Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
Friss hozzászólások
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
terelek: Igazán izgalmas történet volt....
2024-04-15 08:43
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Delfin sztorik 2

"Apró" tények: A delfinek a fejük tetején elhelyezkedő légzőnyíláson keresztül lélegeznek. Képesek ki és belélegezni kevesebb, mint a másodperc egy ötöde alatt. A kipréselt (elhasznált) levegő sebessége eléri a 160 km/h-t. A nyílás környékén komplikált idegvégződések érzékelik a nyomásváltozást, így pontosan tudják, mikor nyitható a légzőnyílás. Ha tüdejükbe víz áramolna, az végzetes lenne, csakúgy, mint nekünk, embereknek. Ezért roppant erős izmok nyitják, és tartják zárva a "szelepet", hiszen a delfinek akár 500 m mélyre is képesek merülni. (ott már van nyomás!)

Időről időre akad delfin, ki bevési nevét a történelemkönyvekbe.

A csodálatos Fungie. Fungie egy 4 méteres hím, palackorrú vad delfin, aki úgy döntött, hogy mind a 250 kilójával az emberi kapcsolatokat részesíti előnyben. Az Ír partokon, Dingle öblében talált otthont 1984-ben, és jelenik meg minden 24 órában, a mai napig is. Ezrével látogatják őt a túristák, s akiben megbízik, úszhat, játszhat vele. Szeret kezdeményezni, meglepni kisebb csónakokat, kajakosokat. Sokszor, minden előjel nélkül keresztben átugrik a kis hajók felett, mondván, "megleptelek". Néha csak egyszerűen felbukkan, vagy egy jól irányított ugrást követően szándékosan lefröcsköli a tengeri utasokat. Trükkökkel lepi meg, aki vele úszik, de a gyanútlan fürdőzőt is megbökdösi, "gyere, játszál velem". Ha nem foglalkoznak vele, meghuzigálja a búvárok gumiuszonyát, néha gyengéden toszigál a búvárszemüvegen, figyelmet követel. A madarakat sem kíméli, alájuk settenkedve fricskázza őket a levegőbe, s ha az visszatérni, pihenni merészelne, már ott is van, kezdi előről. Imád a kajakosok evezőivel játszani, órákon keresztül piszkálni őket, továbbhaladni nem szabad olyankor. Úgyszintén kedvenc hobbija hajókat kísérni, van egy-néhány kiválasztottja halászbárkák közül is. Folyamatosan akad játszópartnere, az Ír emberek és a világ más tájairól is jönnek látogatók Fungie-hoz. Így talán nem is meglepetés, hogy már 20 éve jól érzi magát, nem távozik. Mindenesetre valóban csodálatra méltó, különleges kapcsolat ez vadállat és emberállat között.

"Minden állat, (kivétel az ember) tudja azt, hogy az élet alapvető értelme, azt élvezni." Samuel Butler 1912.
Hasonló történetek
4147
- Beszélhetnénk négyszemközt? - kérdezte az orvos.
- Hát persze, természetesen. Egy csendesebb helyre vezetett. Várakozva néztem rá, ugyan mondjon már valamit, de ő nem mondott, hanem kérdezett...

- Mit jelent neked ez a fiú? - meglepődtem, hogy máris letegez. Valami oka lehetett ennek a bizalmaskodásnak, és most nem a korkülönbségre gondoltam, bár az volt bőven. Azért válaszoltam:
- Nekem... nekem mindent. Tudom, ez így elég sablonos, de én tényleg nagyon szeretem......
4216
Elkezdtünk beszélgetni, kiderült hogy a neve Laci, és hogy 21 éves. Nagyon megtetszett nekem, és úgy éreztem, hogy én is neki. Ahogy beszélgettünk, egyszer csak a keze a lábamon volt, és simogatott, nagyon jól esett, már akkor éreztem, hogy köztünk nem lehet csak egy kaland, ennél több kell nekünk...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Szivacs ·
Rossz pénz nem vész el :) . Csak a városon és magamon kívűl voltam egy kicsit :)))
Köszi, hogy elolvastátok s remélem ébresztett 1-2 gondolatot.

Remete D. János ·
Valaki azt javasolta, -egy nagyon okos hölgy-, hogy lépjünk fel ellened a saját módszereiddel.
Ezért Évaleköp helyett van Évalekopunk és így tovább.
Jól szórakozunk!
Gyerekek!
Jó a buli, de muszáj a dolgomat végeznem. Tegnap szartam és ma meg holnap ki kell festenem. Azért néha benézek majd ide is és pottyantok egyet.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: