Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Delírium

Bizonyos szövevényes történések, melyeket mégoly tiszteletreméltó elnevezéssel kell hogy illessünk, elnémulnak; mások ellibbennek; didergőzve fölmagasulnak. A jázmin illata – víz az éj s a kavicsok közt – a földre bocsátja hódolatát; míg a hegyoldal birodalma nyüszít s tombol, a szarvasok bájai keccsel fulladoznak s enyésznek el.
Esetlen lények mint piperkőc szolgák dicsérik a szörnyű architektúrát, mely márvány falai közé zárja a jeges űr pezsdülő tavait, a módja-sincs tevékenységet, az egészséget. Ó, e munkás – volt, hogy magát óriásnak képzelte, s végtiport az üres katlanon; szíve homokja mézzé forrott mindeközben. Lázadó és hajlékony – fellegek lelke fenn – Az; - szégyenünk méltóságteljes ocsúdása.
Nem: szörnyűség volt ez, némi jótékony balzsama időnek és feledésnek. Innét, hol a vér patakzik, jól látni ezt. Ő meghalt. Mi meghaltunk. Ez már a sírbolt: a csontok, a halál. De a falak élnek. Mindig is éltek. Táncuk káprázó, nyári hőség vadona. A tenger!
Sírjunk; zokogjunk. Fulladozzunk. Ha menetelni kényszerülnénk e őrjöngő ütemekre, ha testünket a tér izmaiba sűrítjük, ha széttépjük e méregtelt ajkakat – szenvelgőbb lesz a szépség. A szépség!
(mert hang szólt:
„Hanyatlik Luna, s völgyed hűsén
a lány! Kíthira faunja, szatírok és fagyok!
Egy képtelen tevékenység hízelgő átka!”)

Nohát, ez a szenvedély, feszélyezve minket, mint másokat nemkülönben, megfoszt minket majd mindentől; a derű talprasegíti a bénákat, s egy homloknak adományozza írját, halott gyermekének. Korbácsol a ragály, s tisztaság vérzik alatta. Vétkeztem, miképp ti; úgy van, vétkeztünk. Hajtsuk fejünket most a vízbe, arcunkat a napba, a vízbe, a napba!
Hasonló történetek
2652
Nem is tudom, ti szeretitek a romantikát?
3841
"Az ember akkor jön rá milyen fontos egy állat, vagy egy ember, ha elveszíti." Már nem tudom ki is mondta ezt, de igaza volt. És ha valakit nem szerettünk, vagy úgy éreztük nem olyan fontos, rájöhetünk hogy ez még se így van...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Daodan ·
Ez jó! Tetszik, szerintem mindennek van értelme őőőőő csak nehéz megtalálni muhaha. Valami olyasmiről szól az egész, hogy élvezzük az Életet. :)

libido ·
Ez egy giccs

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: