Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Cybersex part 2

- A válaszom:

Igen, melegem van

-Ő írta:

Én azt hittem folytatod! :)

Igen kicsit meglepett a ragasztószalag.
Nem igazán jött össze azzal amit tegnap írtál. :)
Szereted a vadabb dolgokat is? A kikötözést vagy a popsifeneklést? :)

- Én:

Szia,
igen, szeretem az izgató dolgokat egy kis vadsággal. Van egy film a keserű méz, az egyik kedvencem, nagyon érzékletesen mutatja be a szenvedélyt. Szeretném én is egyszer kipróbálni azokat a dolgokat.
De kanyarodjunk vissza... Szóval azt szeretnéd ha folytatnám. Hogy is volt? Jah igen emlékszem már. Gyönyörű voltál, de volt egy plusz, egy titkos dolog benned akkor. Olyan voltál, mint azok a szende könyvtárosnénik, akik bár nyakig gombolják a blúzukat, de alatta olyan fehérneműt viselnek, mely az impotenseket is bevadítaná. És pontosan tudják ezt. Néhanapján mikor pedig egy unalmas randi után felinvitálják a szűzies partnert a lakásra egy pohár borra... Nos, igen akkor elszabadul a pokol. A hétköznapok elnyomott vágyait, melyet a könyvtárba betérő diákok, egyetemi előadók, vagy a nőiket elkísérő diákok korbácsolnak fel benne, kiéli. Kiéli egy emberen, aki az első 5 perc után azt sem tudja hol van, vagy mit kéne tennie. Te is ilyen voltál... Azt akartad, hogy érezzem, milyen az amit te megélsz, nap mint nap,hogy nem kaphatod meg azt és akkor amikor akarod. Csak érezheted a hiányát, az illatát, azt, hogy milyen lenne, ha... Táncolsz és én csak bámulok. A szám már csukva, már nem vagyok ledöbbenve, tudom ma nem lehetek félénk, nem szabad semmin sem csodálkoznom, nem szabad semmit sem megtiltanom, vagy elutasítanom. Tudom, hogy most én vagyok a svédasztal, azt veszel el róla amit akarsz, de utána cserélni fogunk....Tudom, hogy igy lesz, mert megmutattad...a szentélyt. Táncolsz és simogatod magad, aztán a tűsarkúd végét a testembe nyomod. A szemem felizzik a fájdalmas vágytól, szabadulnék, de nem lehet. Ha megteszem, akkor oda a móka. Még nem érted el a holtpontot, ahonnan nincs visszaút, ahonnan már nem ember vagyok, hanem állat, és csak a vágy hajt, hogy magamévá tegyelek. Tudod ezt jól,látom rajtad, mert odahajolsz és gúnyos mosollyal megkérdezed nincs-e melegem? DE, MELEGEM VAN! DE MÉG BIZTONSÁGBAN VAGY! MÉG!
Nem ezt a választ vártad, látom rajtad, ezért aztán BEKEMÉNYÍTESZ...

- Ő:

...Nekem még nincs melegem!
Letérdelek eléd megfogom az inged és elkezdem letépni rólad, a gombok koppannak, gurulnak a földön.....
végigsimítom a csupasz mellkasod úgy, hogy kicsit belemélyesztem a körmeim. Aztán a nadrágodat gombolom ki és lehúzom egy darabig, hogy lássalak mindenhol....
Most elkezdek dudorászni és odalépek az asztalhoz iszom valami rövidet, bár igazán nincs szükségem rá.
Te nem kérsz inni? Gyere megitatlak....odaviszek egy pohár italt és ahogy beleöntöm a szádba a pohárból szinte kifolyik a fele az arcodra a mellkasodra. Igazán ihattál volna gyorsabban is, most mindenhová lefolyt!
Végignyalom a szádnál az arcod és bekapom az álladat, hogy leszopogassam onnan ezt a drága italt.

Odahúzok egy széket veled szemben, leülök és a két lábam megtámasztom a combjaidon. Szétnyitom a lábam és már mindenemet látod. Kicsit lejjebb csúszom a széken és az ujjaimmal végigsimítom magam ott lent. Föl le egészen a fenekemig.
Aztán a újból elkezdnem simogatni magam és közben nézlek.....
....egyre hangosabban veszem a levegőt és teljesen kipirul az arcom és a mellkasom, vonaglok a székben, egyre gyorsabban jár a kezem és a cipőm sarka most a combodba fúródik bele....aztán egyszer csak hangosan felnyögök......
Egy pillanatra elszégyenlem magam, hogy így elkapott a hév és zavartan elmosolyodom.....akkor látom csak, hogy a férfiasságod igencsak érdeklődik a látottak után.....Csak nem neki is tetszett?
Felállok, mögéd lépek és kioldozom a kezed. A csuklód nagyon piros, ezek szerint erősen kötöttem.
Látod milyen rossz kislány voltam? Milyen büntetés jár ezek után?

- Az én válaszlevelem:

rettentően rossz kislány voltál.... de rajtam a sor. Büntetést érdemelsz, vagy legalábbis ezt szeretnéd elérni. Megkapod, de mindent sorjában...
Kioldoztál... ha csak 2 perccel késsel, már megbántad volna, hogy egy báránybőrbe bújt farkast kötöztél meg. Mélyen a szemedbe nézek, próbálom kideríteni, hogy mit rejtegetsz még, ez vagy Te, vagy van még mögötte valaki Más? Valaki, aki még ezen is túltesz, akit még Te is titkolsz magad előtt. Nem tudom. Nézlek, előttem vagy... felállok a székről. Odahajolok hozzád, füledbe súgók: GYERE ELŐ, LÁTNI AKARLAK! Lassan mögéd kerülök, Te mindvégig mozdulatlan vagy... Megérintem a bőröd, lassan végighúzom a kezem rajta. Csak az ujjbegyeim érintenek, a karodon át az oldaladon keresztül a fenekedig. Mögötted vagyok, lassan odahajolok a nyakadhoz és egy csókot lehelek rá, miközben a kezeim önállósulnak. Izgalmas az olvasmány, olyan vagy számukra, mint a Braille-írással irt Illatos Kert. A hasadon kezdik, egyik felfelé, másik lefelé folytatja. A jobb kéz lassan oda csúszik, a bal a melledet simogatja, és én, én pedig a nyakadat csókolom. Leguggolok, közben a nyelvemmel végigkövetem a gerinced vonalát. A kezeim már hevesebbek, a jobb a csiklódat izgatja lassan, minden egyes alkalommal végigsimítva az ajkakat. Gyönyörű vagy. És forró, nagyon forró. Lent vagyok, megcsókolom a feneked. Mondtam már, hogy gyönyörű vagy? Az arcod nem látom, csak azt érzem, hogy nehezen állsz. Talán le kéne ülni, vagy legalábbis feküdni....de nem még... a mellbimbód jelzi, hogy jól végzem a munkám, ezért aztán a bal kezem csatlakozik a másikhoz. Beléd dugom az ujjamat, a másik közben csak simogat. Forró... Ekkor végigszalad az agyamon, amit eddig is tudtam, de kordában tartottam: MEG AKARLAK ... Tennem kell valamit, összeszorítom a fogaimat, de nem, ez nem segít. Ott van előttem a feneked, és én beleharapok, Te feljajdulsz, megfordulsz és felemelsz magadhoz, a szemedben vegyes érzelmek vannak...

- Ő írta:

Most gyere velem az ágyhoz... előtted megyek a szobában és csak egyszer nézek vissza Rád, hogy követsz e...
Furcsa vagy, ahogy a szemedbe nézek. Egy pillanatig átfut az agyamon, hogy talán félnem kellene Tőled?... .Igen azt hiszem igen, de most ez így jó most ezt akarom, mert ez izgat fel. A tudat, hogy nem ismerlek nem tudom milyen vagy és milyen leszel... egyáltalán, hogy mire számítsak. Ez így jó most.
Mikor odaérünk az ágyhoz én rátérdelek és csak annyit mondok: Kényeztess, ahogy csak bírsz az se baj, ha fáj.....
Leguggolsz mögém és belecsókolsz a fenekembe......huhh nagyon jó érzés, hangosan felnyögök.
Érzem a nyelved aztán az ujjaid és ahogy beleharapsz a fenekembe......Utána már mindent csak egybe érzek már nem tudom megkülönböztetni, hogy mi történik talán csak a fájdalmat.......Igen azt érzem, mert ebben a percben egy hatalmasat ütsz a fenekemre. Összerezzenek és nagyon meglep....aztán még egyet ütsz és még egyet azt hiszem soha nem hagyod abba.......ezt az előbbiért kapom. Legszívesebben sikítanék és nevetnék egyszerre. Most tényleg nem uralom magam. Egyszer csak abbahagyod, alig kapok levegőt.............érzem ahogy végignyalod a fenekem és aztán megfújod, hogy enyhítsd rajta a pírt. Ez most nagyon jól esik. Ráteszed a kezed és érzed, ahogy lüktet a tenyered alatt...........újból elkezdesz kényeztetni.....
Szédülök, forog velem a szoba.....a puncim már nagyon lüktet.....Istenem csak most ne hagyd abba......Hangosan nyögök, kiszáradt szám csak a megváltást akarom már ami nem sokat várat magára és elölt a forróság.......végigfekszem az ágyon, iszonyat gyengének érzem magam a lábaim remegnek nagyon és hangosan veszem a levegőt.
Megsimogatod a hátam aztán a nyakam.....látom a kezedben egy pohár víz van amit nekem hoztál. Felülök, Te odatartod a számhoz és megitatsz......Rád mosolygom. Azt hiszem most Te következel........kérj amit csak akarsz....

-Én:

Huh, ez kicsit erős volt, számítottam rá,nem azt mondom, de huh ez gyorsan jött. Még nem volt ilyenben részem, mármint volt, de az a barátnőm volt, de még vele se ilyen erotikus, vérlázító és fülledt. Komolyan ki vagy Te? Tegnap kezdtük és... az egész olyan szép, pláne ha még folytatása is lesz... Az eddigi 5 évemet egy kriptában töltöttem, a maszturbációm szenvedélyesebb volt, mint a kapcsolatom. És akkor jössz Te... bárcsak előbb ismertelek volna, már amit eddig tettél az is hihetetlen, nem hittem, hogy Nő a gondolataival ennyire fel tudd csigázni... kiszabadítottad az ösztön-énemet. Nem tudom mi a titkod, lehet az anonimitás teszi, de a mondataid nem tükröznek műerotikát, te ezt komolyan gondolod...vagy nem?
nem tudom, hogy folytatni tudom-e a történetet... ledöbbentem. Azt hittem, hogy elérve ezt a határt visszatáncolsz, vagy ha át is léped, nem így...rácáfoltál mindenre. Tényleg léteznek még Nők, akiket tudd úgy kívánni a férfi, hogy az fájjon. Én kívánlak...
De valahol viaskodik bennem valami. Azt súgja, hogy nem lehet valaki egyszerre szép és kedves is, nem beszélve az elfojtott erotikáról. Te komolyan létezel?

U.i.: ha most megbántottalak, ne haragudj, ez kikívánkozott belőlem. Ennek ellenére kívánlak és csodállak, de tudni akarom, hogy te vagy a képeken és hogy az egész nem egy tini csínytevése.... nem az arcod, vagy a neved érdekel, csak Te magad....

-Ő:

Szia, :)
jó, hogy ezt megjegyezted én is úgy gondolom, hogy ahhoz képest, hogy tegnap "összefutottunk" elég sokáig eljutottunk. De végül is egy szexoldalon nem olyan meglepő! :) Magas labdákat dobtál fel nekem és úgy reagáltam, ahogy éreztem.
Ez abszolút én vagyok ebben tényleg semmi mű nincs. Csak olyat írok le amit megtennék amit át tudok élni. Aminek át tudom adni magam testileg- lelkileg. Persze, ha az ember személyesen találkozik valakivel akkor az első vagy második randin nem fog ilyen játékokba belemenni, de fantáziában, agyban abszolút jelen van. Engem vonz ez a fajta dolog is és úgy gondolom, hogy egy bizonyos kor után (nem mintha olyan idős lennék :) már kellenek más dolgok is a szexben, mintsem egy "kéz simogatás vagy egy homlokra adott puszi". Már másféle dolgok is izgatják az embert.
Örülök, hogy tetszem külsőleg és az is amit írtam. Természetesen én vagyok minden képen és, hogy nem fedem fel magam annak nem az az oka, hogy nem tehetném meg nyaktól fölfelé. De nem akarok szerénytelennek tűnni. :)
Te mennyire gondolod komolyan amiket írtál?
Ja és folytathatod, ha gondolod! :)
Kellemes estét!

-Én:

Szia,
mikor elküldtem a mailt, rögtön meg is bántam valahol. Nem tudom miért gondoltam ezeket, hiszem igazad van: egy szexoldalon a tabukat döntögetik. Féltem, hogy ez a "szervám" mit fog kiváltani, de meggyőztél, te tényleg Nő vagy és az akinek mondod magad. Ha szabad ilyet mondanom, én beléd habarodtam (és nemcsak nyaktól lefelé :). Vonzó vagy és izgalmas, mely férfi akarna ennél többet... Megtestesíted mindazt amiről a férfiak ábrándoznak, miközben a buja szomszédnőt figyelik, amint a kertben tesz-vesz...most elképzeltelek amint egy meleg tavaszi napon kertészkedsz, miközben hideg itallal hűsíted magad...de kanyarodjunk vissza:

hol tartottunk?
Megsimogatod a hátam aztán a nyakam.....látom a kezedben egy pohár víz van amit nekem hoztál. Felülök, Te odatartod a számhoz és megitatsz......Rád mosolygom. Azt hiszem most Te következel........kérj amit csak akarsz................

Lüktet a szívem, vágyom rád... nem is tudod mennyire, a fejem üres, csak Te vagy benne. Észreveszed a pillanatnyi megtorpanásomat. Becsukom a szemem, Téged látlak igy is, olyan vagy mint egy billog az agyamba égetve. A tested minden apró részletét látom.Ekkor hozzáérsz a combomhoz. A kezed puha és gyengéd, mégis határozottan kúszik felfelé. Lassan eléred és a jobb kezeddel megfogod a boxeron keresztül. Kinyitom a szemem és te rám nézel, kinyitod a szád és megcsókolod a makkot. A szemem megrezzen. Elmosolyodsz és lassan lehámozod rólam a boxert. Mindvégig farkasszemet nézzünk, ki fog előbb pislantani. Látom erre megy ki a játék, kaján mosolyod mindent elárul. Levetted az utolsó ruhát is rólam. Már nem félsz tőlem. Érzed nem tudnálak bántani. A vadállat ketrecben és nálad a korbács. Megfogod lágyan és a csókot lehelsz rá. Figyeled a szemem, lassan elkezded masszírozni, keményen fogod. Ekkor megérintem az állad és lehajolok hozzád, megcsókollak, hosszan és szenvedélyesen. Kezeimmel beletúrok a hajadba és jelzem, hogy szeretném ha felállnál. Felemellek és az ágyra teszlek, nem érted, szemed kérdőn néz rám, de megnyugtatlak, semmit sem csináltál rosszul. Föléd hajolok és csókollak, miközben a kezem lent kényeztet. Nem számolom a pillanatokat, mindegyik egy évnek felelne meg. A szád mintha beszippantana olyan heves vagy. Csípőd elkezd vonaglani. Nem akarom abbahagyni, de Te ekkor megfogod a kezem és elemeled magadtól. Most az én szemem néz kérdőn. Egy gyors mozdulattal kibújsz alólam és az ágy széléhez ülsz velem szemben. Megkérdezed: te mikor jössz? De hiszem most is én vagyok, válaszolom. Megérinted a combom és megkérdezed: mi a kívánságod? Te vagy, válaszolom. Ekkor átfut az agyamon, megannyi létező és nem létező dolog, melyet a mosolyod vált ki. Mit forgatsz a fejedben? Mit akarsz tenni?.....Kezed elárulja....előrehajolsz miközben kezeddel megfogod...a gondolat sem jut el az agyamig,de Te már szádba vetted. Vadul csinálod, sose éreztem ilyet, Te vagy az első! A pulzusom pillanatok alatt a duplájára nő, de Te már nem látsz és nem hallasz. Ki akarsz facsarni, mint egy citromot. A kéj elborítja az elmém. Ha nem teszek valamit, eléred a célod. A farkam egyik pillanatban még a szádon jön ki, a másikban már nem látom sehol. Megfoglak a vállaidnál, törékeny vagy, ki hinné ezek után! Felhúzlak magamhoz, kezeddel azonban nem engeded el, de én csak csókollak. A füledhez hajolok és belesúgom: ülj belém

-Ő írta:

Ez nagyon tetszik! Igazából minden tetszik amit írsz és, ahogy írsz.
Ezt cserébe küldöm, egyenlőre így. Holnap nem biztos, hogy tudok írni, de azután mindenképp fogok.
Ha bármilyen képed van elküldheted és bármi eszedbe jut nyugodtan írd le. Jó olvasni is.
Megkérdezhetem januárban miért utazol?
Boldog karácsonyt! Örülök, hogy megismerkedtünk. :)

És remélem


folyt. köv.
Hasonló történetek
20874
Csókolóztunk és simogattuk egymást. Lassan lefejtette rólam a ruhámat, a melltartómat és végül az aprócska bugyimat. Símogatott és csókolt ahol csak ért. Levette a pólóját és elkezdte kigombolni a nadrágját. Őrjítöen izgató mozdulat volt. Megkérdezte, hogy mit csináljon velem. Nem voltam szégyenlős és elmondtam őszintén a vágyaimat. Ettől teljesen bepörgött...
25031
Norbi látva kiéhezett puncimat, magára rántott és megkeményedett bimbóimat kezdte csókolgatni. Én pedig megleptem őt azonnal, hogy a farkára csúsztattam vágytól izzó puncimat. Gyönyörű nagy farka volt és mélyen belémhatolt. Ekkor Roland mögém helyezkedett és lassan elbarangolt csodálatos popsimban...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: