Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Dani,a húgom,és én

Dani óriási farka elmerült a húgom lucskosra dugott puncijában,és iszonyatos hévvel baszni kezdte őt.Kriszti sikongatott a gyönyörtől,ahogy Dani farka cuppogva ki-be járt a szűk puncijába.Én engedelmes csajként ott térdeltem a szőnyegen,meztelenül,magam alatt összenedvezve azt,várva a soromat.


 


Egyszercsak Dani egy hatalmas cuppanással kihúzta a farkát a húgomból,és a nedvtől még csillogó,hatalmas falloszával hozzám lépett.Megfogta az állam és a tarkóm,és a számba tette a farkát.


Ütemesen baszni kezdte a torkom.


 


-Remélem ízlik a húgod!


 


Válaszként csak nyögni tudtam,mert továbbra is ütemesen kefélte a szám.


Egy pár perc múlva kivette a számból,megpofozgatta az arcom ,és visszatért a húgomra.


Nem tudtam mit tenni,bár már remegett a combom és bizseregtem,de várnom kellett .


Persze,Kriszti még csak 16 éves volt,sokkal feszesebb seggel,vékonyabb lábakkal,bár a melleim sokkal nagyobbak voltak,és az én derekam is egész szép karcsú volt.


 


Megfordította Dani a húgom,és kíméletlenül baszni kezdte a seggét.Kriszti hangosan sikongatott,ő is imádta Dani óriási,kőmerev farkát.


 


még vagy egy 20 percig baszta a húgomat Dani,és a pózok közti váltásban tisztára szopatta velem magát.


 


Amikor a húgom remegő combbal,5 orgazmus után már csak feküdt,Dani kihúzta belőle a változatlanul is kőkemény farkát.


 


-Hajolj előre!


 


Én előredőltem,a fenekem az égnek,ahogy térdeltem,összezárt lábbal,arcal a szőnyegnek.


Dani végighúzta az ujját a puncimon.


Alattam a szőnyegre csorgott a puncim nedve,ahogy néztem Daniékat,nem tudtam ellenálni az izgalomnak,de magamhoz sem nyúlhattam,hogy tisztelettudó legyek.


 


-Te aztán felizgultál,ribanc!-nevetett Dani.


-Hátulról jövök.


Én erre jól szét tettem a lábam,hogy befogadjam lüktető férfiasságát.


 


-A lábad tartsd összezárva,úgy szűkebb vagy.A húgod után alapból túl tág a pinád.


 


Megalázó volt,de izgatott.Engedelmeskedtem.


 


-Beléd fogok élvezni.Neked nem jár annyi idő mint a húgodnak.Rajad áll te is elmész-e.


 


Lassan a puncimhoz helyezte a farkát.Bizseregtem.


Egy erős lökéssel tövig bennem volt.


Elakadt a levegőm,aztán hangosan felnyögtem.


Imádtam ahogy az óriási fallosz szinte kitölti a bensőmet.


Dani kefélni kezdett,egyre gyorsabban baszva a puncim,én extázisban szinte fennakadt szemmel nyögtem alatta.


A seggemre csapott és belemarkolt,így kapaszkodva még keményebben kúrta a puncim,amiből ki-ki fröccsent a nedv a szőnyegre.


Egyszercsak megfeszült,és tiszta erőből tövig tolta belém.


A farka hármat lüktetett,és a pinámba lövellő forró sperma szinte megemelt.


Elélveztem.


Dani kihúzta belőlem,megpaskola a seggem.


 


-Jövő héten is jövök,úgy készüljetek!
Hozzászólások
Marokfegyver ·
Van még ilyenből? Óriási előnye ennek a szériának, hogy elég egyet végigszenvedni, a másik ugyanolyan, nem is olvastam végig. Ritka rossz!

Cinderelle ·
Miért van kitéve háromszor?

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: