Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Dávid

Ez nem sokkal azután történt, miután hazajöttünk a nyaralásból a barátnőmmel. Egyik nap megszólított egy aranyos arcú srác az utcán és azt kérdezte, hogy nem-e ismerek itt valami jó kis kocsmát, ugyanis éppen szórakozni igyekszik, és mivel kint élnek Bécsben, nem nagyon ismer itt helyeket.

Aztán elkezdtünk beszélgetni, és beültünk egy kocsmába. Hamarosan elég jó barátok lettünk. Sokat találkoztunk mivel elkérte a számomat, és amikor itt volt Bp-n mindig hívott. Egyik nap felmentem hozzá a lakásukra, hogy megnézzünk egy koncertfelvételt. Lefeküdtem az ágyára és ő leült mellém. Hamarosan már mellém feküdt, és az ágyából néztünk valami Akela videót. Már kezdtem unni, ezért felé fordultam és odabújtam hozzá, mondván hogy kezdem unni az Akelát.

Ezt nagy csend követte, mire ő felém hajolt és megcsókolt. Mivel nekem már régóta tetszett, nem ellenkeztem. Aztán a nyakamat puszilgatta, harapdálta. Észre se vettem, hogy időközben kikapcsolta a melltartómat. Levette a pólómat, és a mellemmel kezdett el foglalkozni. Gyengéden csavargatta a mellbimbóimat, és közben szenvedélyesen csókolt. Aztán a szájába vette a mellbimbómat és harapdálta, szívogatta. Nagyon jól esett. Aztán újra csókolni kezdte a számat és felhúzta közben a szoknyát, ami rajtam volt.

Kezével a lábam között masszírozott, aztán ujjai a csiklómat izgatták. Utána lábam közé mászott és finoman nyalogatott. Először csak lassan aztán egyre erőteljesebben nyalogatta. Szívogatta és harapdálta a csiklómat, azt hittem azonnal elélvezek. És nem is tévedtem sokat..:) Utána újra a számat kezdte csókolgatni, miközben gyengéden belém hatolt. Lassan mozgott bennem, aztán egyre gyorsabban, végül pedig újra lelassult és belém élvezett.

Hát ennyi. Utána persze megmagyarázta, hogy már nagyon régóta tetszettem neki, meg, hogy helyesnek talált, csak éppen a távolság miatt nem kezdeményezett. És azóta, csak barátok vagyunk.
Hasonló történetek
20907
Csókolóztunk és simogattuk egymást. Lassan lefejtette rólam a ruhámat, a melltartómat és végül az aprócska bugyimat. Símogatott és csókolt ahol csak ért. Levette a pólóját és elkezdte kigombolni a nadrágját. Őrjítöen izgató mozdulat volt. Megkérdezte, hogy mit csináljon velem. Nem voltam szégyenlős és elmondtam őszintén a vágyaimat. Ettől teljesen bepörgött...
15339
Kimentünk a homokba és végigcsókolta a meztelen testem. Gondoltam, hogy gyönyörű estém lesz. Simogatta a melleimet, szívogatta a kemény mellbimbómat. Egyre lejjebb haladt a szájával. A combom belsejét puszilgatta és közben az ujját bedugta az akkor már nedves pinámba és a G-pontomat masszírozta. Nagyon ügyesen csinálta, eszméletlenül felizgatott...
Hozzászólások
További hozzászólások »
RealMan ·
Na valami fényt látok az alagút végén :)) Ez már jobb mint a Beach House-os történeted, de szerintem egykicsit bövebben is kifejthetted volna... Egye fene... kapsz rá egy 7-est!

ciko ·
Tenyleg nagyon rovid...Esetleg legközelebb irj

bele olyanokat is,hogy mit valtott ki belöled amit partnered csinalt,stb...Szoval kicsit szinezd ki,

mert igy egy gyors naploreszlethez jobban hasonlitott.

Livica ·
Nagyon rövid és nincs eléggé kiszínezve. De lehet még sokkal jobb is!

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: