Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Dupla buli

Császtok! Én egy 16 éves srác vagyok, és az utóbbi időben elég jól élem az életem. Sokat járok bulizni: szoktam ilyen „suli bulikra” és sokat járok a haverokkal így kollektívan bulizni. Most az egyik „suli bulimat” szeretném veletek megosztani. Már nagyon vártam a bulit, mert hallottam, hogy az egyik nagyon jó, amatőr rock zenekar fogja az élő rockot bevállalni.

Nah a haverokkal találkoztunk előtte és elmentünk „bemelegíteni”. Iszogattunk egy kicsit, majd irány a buli. Szerencsére be tudtunk jutni, ugyanis akin érződik az alkoholszag, azt nemigen szokták beengedni. Szóval bejutottunk. Ezután megkerestük a ruhatárat, hogy lerakjuk a kabátunkat. Közben, azért néztem a csajokat, hogy milyen a kínálat (bár nem csajozni jöttem), főleg a discos rész előtt (ugyanis a sulit akkor részekre osztják zenei műfajok alapján). Miután leraktuk a kabátokat egyből a rock terem felé vettük az irányt. Mikor odaértünk pont egy jó szám ment. „Gyerünk be pogózni!”. Nagyon király volt. Ott voltunk egy jó ideig és rendesen kitomboltuk magunkat. Egy másik sráccal kimentem az udvarra felfrissülni és rágyújtani. Meg is történt. Újból mentünk a rock terembe, de útközben egy kellemes meglepetés ért.

Találkoztam egy volt osztálytársammal, Kittivel. Először csak odaköszöntem neki majd mentünk tovább. Utána leesett, milyen barom vagyok: azért illene egy kicsit vele beszélni. Utána szaladtam. Mikor odaértem két hatalmas puszit nyomott az arcomra, amin hirtelen meglepődtem, mert azért nem vagyunk mi olyan jó barátok. Hát, ahogy dumálok vele, észreveszem, hogy kurva jó nő lett belőle ez alatt a pár év alatt, de az is feltűnt, hogy rocker, amin csodálkoztam, mert azt hittem, hogy nagy discos. Alaposan felmértem: az arca gyönyörű lett, a haja szőke és félhosszú, a mellei a bő póló mögött igencsak jól domborodnak, a combjai feszesek voltak abban a jó nadrágban. Mondta, hogy jön majd még pogózni, csak megy cigizni. Amikor ment el, akkor én csak álltam és bámultam a szép, formás fenekét és csodálkoztam a szépségén. A haverom is mondta, hogy kurva jó nő, majd mentünk a rock terembe, ahol egész idő alatt Kittire vártam.

Hát meg is jött. Én egyből odamentem hozzá, és vele együtt buliztam tovább. Nagyon meglepődtem, hogy ahhoz képest, hogy karcsú, milyen keményen pogózik. Mikor pogóztam, vigyáztam, meg ne üssem, vagy ilyenek, de azért arra ügyeltem, hogy egyszer-kétszer megfogjam a formás fenekét. Az este jól és hamar eltelt. A végére elég jól összemelegedtünk és megkérdeztem, hogy megy-e még valahova. A válasz szerencsére nem volt, és egyből felajánlottam, hogy hazakísérem, amit ő el is fogadott. Az út során már belém karolt, mire én is magamhoz szorítottam. 20 perc alatt már a házuk előtt is voltunk, amit én nagyon sajnáltam, mert még szívesen maradtam volna vele. Egy érzéki smárolással búcsúztunk el egymástól és megígértem, hogy hamarosan felhívom. Szép lassan bement a házba, de én még vártam, hogy hátha visszajön még egy csók erejéig, de nem ez történt. Már vagy 10 métert haladtam, mikor valaki megfogott hátulról. Megfordultam és láttam, hogy Kitti az. Nagyon meglepődtem. Mondta, hogy bemehetnék hozzájuk egy kicsit. Persze, hogy beleegyeztem, mivel éreztem, hogy nem csak dumálni akar. :-)

Ahogy beléptünk az ajtón, már nem bírtam magammal és a falhoz szorítottam. Elkezdtünk vadul smárolni, miközben én a kezeimmel a melleit dolgoztam. Nagyon jó melle volt, már így tapintásra is. A nyakát is elkezdtem csókolgatni, amire ő nagyon beindult, már én is éreztem, hogy nem tud magával mit kezdeni, annyira kívánja az orgazmust. De azért még úgy látszik volt annyi ereje, hogy azt mondja nekem: „Várj! Ne itt az ajtóban!”. Erre ő berángatott a szobájába, ahol magamhoz szorítottam, majd elkezdtem szépen, lassan vetkőztetni. Ezalatt már annyira felállt a farkam és annyira fel voltam izgulva, hogy már pár húzás is elég lett volna neki. Ezt ő is észrevette és leült az ágyra, lehúzta a nadrágom, majd elkezdte érzékien a makkomat nyalogatni. Ezután szépen lassan végignyalta a vesszőm minden részét, egy milliméternyi helyet sem hagyott szárazon. Mikor ismét felért a csúcsához érzékien rálehelt és vártam, hogy a szájába vegye, de nem történt semmi. Felnéztem, mire Ő mélyen a szemembe nézett és elkezdte gyengéden verni a farkam. A tempó egyre gyorsult, majd amikor érezte, hogy mindjárt elmegyek lelassított. Megint felnéztem, mire Ő odahajolt hozzám és a fülembe súgta, hogy: „Nyugi! Bízd csak rám magad, hagyd, hogy kényeztesselek!”. Ezután visszafektette a fejem az ágyra, majd hirtelen rávetette magát a farkamra és vad szopásba kezdett. Mit ne mondjak, szép kis kényeztetés. :-)

Valami fantasztikus volt, ahogy csinálta. Néha-néha, amikor a szájában volt a makkom a nyelvével a farkam szélét kezdte el nyalogatni, majd visszatért a vad szopáshoz. Ezt 10-15 perce csinálta, amikor éreztem, hogy közeledik a vég. Nem tudtam, hogy szóljak-e neki, vagy kapjam ki a szájából a dorongomat, esetleg csak lazán lövelljem tele a száját. Ránéztem, mire Ő is rám pillantott. Ebben az egy tüzes, szenvedélyes pillantásban benne volt minden és tudtam, hogy mit akar. Rá fél percre egy nagyon nagy adag spermát spricceltem a szájába, amit Ő az utolsó cseppig lenyelt. A fellegekben éreztem magam. Alig kaptam levegőt, annyira nagyot élveztem. De nem volt idő pihenni, mert tudtam, hogy most rajtam a sor. Felálltam, odamentem hozzá, majd elkezdtem csókolgatni a nyakát és egyre lejjebb. Mikor egyszer csak elém tárult az a gyönyörű, édes, borotvált punci, amiről eddig csak álmodoztam. Még soha sem nyaltam ki lányt és még sosem láttam puncit élőben ilyen közelről. Mondhatom mesés látvány. El is kezdtem puszilgatni, majd nyalogatni. Ekkor már nagyon nedves volt, ami engem csak még jobban felizgatott. Csak nyaltam, nyaltam és nyaltam. Körbe-körbe, fel-le, balra-jobbra. Az egyre hangosabb nyögdécselésekből tudtam, hogy nagyon élvezi. A figyelmemet a csiklója teljesen lekötötte. Tudtam, hogy nagyon érzékeny, ezért sokat játszadoztam vele.

Néha-néha az ujjamat is bedugtam, amiből a végén ujjazás lett egy kis nyalakodással vegyítve. Javában ujjaztam, amikor egyszer csak egy hihetetlenül nagyot élvezett. Én még lányt ekkorát élvezni nem láttam soha, még filmekben sem. Valószínű, hogy megtaláltam a G-pontját és ez váltotta ki ezt a nem várt élvezetett, ami után ő szó szerint ledőlt az ágyra és csak olyan jó 5 perc múlva mozdult meg, tért magához. Mondtam is neki:
- Látom sikerült örömöt okoznom.
- Hát ne tudd meg milyen érzés! Valami fantasztikus! - Ebben a pillanatban hazaért a húga, aki mellesleg csak másfél évvel fiatalabb az én Kittimnél és szinte teljesen ugyanúgy néz ki, mint a nővére. Én nagyon megijedtem, mert nem tudtam mi lesz, ha benyit, és itt találja a meztelen nővérét és egy szintén meztelen srácot. De ő megnyugtatott:
- Nyugi! Legfeljebb majd azt hiszi, hogy masztizok!
- És ha benyit?
- Akkor majd beszáll! Sokszor masztiztunk már együtt és különben is nehogy azt hidd, hogy még szűz!

Ebben az egy mondatban volt valami nagyon is izgató: bele sem mertem gondolni, hogy milyen lenne, ha még Zsanett (így hívták a húgát) is beszállna. Húúúúúú! :-) A gondolkodást későbbre hagytam, ugyanis olyan jó 6 perc pihenő után a szerszámom újra teljes merevségében várta a puncit. Odabújtam hát hozzá és elkezdtem csókolgatni a testét egyre feljebb haladva, míg a nyelvünk össze nem akadt. Majd a hátamra fordultam, és Kitti szépen lassan ráült a faszomra. Először csak szépen lassan mozgattam, miközben ő ez egyik kezével feltúrta azt a gyönyörű szőke haját, a másikkal meg az egyik mellét gyúrta. A mellgyúrásba én is besegítettem neki, olykor-olykor felhajoltam hozzá és nyaldostam egy kicsit a mellbimbóit. Majd teljesen a kezembe vettem a dolgokat. Nagyon gyors tempóra kapcsoltam, igazi vágta lett a lovaglásból. Annyira kegyetlenül gyorsan és erősen basztam, hogy meg kellett fognom, hogy nehogy véletlenül eldőljön. Teljes önkívületben voltunk. Mindketten szinte már ordítottunk; ő nagyon hangosan nyögött, én meg hihetetlenül hörögtem. Egyszer csak elkezdett kiabálni: -Mééééég! Mééééég! Basszál!

Majd hirtelen megremegett a teste és egy hangos „aaaaahh”-val adta tudtomra, hogy elélvezett, majd ledőlt a farkamról. Teljesen kidőlt, én meg ottmaradtam kielégítetlenül. Nem tudtam, mit tegyek. Gondoltam, ha már itt fekszik előttem, és szinte már alszik, fogom és ráverem a farkam. Gondoltam arra is, hogy folytatom a dugást, de szegény már annyira elfáradt, hogy jobbnak látom, ha nem „zaklatom”. Végül is úgy döntöttem, hogy nem hagyom itt anélkül, hogy el ne élveznék, tehát fölé álltam és elkezdtem verni a már hatalmas, 18 centis farkamat.

Hát már nagyban rejszoltam, mikor benyitott a hihetetlenül vadító húga.

Folyt. Köv.
Hasonló történetek
22538
Olyan őrült szenvedély lett rajtunk urrá, hogy letéptük egymásról a ruhát, és vadul csókolgattuk a másik testét. Becsúszott a lábaim közé, és a forró lucskos kis szűk puncimat csókolgatta. Nagyon imádom a fürge nyelvét. Jól megszopogatta a csiklómat majd ügyesen dugdosta a nyelvét a szűk kis lyukamba. Ezt addig csinálta míg a kélytől szédülve megnem feszült mindem izmom...
26063
Azonnal a számba vettem előszőr csak a makkját, és azt kezdtem el nyalogatni. Partnerem szemei már fennakadtak az élvezettől, hangosan nyögött a kéjtől. Én pedig már a golyócskáit vettem a számba, szopogattam, nyalogattam élvezettel. Ő egyre erősebben nyomta a számba ágaskodó szerszámát, melyet amilyen mélyen csak lehet bevettem a számba, és teljes erőbedobással szívtam, szoptam, már néha úgy éreztem, hogy megfulladok a hatalmas fasztól a számban...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történetröl?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: