Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Dugcsizzunk!

Andit régóta ismertem, amolyan kis majom volt. Már 14 éves korában olyan segge volt, hogy még. De nagyon fel volt hivalkodva magával, pedig buta volt, mint egy szilvamag. De szexi teste volt, és áltsuliban nagyon sokszor masztiztam rá, és egyszer megírtam neki névtelen levélben. Másnap miniszoknyában jött a suliba, és illegette magát. Tudtam, azért, mert tudja, hogy valaki nézi, aki rá szokta verni a répát. Ebből is látszik milyen kis lotyó volt. De jó segge volt.

Hanem aztán felnőttünk. Tizenhét éves koromra nagyon fejlett fiú lettem, igaz, szemüveges, de nagyon izmos. Sok lánnyal jártam, és sokkal le is feküdtem. Azt mondták, jó velem, mert kemény a fenekem és nagy a farkam. Így hát megnőtt az önbizalmam. Sokat jártam házibuliba. És akkor… 3 év után újra találkoztam Andival!
Akkora már kicsi lerobbant. Kiégett, ahogy mondani szokták. Az arca barna volt, talán a sok alapozótól, talán a túlzott szolizástól. A feneke, ami korábban olyan kemény volt, mint az ordovíciumi gránit, most kissé löttyedt lett már. De azért még még mindig szexi volt, a maga módján. És ami a legfontosabb: a céltudatos férfiak (mint én) mindig befejezik, amit elkezdik. Mióta kinőttem a félszeg prepubertásból, eltökéltem, mindegyik csajt megfektetem, akire valaha is maszturbáltam. Ez sikerült is már, de volt még egy kivétel: Andi.

A puli egyébként átlagos, igazi Hármashatárhegy-dizsi: sok pia, cucc, meg minden. Hamar felfokozódott a hangulat. Éjfél körül, nem hittem a szememnek, a haveromat elkezdte leszopni egy csaj a kanapén. Ott, mindenki előtt! Andira sandítottam, aki addigra rendesen kimelegedett a táncban, és láttam, ő is bámulja a szeretkezőket. Akkor odaléptem hozzá, és megkérdeztem, mi a véleménye erről.
- Hát… - kezdte. Igazi nagyképű picsa hangja volt, de ez már nem érdekelt. – Szal, igazán szép farka van a srácnak. – Ezt mondta, és aztán vihogni kezdett.
- Tényleg? – hajoltam közelebb hozzá. Akkor hozzám simult, és éreztem, ahogyan összeér a csípőnk. – Szereted a szép farkakat?
- Igen – mondta erre, és megmarkolta a farkam. – És azt hallottam az Évitől, neked is csodás a faszod.
- Kiváncsi vagy rá?
Igen, mondta, és láttam rajta, hogy beindult.

Felsurrantunk az emeletre, ahol találtunk is egy üres szobát. Bezártam az ajtót, és láttam, a csaj már vetkőzik is.
- Hu, bébi, 3 éve erre vártam – mondtam neki, és szexuálisan megigazgattam a szemüvegemet.
- Kár volt… - lihegte, és ledobta a melltartóját. - de most dugcsizzunk!
- Igen! Dugcsizzunk! – ismételtem fapofával, és ledobtam a nadrágomat. Előpattant gyönyörű kőmerev szerszámom.
A csaj tisztára önkívületbe esett. Fennakadó szemekkel borult elém, és bekapta a faszom. Úgy mozgott a nyelve, mint a kígyóé az oroszlán gyomrában. Éreztem, hogy Andi már millió farkat leszippantott féktelen élete során. Így is volt alighanem.
- UUUhhh… - tört ki belőlem, aztán felkaptam a csajt, és az ágyra dobtam. Lehúztam csurompuncileves bugyiját, és elkezdtem kinyalni. Halkan sikongatott, ahogy csináltam. De aztán abbahagytam, mert nem volt túl jó íze.
- Most megduglak!
- Igen kicsim… gyere… bassz meg…. – Andi már olyan forró volt, mint az ózdi olvasztókemence júliusban. Puncija pedig forró és égetett.

Keményen csináltam, hátulról. A csaj kétszer elélvezett, és a harmadik előtt kiabálni kezdett:
- Ahh… nagyon jó… én is…. Masztiztam rád akkor…. tudtam hogy… te írtad a… levelet… UUUUhhhh még! Még…
Amint tudatosultak bennem a szavai, összerándultam a péniszem, és telefröcsköltem Andi remegő vulváját. Ő is élvezett még egyet artikulátlan üvöltéssel, és szellentett egyet az öntudatlan kéj csúcspontján. Nem zavart.
Az ágyra hanyatlottunk, és hallottuk, röhögnek odakinn az ajtó előtt. Nem izgatott. Húsz perc múlva Andi ismét szopni kezdett, én pedig kinyaltam alaposan.
Felejthetetlen éjszaka volt.
Hozzászólások
További hozzászólások »
matyiaratyi ·
HAmarosan új történetem érkezik! Csekkoljátok majd!

DeadRose ·
Már megbocsáss... azt írtad hogy ismered a nőket.. és azt is írtad, hogy minden nő kurva.. én ebből pedig azt szűrtem le, hogy te csak azokat a nőket ismered, akik kurvák.. khm.. amúgy mint a többi, ez a műved is igen alacsony szinten mozog..

Kedves Reactor!
Közlöm veled, hogy minden írónak vannak jó és rosszabb művei.. így tehát BURGONYÁnak is lehetnek rosszabb művei.. olyanok amik például neked nem tetszettek.. én is olvastam már tőle olyan történetet, ami nem fogott meg annyira, de van amelyik kifejezetten tetszett... Mellesleg (ahogyan ezt többen is elmondták már előttem) egy mű nem attól lesz jó, mert hosszú.... Ennyi

Üdv: DeadRose

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: