Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Divattéma - Csak egy vámpírsztori

Borongós idő volt azon a napon, Amelie pedig tudta jól, hogy sietnie kell, ha nem akar megázni. Még csak öt körül járt az idő, de már erősen sötétedett, és erre még rátettek a hatalmas szürke felhők is. Egyedül volt, nagy kupac könyvet és füzetet cipelt a kezében, amelyek közül egy-egy mindig kicsúszott a többi közül, Amelie fejében pedig megfordult, a Jóisten nem akarja, hogy hazaérjen szárazon.
Cipőkopogást hallott a háta mögül. Megfordult, de senkit nem látott, nem csak a közelben. Az egész utca, a város kihaltnak tetszett, a lány pedig megborzongott a nyári fülledtség ellenére is. Gyorsabbra vette a lépteit, és összefogta a holmiját.
Egy férfi kanyarodott elé a sikátorból. Amelie halkan felsikkantott, hiszen egészen addig nem vette észre a férfit, míg neki nem ütközött. Milyen furcsa, az előbb még azt akarta, hogy legyen társasága, most mégsem tetszett neki a furcsa idegen. Ki akarta kerülni, de a férfi elé lépett. A másik irányba is próbálkozott, szintén sikertelenül.
- Elnézést, segíthetek? – kérdezte ekkor a lány.
- A legjobb kérdést tetted fel, szépségem – morgott a férfi, és megragadta Amelie vállát.
A lány akkor már hallott valakit közeledni, de csak annyit vett észre, hogy a férfi alól kicsúsznak a lábai, a szorítás enged, és abban a pillanatban az ismeretlen –egy lány- már húzta is maga után.
- Igyekezz, rohanj! – kiabálta, és a karjánál fogva cibálta Amelie-t, aki közben szanaszéjjel szórta a holmiját. – Arra, be a sikátorba!
Bekanyarodtak, és a falhoz támaszkodva lihegtek mindketten. Az idegen lány kicsit kifújta magát, és kinézett a sikátorból. Az előbb elgáncsolt férfi már ott is termett, és a hajánál fogva húzta magához a lányt, aki nagyokat nyögve próbált kapaszkodót keresni.
- Ennyire gyengének tűnök? – kérdezte, és érdes hangján felnevetett.
- Talán erősnek tűnsz, -szólalt meg mögötte egy férfi – de nagyobb baj, hogy belül gyenge vagy.
Mire az idegen megfordult, az újonnan érkezett férfi egy döféssel átszúrta a mellkasát. Az elengedte a lány haját, és térdre hullott. A teste egy pillanatra felizzott, aztán egy kupac hamuként omlott a földre. Amelie azt hitte egy pillanatra, hogy káprázik a szeme, így gyorsan egy kukához hátrált, leült a macskaköves útra, és csak a szemét meresztgette. A másik lány a sikátor falának támasztotta a hátát és lihegett. Az idegen férfi pedig odalépett hozzá, és a feje mellé támasztotta a tenyerét a falon. Arcuk alig pár centire volt egymástól.
- Sasha, nem unod még, hogy folyton meg kell, mentselek? – ciccegett megrovó hangon.
A lány előredőlt, hogy ajkuk majdnem összeérjen, és elvigyorodott.
- Enélkül nem lenne olyan izgalmas vadásznod, mi?
Ellépett a férfitól, és a földön ülő lányhoz sétált. Leguggolt mellé, hátrasimította a haját, aztán halkan megkérdezte:
- Jól vagy?
Amelie bólintott. Sasha a kezét nyújtotta.
- Menj haza, mindjárt este van. –mondta, és felsegítette a földről.
- Ez... – kezdte a lány, de Sasha félbeszakította.
- Ne is törődj vele... – mosolygott. – Csak igyekezz elfelejteni... Mást úgy sem igazán tehetsz.
Amelie elindult, hogy összeszedje a könyveit az útról, és közben felnézett az égre. Igazából nem értette a történteket, de megmenekült valami rossztól, és ez a fő. A kíváncsisága viszont nem hagyta nyugodni: mi a francot látott ő az előbb? Talán egy gyilkosság szemtanúja volt, vagy rosszabb.. Ki tudja? Ő nem, az biztos.
Sasha kisétált a sikátorból, és megindult hazafelé. Matt is az utcára lépett, és a lány után kiáltott.
- Vacsorázunk együtt?
- Nem – nevetett a lány.
- Oké, nálam 8-kor? – próbálkozott tovább. – Jól főzök, de tényleg.
- Add már fel, Matt – fordult vissza a lány. – Ez nagyon nem fog összejönni.
- Én tudom, hogy pontban 8-kor kopogni fogsz az ajtón – szólt vissza a férfi önelégültnek tettetett arccal.
- Csak nem a tiéden, szivi – integetett nevetve Sasha.
- Akkor legalább hadd kísérjelek haza. Majdnem megöltek – indult utána Matt. – Az én lelki nyugtomért, légyszi.
- A kapuig, és nem tovább – bólintott Sasha.
- Mondd, nem tervezed, hogy kirakod az ágyad az utcára?
Matt a karját nyújtotta, a lány pedig belékarolt, és halkan kacarászva sétáltak el az alkonyatban.
Hasonló történetek
4307
New Yorkban éjjel lehetett úgy közlekedni autóval, mint egy európai városban, a délutáni csúcsforgalomban. A mozielőadások most értek véget, és az emberek sorra fogták a taxikat. Hatalmas tülekedés folyt, ha megállt egy- egy. Kifestett kurvák kínálták nem is olyan olcsó bájaikat, majd beültek a pasasok kocsijába, vagy felmentek velük a garniszállókba...
6145
Kedves Olvasó! Ezt a regényemet 1999-ben írtam. Azóta Saddam Hussein hatalma megdolt. Sajnos nem olyan kevés vérrel, mint ahogy az ebben a regényben történt.

Kedves Olvasók!
Fogadjátok sok szeretettel Letíciától ezt a folytatásos regényt, mely 42 részes lesz!
Jó olvasást! Anita, anita@mellesleg.hu
Hozzászólások
További hozzászólások »
Bíbor Betsabé ·
A történetből nekem a párbeszéd tetszett a legjobban, megmosolyogtatott. A vámpíros sztorik nekem már a könyökömön jönnek ki, de ha ilyen vicces marad, szívesen olvasom a további részeket. :-)
szaboszilvi ·
a baj itt az, hogy a következő megírt rész már egyáltalán nem ilyen. de meglátom, mit tehetek!

Timpanon ·
Jöhet a folytatás! Tetszik az indulás ...

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: