Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
kaliban: Folytasd!
2024-04-22 18:25
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szeretnéd...
2024-04-21 14:04
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 14:02
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

D. Niki

Amikor ez a történet játszódik 21 éves voltam, főiskolára jártam, de közben dolgoztam is. (2 éve történt) Fordítottam egy cégnél, elég jól kerestem. Mindenem meg volt, autóm, lakásom, csak barátnőm nem. Persze régebben volt több is, de akkoriban nem, így az öcsém meghívott egy buliba, azért, hogy hátha találkozok egy csajjal.

Elmentem, igazán szép lányok voltak jelen, de nekem pont a legmenőbb csaj tetszett meg. Nagyon nehéz volt megszerezni, habár állítólag az öcsém már lefektette egyszer. Na szóval alig tudtam levenni róla a szemem, és csak bámultam. Ő ezt észrevette, és elkezdett játszadozni velem, mutogatta bájait. Nagyon izgató volt, barna haja volt, csinos, és a mellei is hibátlanok voltak. Látott, mikor jöttem az autómmal, és gondolta, hogy tele lehetek pénzzel. Egy idő után ő jött oda hozzám. Elkezdtünk beszélgetni mindenről, ilyen alapdolgokról. Végig vele voltam, és kérte, hogy vigyem haza. Persze egyből nem hívott be. Telefonszámot cseréltünk, adott egy puszit a számra! Gondolta jól megszédít, sikerült is, egész este rá gondoltam, és ki is vertem néhányszor...

Két nap eltelt, mikor fel mertem hívni, és elhívtam a lakásomra. Ösztöndíjas voltam és pont akkor hozta a postás a pénzt mikor ott volt. Gondoltam elhívom moziba, elvittem magammal a pénzt. Ő a mozi után mondta, hogy nem nézünk e körül a plázában. Rühellem a plázákat, de elmentem vele. Megfűzött mindenre, észre sem vettem, hogy röpke egy óra alatt több, mint 30.000 Ft-ot költöttem rá... de nagyfiú akartam lenni... Mikor végeztünk, hozzám mentünk. Elkezdte próbálgatni a ruhákat, előttem. Teljesen magával ragadott pusztán a hasa látványa. De akkor lett végem, mikor egy pillanatra megláttam a tangáját... Alig fértem a nadrágomba. Ő ezt tudta, de úgy tett, mintha nem tudná. Kérte, hogy adjam oda neki az egyik ruhát, így tudtomra adta, hogy észrevette, hogy feláll a farkam. Kaján mosollyal jelezte, és mereven pillantott ágaskodó falloszomra. Nagyon elpirultam.

Aztán ő kérte, hogy mutassam meg neki. Nem akartam. Leblokkoltam teljesen. Csak néztem magam elé. Aztán ő törte meg a csendet, és azt kérdezte, hogy olyan kicsi a farkam, hogy nem merem megmutatni. Odajött és lehúzta a zipzáromat, és letolta a nadrágot. Ott álltam egy boxerben. Lehúzta azt is, amiből már kivehető volt a méret persze. Mikor levette, elnevette magát. Megjegyezte, hogy ilyen kicsivel még nem volt dolga... Úgy megalázott.. Pedig nincs kis farkam, az átlag, kb. 16 cm. Nem tudtam még csak nyekkenni sem. Egy hangos kacaj mellet maga elé mondta, hogy nagyon kicsi. De miért tette?? Meg is kérdeztem miért alázott meg? Mert kicsi, válaszolta. Én meg megalázkodtam előtte, és mondtam, hogy mennyire szerelmes vagyok belé. Ő pedig - így utólag már tudom - hazudott, azt mondta, hogy tetszem neki. És elkezdte levenni szoknyáját. Kecsesen letolta, és megszabadult topjától is, és egyszál tangában állt előttem álmaim csaja. Letérdelt, és elkezdett szopni. Közben verte is a szerszámom, én pedig csak élveztem amit csinál. Élmény volt nézni csípőjének minden mozzanatát. A végén már egyre erősebben lovagolt, csattogott a combom, ahogy ugrált rajtam. Alig bírtam magam visszatartani, de sikerült. Leszállt rólam, felállt és az ágy melletti falnak támaszkodott. Kitolta punciját és hátulról löktem. Ez volt a legjobb érzés. Ekkor sem hagyott alább megalomániája, és ilyen beszólásokkal vette el a bátorságom: erősebben már! egy igazi férfi döngöli a puncimat, de te csak pamacsolsz....

Közben izgatta saját csiklóját, és mikor a csúcsra ért, olyat kiabált, hogy döngölj már rendesen te szerencsétlen!!!! Lehet, hogy saját csiklóizgatásától ment el, de nagyot élvezett. Én pedig felülsiklottam az engem ócsároló beszólásain. Másnak reggel pakolt és elment, és mondta, hogy jön másnap, de nem jött. Hiába hívtam nem vette fel. Elmentem arra, ahol lakik és egy másik fiúval láttam a parkban csókolózni... Összetört. Kihasznált. Le voltam döbbenve, de nagyon. Egy padon ültek, és én kellő távolságból, hogy észre ne vegyenek, elkezdtem hallgatózni. Ő a barátja volt, de nekem azt, mondta, hogy nincs barátja. A fiú fogdosta Niki mellét, merthogy így hívják.

Turbékoltak, mint a szerelmesek. Én csak pénzt, plusz egy kis kalandot jelentettem neki. Fájt nagyon a szívem. Azóta nem beszéltem vele, habár szoktam látni.
Hasonló történetek
30296
Mikor már teljesen megmerett, kigomboltam a nadrágját és elővettem az óriási farkát! Nyengéden elkezdtem a nyelvemmel dédelgetni. Ő közben a melleimet kezdte simogatni. Majd a makkjához érintettem a mellbimbóimat és a faszát kezdtem dögönyözni a melleim között, úgy, hogy még a golyói is összezsugorodtak a kéjtől...
29935
Bezárta az ajtót és a kis polóját már vette is le, de már azon keresztül is jól látszott a melle, mert melltartó nem volt rajta. Olyan édes feszes mellei voltak, kis barna mellbimbói, csak az ölembe ült és már a nyelve a számba volt, ahogy elkezdtem masszírozni a kis mellet, a kis bimbója már olyan kemény volt, hogy már szúrt, hehe.
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: