Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Dévédé II. folytatás

Előzmény: Dévédé

Bementem a szobába. Áll a füst rendesen. Teljes hangerővel szól a sóhajtozás, nyögés a dévédéből. A tévén egymást gyömöszölő alakok, épp egy férfi farkát látni, de a bentiek jórésze háttal ülve a tévének egymást győzködik. Kicsit tartottam, hogy a politika kerül megint terítékre, de nem. Arról folyt épp a nagy vita, hogy mi számít megcsalásnak. Emese jó nagy hanggal, meg némi elfogyasztott Martinival, arról győzködi a többieket, hogy ha például Ő most itt masztizna mindenki előtt, attól még holnap a pasijával minden rendben van, mert az hogy itt jól érzi magát és azt megmutatja másoknak, az nem számit megcsalásnak. Valaki már ezt is odaszámolja, mások meg azon vannak, hogy csak ha idegen-kuki kerül a hüvelybe az számít annak. Az egyik fiú lelkesen helyesel és Emese magánprodukciójának élő változatára szavazna, mások, föképp a csajok meg épp lehülyézték ezért.
- Mesike ne csak dumálj mutass valamit. - szól valamelyik srác hátrébbról.
- Olé, most fogják látni hölgyeim és uraim Emese magánszámát, a többiek örömére!
Meg hasonló bekiabálások indultak el. Mesike meg a többi lány vitáját lassan elnyomták a hurrázók.
- Na gyerünk, héló. Az egyik srác belekapaszkodott Emese pólójába, és kezdte volna lehúzni róla.
- Menjetek a francba, hagyjatok, csak úgy mondtam példának az egészet.
- Ne dumálj, a szája nagy csak amikor a tettekre kerül a sor mindig visszakozik - mondta az egyik srác, sajna valakivel volt ő is.

Szó szót követett, és Emese egyre jobban belekuszálódott a dologba. Annyit sikerült kibuliznia, hogy vele párhuzamosan egy fiú is vállalkozik az attrakcióra. Hatalmas ováció és éljenzés fogadta a vállalkozókat. Tapsolás, meg mindketten egy nagy pohár Martinit kaptak védőital gyanánt. Jézusom én fejre állnék a felétől is. Itt meg hangos tapsikolással fenékig hajtatták föl mindkét "versenyzővel" az italukat.

Joli, (mi csak Dzsolinak hívjuk, leírva olyan parisztos) aki egyébként se volt soha híres a kezdeményezőkészségéről, indulni vackolódott, hogy köszöni ő ezt kihagyja most, és elkezdte húzni egyetlen kis Janikájának kezét fölfelé a kanapéról, hogy legyenszíves és kísérje haza.
- Na Joli maradjatok, nem lesz semmi gáz se, egy muri és nem több, és hasonló marasztalások repkedtek feléjük. Halkan Janika is megjegyezte, hogy azért igazán nem kéne ennyire sietni, az Emesét azért ő is megnézné...
Joli összeszorított fogakkal sértődötten hátatfordított mindenkinek, és határozott léptekkel elhagyta a társaságot. Jani bizonytalankodva ácsorgott, és utána indult, de látva helyzetet, többen megfogták a vállát kezét, és marasztalni kezdték, akkor hát csak őt már.
- Hagyd Janika, ismerjük Jolit, előtte még disznóvicceket se nagyon mertünk mondani este amikor edzőtáborokban voltunk, mindenkit leugatott. Már az is kész csoda, hogy idáig bírta. Italt hoztak neki, és dumálták az agyát, a végén leült a nézők ő is.

Miközben ez, ott a szobaajtó és az előszoba vonalában zajlott, beljebb, az iménti kis jelenettel mit sem törődve, kialakult a versenymező. A nagy karosszék tologatás, rendezkedés lényege, az lett, hogy középütt egy pokróccal letakart karszék és egy szőnyegtelenné tett aréna rész alakuljon ki. Körételepedve a nézősereglet. Emese piros arccal, és meggypiros füllel bizonygatta, hogy neki így nem megy, hagyjuk a francba, Karcsi is visszakozni szeretne, bár ahogy láttuk állt már a dákója a nadrágban. Le föl sétálgatott és mondogatta a magáét. Ezért ne, meg azért. Láthatóan berezeltek. Karcsit kezdték fűzni, főképp a csajok, hogy kezdje Ő, aztán csak kedvet kap hozzá az Emese is.

Karcsi nem sokat cicózott, kibújt a farmerből, trikót le, de az alsógatyánál megtorpant. Szégyenlősen ácsorgott, és piát kért ismét, szerintem időhúzásból. "Inspirációra" várt, - ahogy mondta - és kérte, hogy legalább valamelyik lány közülünk vetkőzzék le valameddig, meg egy két erotikus dolgot is csináljon hozzá, aztán a többi menni fog.

A kérését süket csönd fogadta. Mindenki a másikra tekingetett, ment a nagy körbepilácsolás. Háttérzajok, továbbra se csitultak, a dévédéből meg a tévéből. Nekem megint elkezdett dobogni valami a fejembe, és hát elég halkan ugyan, de megjegyeztem, hogy ha valamilyen módon letakarják az arcom, akkor én bevállalom a startot. Persze azt senki sem gondolta, hogy én már egy orgazmuson túl is vagyok, Debrecen meg messze van - gondoltam, csak nem olyan gáz, ha egy kicsit feldobom a hangulatot, vagy legalább is elkezdem.

Óriási éljenzés, csatazaj hallatszódott, veregették a vállam a többiek, nagy vagy, nagy vagy kiáltozták, s Marcsi piásszekrényében, farsangról megmaradt álarcát nyomta valaki a fejemre. Alul rojtos fekete micsoda volt. Addigra már én is megszabadultam sok mindentől. Szinte levegőt sem kaptam, úgy járt belül a szívem, körbetekintve a rojtos kis álarcom mögül, mindenki engem bámult. Kissé szédültem. S azok a szemek... , senkit se érdekelt hogy az egyik mellem miért kisebb, miért is van úgy benőve a bimbóm, a combom vaskossága se kötötte le a nézősereget. Láttam, és ez valamilyen különös varázst adott az egész jelenetnek. Kicsit úgy tűnt, mintha nem is velem történne mind ez, és mégis ...

Ott mozogtam nekik pucéran egy fotelbe, amelyet eredetileg Emesének készítettek elő, csak közben valaki alám tolta. Valahogy bevágott filmekből egy-két mozdulat, s éreztem, hogy pattanásig feszülnek a bugyikban a farkak. Le-föl mozogtam, a karosszékben, mellemet masszíroztam, meg ilyesmi.
- Tedd szét a lábad kérjük!
Néztem a hang irányába és hát megállt bennem az ütő, mert két pasi is elővette a farkát és elkezdte húzogatni a kezét rajta. Ezek most nekem verik. Hát akkor tessék kérem. Feltártam a combjaimat, feltettem a karosszék két felére, és majd szétfeszült a micsodám. A hangokból ítélve eléggé bejött nekik mindez.
Láttam, hogy a lányok is kiguvadt szemmel nézik a farkukat verő pasikat. Egyik srác, sajna őt sem ismerem, eléggé lanyha benyomást keltett úgy hogy elkezdtem magam simogatni, ott lent.
- Ez azzzz, Istennő vagy, gyerünk most ne hagyd abba...
Na erre nagyon nem kellett bíztatni, mert alig értem a kisherceghez, máris olyan bizsergést éreztem, hogy nem sok kell aztán másodpercek múlva elmegyek. Lassítottam, kicsit megújaztam magam, láthatóan ettől befürgültek a srácok.

Az az igazság, hogy innentől fogva elvesztettem némiképp az önkontrollomat. Szóval láttam azokat a szép fütykösöket, láttam a srácok élvezés előtti elhomályosuló tekinteteiket, láttam ahogy a hasuk le-föl pulzál, egyre hevesebben húzogatták maguknak. Hogy nem fáj ez nekik? Háát az a helyzet, hogy nem kíméltem magam én sem, és kétkezesre véve a figurát, elkezdtem onanizálni én is. Soha sem képzeltem, hogy valaha lesz olyan szituáció amikor erre, vagy ilyesmire sor kerülhet. Átvillant az agyamon, hogy most a többi lány mit gondol felőlem, hogy Emese, aki több tábort végigkefélt már régen, és hogy őt nevezték ki ezért a csapat kurvájának, hogy most biztos majd énrám mondanak kígyót békát, de az egyik srác épp befejezte, és akkorát lőtt, hogy a combomon landolt az ő lövedéke. Ettől valami elpattant bennem. Egyik kezemmel belenyúltam a ragacsba, és szétkenni kezdtem a combom belső felén, a cunimhoz közel, de véletlenül se bele (eszembe jutott egy terhesség rémképe...) szóval hírtelen, olyan élvezési hullám tört ki rajtam, hogy nem tudtam ura lenni semmiképp a testemnek. Ide-oda dobáltam magam, állítólag hörögtem is, meg sikoltoztam rendesen. Csaba szerint a dévédé sehol se volt hozzám képest. Szóval akkorát élveztem mint ide Lacháza.

Pihegve tértem egy kicsit magamhoz. A másik srác közben odatoporgott mellém, és miközben a keze megállás nélkül járt-kelt, kérlelt, hogy had élvezzen a mellemre. Okés a dolog, most már mindegy, legyen mindenkinek egy jó estéje. Ahogy ott hevesen belegyezgetek, már el is kezdett folyni belőle megállíthatatlan lökésekkel, pulzálásokkal a dolog. Tekintete elhomályosulva, kicsit mintha ki is akadt volna, és csak lövellt és lövellt. Teljesen beterített a srác. Lenéztem a hasamon csurgott, az egyik mellem bimbóján is teljesen elterült, szóval jól néztem ki.

Emese meg furcsa hangon, mintha valaki fojtogatná, szólalt meg nem sokkal ez után, hogy forduljak felé így ahogy most vagyok. Akkor láttam, hogy teljesem meztelenül szétvetett lábakkal, egyik kezével félrehúzva a bőrt csiklóján, másikkal elképesztő ritmusban, lényegében maszturbál.
- Nyalj bele, az ujjaddal okés? - megint Emese
Láttam rajta, hogy nem sok kell neki, így hát belemártottam a mutatóujjam a hasamnál csordogáló patakba, felvettem az ujjamra, egy kis izét, és úgy ahogy félórája a filmen a csaj, én is bekaptam az ujjamat, az állarc alatt. Hörögni kezdett, és szinte a kezét se láttam, úgy pörgette a kezét nunáján. Kicsit vicces volt, ahogy egyre hangosabban haaaa -zot. Összevissza rángatózni kezdett, a fotel csak úgy ugrált körülötte. A végére lecsúszott a fotel elé és elterült a szőnyegen, mintha egy golyó találta volna el.

Az Emesés produkciót követően elszabadult a dolog. A srácok, Janit kivéve, szinte mindegyik kibújt a nadrágjából, valaki meredező dákóval szaladgált Kóláért. A csajok egy jó része is bugyiban vagy anélkül, Anita például a kanapén egyik lábát feltéve, a térdén nyugtatva az állát, lehunyt szemmel ki-be dugdosgatta a mutatóujját a micsodáján. Háta mögött az egyik srácnak segített be a barátnője, némi mell munkával. Velem hálistennek már senki sem törődött. Kikászálódtam a fürdőbe, tusolni.

Ahogy elhagytam a szobát, visszanéztem egy pillanatra. Élvezések mindenütt, itt az egyik sporttársnőm, ott egy srác feszül épp meg a kilövellés előtt, amott Emese kászálódik a földről föl, és ecseteli, hogy még életében nem élvezett ekkorát.

Szóval egy fecske mégis csinál nyarat, futott át az agyamon, és elindultam a fürdőszobaajtó felé.
Hozzászólások
További hozzászólások »
bond ·
Nagyon jól érzékeltetted miként lesz apró, elejtett megjegyzésből nagy történet.Gratula.

Lajha ·
Nincs mit mondani, jó volt:)

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: