemeim és azt láttam, hogy oda vagyok kötözve egy ágyhoz. Ekkor belépett az ajtón Nóra. 
- Látom felébredtél. - mondta.
- Ez mégis mit jelentsen? Miért vagyok az ágyhoz kötözve?
- Majd meglátod. - mondta huncut mosollyal a száján és elővett a nadrág zsebéből egy kést...
Hasonló történetek
4603
Ezután jelentéseket kellett olvasnia és kiszúrni az árulókat. Sok kettős ügynököt lebuktatott, többek között azt a nagy medvét is, aki költöztette. Teljesen nem lehetett rábizonyítani, hogy kettős ügynök, de azon túl csak apró - seprő ügyeket bíztak rá...
4470
Most zuhanyozzál le, aztán irány a szülői ház. Utólagos engedelmeddel haza telefonáltam, hogy előkészítsem a terepet. Csak azt mondtam, hogy összevesztetek Adammal és te, ott hagytad...
Hozzászólások
AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: