Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Diákélmény

Sziasztok, 14 éves voltam és egy srác nagyon bejött nekem.  Nem volt izmos hanem volt egy kis pocija, de eszméletlenül. Jóképű volt. Nem árulok zsákbamacskát az osztálytársamról beszélek. Ezért voltam abban a szerencsés helyzetben hogy együtt öltöztünk tesin. Bámultam is mindig a gatyáját a fecskéjén átrajzolódott férfiassága. Már így is nagynak tűnt. Telt múlt az idő és egy nap a napköziben telóztunk és ahogy azt szoktuk egymás telóját is kipróbáltuk a játékokat mivel előző nap kaptam új telót kíváncsi volt rá hát odaadtam neki. Hirtelen eszembe jutott, hogy a tegnap esti meleg pornóképeket rajta hagytam és ő pont a fotókat nyitotta meg ezért meglátta őket. Gyorsan kikaptak a kezéből, de már késő volt meglátta őket és rám nézett. Néztük egymást a gyomrom görcsbe rándulva mi van, ha mindenkinek elárulja. Érdekes módón megkérdezte a tanárt, hogy kimehetünk-e a mosdóba először valami rosszra gondoltam. Félre húztam a folyosó egyik csendes sarkába és megmondtam neki hogy kérek ne szólj senkinek és azt mondta hogy dehogy senkinek se szólna hisz neki is bejönnek ezek a képek . Úgy megkönnyebbültem hogy neki rohantam és megöleltem. Rám szólt hogy még valaki meglát és hogy neki már tényleg ki kell menni ezért hát bementünk a mosdóba. Miközben pisiltünk megbámultuk egymás farkát és megdöbbenve láttam hogy az én 16 cm farkamhoz képest az övé nyugalmi állapotban annyi (17 évesen:0) akkor milyen lehet állva gondoltam magamban. Aztán bementünk a terembe. Másnap az osztályfőnök megkért engem és Dénest hogy segítsünk neki egy kicsit délután. Így is lett egy kb. 5 perces segítés után arra gondoltunk, hogy a napközistanár úgyse tudja menni időre megyünk ezért úgy gondoltuk kiélvezhetnénk ezt az időt és bementünk a vécébe . Az egyik fülkébe zártam magunkat és heves csókolózásba kezdtünk. Úgy 3 perc múlva mondtam neki, hogy hajtsa le az ülőkét és üljön rá. Így is tett én meg élve a lehetőséggel lehúztam a gatyáját és elkezdtem szopni mivel még egyikünk se szexelt se szopott ezért nagyon új és jó érzés volt az ekkor már 20 centisre duzzadt vastag pénisz a számban.  Az új dologtól rögtön a számba élvezett én meg úgy gondoltam ez az első élvezzük ki felálltam és adtam neki is egy kicsit miközben lesmároltam és a nyelvemmel elfeleztem a gecit. Ezután mondtam, hogy csapjunk a közepébe és ő arra kért bár neki a nagyobb én dugjam. Rögtön bele egyeztem és letoltam a nadrágon és most én foglaltam helyet a WC-N. Ezután testével felém fordulva lassan beleült az ölébe és ráhúzta magát a farkamra, de ekkor hangos léptek közeledtek a WC felé.....
Hozzászólások
További hozzászólások »
gjakab ·
Egyébként az is érdekes, hogy az egyik srác 14 éves, a másik. 17, de napközisek és osztálytársak. Mégis hanyadikosak lehetnek? Azt már meg sem említem, hogy mennyire életszerű az is, h. valaki 14 évesen az vadonatúj telefonjára azonnal melegpornó-képeket másoljon, főleg, ha a telefonok rendszeresen körbejárnak az osztályban...

boyandboy90 ·
Ugyan nyelvtanilag tényleg sok a hiba benne. Az életkort tekintve két lehetőség van: az egyik az, hogy elütötte valamelyik életkort; a másik pedig az, hogy az idősebb fiú többször is bukott. A mobilra töltött melegpornó-képek viszont szerintem is kissé túlzott, bár nem kizárt.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók!A tortenetek csapata új oldalt nyitott a meleg emberek számára: WWW.BOYSXX.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: