Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Dr. Shaw csábítása 2. rész

Orvos-beteg kapcsolat extrákkal.

Írta: destinirains
Fordította: Sinara
Az eredeti megjelenésének időpontja: 2015. július 21.

*******************************************************************************


Amy egész hazaúton azon merengett, mégis mit várhat a következő látogatástól Dr. Shawnál.
Otthon, a munkában, vezetés közben, bármit is csinált a következő héten, minden gondolata csak a doktornő körül forgott. Mintha az idő a duplájára nyúlt volna, de amikor eljött az ideje, jó kislányként ott volt megint az orvosi váróban, épp csak mikor felkelt a nap.
Miután bejelentkezett a recepciós pultnál, a kávéautomata felé indult. Mintha a kikészített tejsűrítmények azt suttogták volna neki, „Tudjuk, hogy vágysz ránk.” Ő azonban igazából nem vágyott másra, csak hogy Lisa ismét azt csinálja vele, amit szeretne.
Ekkor, mintegy varázsütésre, hirtelen megpillantotta vágyai tárgyát a terem másik végében. Egy pillanatra mintha megfagyott volna az idő és csak méregették egymást a tekintetükkel, miközben Amy érezte, ahogy az ágyéka egyre hevesebben lüktet.
Amikor a doktornő végül kisétált a látóteréből, a transz tovaszállt. Kifújta a levegőt és leült a helyére, tovább álmodozva Lisáról. Nem tudott semmi másra sem gondolni.
Dr. Shaw ezúttal kibontva viselte haját és enyhe sminket kent az arcára. Így csak még csábítóbb volt.
Amy körbe nézett, miközben a kávéját szürcsölte. Minden más szék üres volt és jó esély volt rá, hogy nem is kell majd sokat várnia a vizsgálatra.
Még be se fejezte a kávéját, amikor a nővér már szólította. Gyorsan felhajtotta a maradékot és már indult is az ajtó felé.
A szokásos vérnyomásmérés, súlymérés és hőmérő-használat után Amy ismét a korábbi szobában találta magát és várt a doktornőre. Kezeit a térdei között nyugtatta és előre-hátra dülöngélt a vizsgálóágyon ücsörögve.
Nem érdekelte a kinti idő, úgy érezte, muszáj az új türkizszínű ruháját felvennie, ami kiemelte barna lábait, akárcsak fekete magassarkúja. Még arra is figyelmet fordított, hogy a haját jól megcsinálja és még egy leheletnyi vaníliaillatú parfümöt is fújjon magára. Mintha csak randira érkezett volna.
Úgy tűnt, egy örökkévalóság óta vár, amikor léptek zaját hallotta meg odakintről és az ajtó kinyílt, majd Lisa azonnal be is csukta maga mögött.
- Jó reggelt, Amy! Hogy vagy ma?
Amy megérintette az arcát és elvigyorodott.
- Virulok.
- Ezt jó hallani – tette le Dr. Shaw az aktáját az asztalra. - Ülj le! Nézzük csak, mi a helyzet a testeddel!
Amy kényelmesen elhelyezkedett a vizsgálóágyon, Lisa pedig ismét megvizsgálta a légzését a sztetoszkóppal.
- Most sokkal jobban hangzik.
- Azt tettem, amit kértél, és most már új ember vagyok.
- Helyes. Ez az a ruha, amit a múltkor említettél? Gyönyörű. És te is gyönyörű vagy.
Amy halkan kuncogott.
- Köszönöm.
- Nos, lenne még valami, amit szeretnék megvizsgálni.
Lisa közelebb húzódott Amy-hez és az ajkaira hajolt. A fiatalabb nő el se akarta hinni. A doktornő hevesen csókolta őt és a szájába tolta a nyelvét. Amy az övé köré fonta sajátját és előre nyújtotta kezét, hogy megmarkolja a másik nő fenekét. Az érintés hihetetlenül jól esett és Dr. Shaw hangosan a szájába nyögött.
A doktornő Amy ruhája alá csúsztatta a kezét és bejáratánál körözött ujjai hegyével.
Amy egyre hevesebben zihált és érezte, ahogy ujjai remegni kezdenek. Lisa dereka köré fonta lábait és magához húzta őt.
A másik nő azonban kicsit visszább húzódott a csóktól, de elég közel maradt, hogy Amy az arcához simítsa a kezét.
- Váó! Erre nem számítottam.
- Nagyon szeretlek és rájöttem, nem tudom elképzelni magam senki mással.
- Boldog vagyok, hogy így érzel. Reméltem, hogy így lesz.
- Akkor fogd be és élvezzük!
Amy elmosolyodott és ismét megcsókolta a doktornőt. Lisa végigfuttatta nyelvét a másik nő nyaki verőerén, majd a fülcimpáját kezdte izgatni. Olyan hevesen szívogatta, hogy Amy beleremegett.
A doktornő kibújt fehér köpenyéből, Amy pedig örömében már nem bírt magával és maga rángatta le a másik nő nadrágját és felsőjét, hogy megmarkolhassa melleit. Érezte a tenyeréhez simuló, kemény bimbókat.
Felállt az ágyról, hogy Lisa mellei közé nyaljon, hangos nyögéseket csalva elő a másik nőből. Aztán áttért a hamvas dombokra és azok puha bőrét csókolgatta. Közben a doktornő beakasztotta ujjait partnere bugyijába és lehúzta azt a ruha alól. A ruhadarab már alaposan átnedvesedett, mire a padlóra került. Aztán felgyűrte Amy ruháját derékig, hogy az ágyra ültesse őt és a combjai belsejét kezdje csókolgatni. Ahogy közelített a másik nő ágyékához, az egyre hevesebben zihált.
A doktornő óvatosan szétnyitotta partnere szeméremajkait és mohón közéjük nyalt, amitől borzongás futott végig Amy testén.
Gyengéden izgatta Amy-t az ujjai hegyével, mielőtt belé hatolt volna, ajkai pedig a fiatalabb nő csiklója köré fonódtak.
Aztán hirtelen felállt, és Amy kíváncsi tekintetétől kísérve kiemelte az asztala fiókjából rejtve őrzött kincsét, egy felcsatolható műszerszámot.
A fiatalabb nő elmosolyodott és figyelte, ahogy partnere megszabadul a bugyijától is.
A doktornő meztelen ágyékának látványának Amy nem tudott ellenállni. Szinte öntudatlanul térdelt elé és arcát a másik nő combjai közé fúrta. Lisa kénytelen volt megtámaszkodni, ahogy térdei heves nyögései kíséretében elgyengültek.
Aztán gyengéd erőszakkal visszaültette Amy-t az asztalra, aki engedelmesen várt a műszerszám behatolására. A doktornő felhelyezte az eszközt és akcióba lendült. Amy már alig várta, hogy magában érezhesse a szerszámot, Dr. Shaw viszont eleinte csak a bejáratához dörgölve izgatta őt.
Kimondatlan kívánsága azonban hamarosan beteljesedett, ahogy partnere előre lökte ágyékát. Amy hangosan nyöszörgött az egyre erősödő lökésektől, amiket lehunyt szemmel egyre hangosabb nyögésekkel kísért. Olyan jó érzés volt, hogy a könnyei is kicsordultak.
Lisa kíméletlenül mozgatta benne a szerszámot, Amy pedig egyre jobban elvesztett önkontrollal nyöszörgött.
Aztán a doktornő lassított és kimért mozdulatokkal húzta ki a műanyag eszközt, hogy aztán olyan mélyre tolja, amennyire csak tudja.
Aztán teljesen kihúzta belőle az alkalmatosságot.
- Fordulj meg és hajolj az asztalra! - utasította Amy-t.
A fiatalabb nő egy pillanatig habozott, de aztán engedelmeskedett. Nem tudta biztosan, mi fog következni és aggódott a következmények miatt, de remélte, az eredmény csak gyönyör lehet.
Érezte, ahogy a szerszám hátulról a puncijába hatol és megkönnyebbülten felsóhajtott. A doktornő megmarkolta a fenekét és ismét mozogni kezdett benne ki-be.
Amy hangosan nyöszörgött és az ágyra támaszkodva széttárta lábait. Amikor Lisa kihúzta belőle a műszerszámot és lenyalta szeméremdombjáról a kicsurrant nedveket, a fiatalabb nő nem bírta tovább és hangos nyögés kíséretében felért a csúcsra.
Mire magához tért, azt látta, hogy Lisa elcsomagolta a szerszámot és öltözködik.
- Várj! Nem szeretnéd, ha én is megdugnálak téged?
Lisa felsóhajtott.
- Jó lenne. De mások is várnak odakinn. - Leült az asztalához és írt valamit Amy kartonjába.
Miközben a fiatalabb nő is felöltözött, rosszul kezdte érezni magát, hiába volt fenomenális élmény az előbbi együttlét. Tudta, a doktornő is szeretné a viszonzást, de a szűkös időkeret nem engedte meg.
Miután ruhája utolsó ráncait is kisimította, az asztalhoz lépett.
- Hé, mit szólnál hozzá, ha később találkoznánk?
- Kedves tőled, de ma este a kollégáimmal megyünk egy étterembe és szakmáról, politikáról, a Wall Streetről és hasonló unalmas dolgokról lesz szó.
- Mi lenne, ha helyette velem jönnél el? Mulathatnánk egy jót.
- Már elígérkeztem – nézett fel Lisa a másik nőre. - De talán majd máskor.
Amy előkotorta a noteszét és kikapta a tollat a doktornő kezéből, hogy lefirkantson valamit.
- Ezen a számon keress, ha meggondoltad magad! - nyújtotta át a papírcetlit, majd egy szó nélkül elhagyta a rendelőt.

Folytatása következik!
Előző részek
Hozzászólások
sziszike80 ·
Várom már a folytatást nagyon



AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: